גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מיתוג מחדש

עוד כתבות

ג'ייקוב בנבונן / צילום: ג'ייק גרין

השיעור שמומחה המיתוג הבינלאומי לא ישכח מהעבודה עם יוטיוב

ג'ייקוב בנבונן אחראי לכמה ממהלכי המיתוג הבולטים בעולם, אבל כשגוגל פסלו מיתוג שהכין ליוטיוב רק בגלל שלא התייעץ עם הבכירים "הנכונים", הוא גילה שיצירתיות לא מספיקה • "זה לימד אותי שכדי להצליח אני צריך להבין בשני דברים: כוח ופוליטיקה"

חנות ה-APP הראשונה של איידיגיטל / צילום: גדי סיארה

3 דברים על המיתוג מחדש של iDigital

iDigital מעמיקה את שיתוף-הפעולה עם אפל ופותחת בישראל סניפים בשלושה פורמטים בהשקעה של 7 מיליון דולר • עיצוב החנויות והחוויה כולה יהיו לפי הסטנדרט של אפל בעולם

סאלח דבאח, מנכ''ל הרשת / צילום: צחי קיבנשטיין

סאלח דבאח במגעים לפתיחת סניפים באירופה ובמדינות המפרץ

הרשת, הכוללת ארבעה סניפים, יוצאת במיתוג חדש על רקע מגעים מתקדמים ליציאה לחו"ל • לצד השאיפות להתרחבות גלובלית, הרשת מתרחבת גם בישראל וצפויה לפתוח שני סניפים חדשים בחיפה ובנצרת בהשקעה כוללת של 100 מיליון שקל

הפקולטה לניהול. מדדי הביצועים שיעזרו לכם להבין אם מאמצי המיתוג עובדים / צילום: Shutterstock

לא מה שחשבתם: אלה מדדי הביצועים שיעזרו לכם להבין אם מאמצי המיתוג עובדים

מיתוג נכון עשוי להיות המפתח לכול, אך קשה מאוד להעריך את תוצאותיו משום שהוא משפיע בדרך כלל לטווח הארוך • מחקר גילה שדווקא מדדים פיננסיים למשל אינם יעילים מספיק לבחינת מאמצי המיתוג • אז מה כן? • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

אילון מאסק וטוויטר / צילום: Reuters, DADO RUVIC

משחרר את הציפור: האם הלוגו החדש של טוויטר מרמז על שינוי אסטרטגיה?

לפני פחות מחודש הודיע בעלי הרשת החברתית על שינוי המיתוג והשם טוויטר ל־X, והצית שורה של דיונים וויכוחים • איזה רציונל כלכלי עומד מאחורי המהלך, האם הוא פוגע בזירת הציוצים, ומה הקשר למארק צוקרברג

אוריאל בכר, מייסד ומנכ''ל פאפאיה / צילום: גיא סידי

פאפאיה משקיעה מאות אלפי דולרים בהורדת המילה "גיימינג" משמה

פאפאיה גיימינג, שבעבר היו כאלה שהתקשו להבחין בינה לבין פאפאיה גלובל, יוצאת כעת בקמפיין מיתוג מחדש • בנק לאומי ובנק ההשקעות האירופי (EIB) חתמו על הסכם לשיתוף-פעולה אסטרטגי בתחומי האקלים והקיימות • ובנק מזרחי טפחות מפרגן למתחרים על המהלכים שהובילו לאחרונה בנושא השירות ללקוחות • אירועים ומינויים

ניצן לביא מנכ''ל רשת סופר פארם ודני לוזון המשנה למנכ''ל בהשקה / צילום: רפי דלויה

סופר־פארם ממתגת מחדש את אירוקה ותשיק 60 סניפים בשנתיים

הסניף הראשון בקונספט החדש נפתח בימים אלה בקניון עזריאלי בשטח של 90 מ"ר, והוא כולל חדר לבדיקות ראייה • כחלק מהמהלך יוצעו חדרי בדיקה עם אופטומטריסטים, ויושם דגש על משקפי ראייה

מיתוג שיצר Midjourney בתגובה להגדרה Brazilian coffee with caramel flavor that royalty family likes

מיתוג חדש בפחות מיממה: מה הבינה המלאכותית באמת יכולה להציע

יצירת קמפיינים ותהליכי מיתוג אורכת לרוב שבועות וחודשים, אבל השבוע הוצג בישראל מהלך ראשון שהכנתו נמשכה שעות ספורות באמצעות שימוש בכלי AI • אנשי הענף, שחלקם חוששים לעתידם, תוהים היכן המקוריות, איך נכון לנהל את התהליך ומה זו בכלל יצירתיות

יין שמותג באמצעות טכנולוגיות בינה מלאכותית של רשת מחסני השוק / צילום: חטיבת השיווק מחסני השוק

מחסני השוק ממתגת יין חדש באמצעות כלי בינה מלאכותית

הרשת תשיק לקראת פסח יין שסיפור ההפקה על התווית נכתב על ידי ChatGPT והעיצוב נעשה על ידי מערכת בינה מלאכותית נוספת • לפי מנהל השיווק של מחסני השוק, תהליך המיתוג ארך שעות ספורות במקום שבועות ארוכים

מימין: נעמה דרוקמן, שותפה ב-PwC Israel, איגור פובולוצקי, ממייסדי Be Suite וירון חדוות, שותף ב-PwC Israel / צילום: אפי קינן

חברת הייעוץ של PwC ממזגת את BE Suite

BE Suite מתמחה ביישום והטמעה של NetSuite - מערכת המאפשרת ניהול עסקי גלובלי בזמן אמת ופועלת באמצעות הענן • וגם: הסדרה חדשה של "דרמה טים" שמצטלמת באפריקה והמיתוג החדש של אל על • אירועים ומינויים

אינפיניה מיחזור. ''אחד משלושת מגזרי השרשרת'' / צילום: אינפיניה מיחזור

מי שמע על אינפיניה וניו מד? מה גורם לחברות ענק להחליף את שמן

משנה שם משנה מזל? בחודש שעבר הפכה סופרגז ל"אלקטרה פאוור" והצטרפה לרשימת חברות ותיקות ששינו את שמן, ובהן כיל, גזית גלוב, דלק קידוחים ואפילו פייסבוק • ניסיון להתנער מתדמית שלילית או שינוי בפעילות עסקית? "צריך סיבה קרדינלית לשנות שם", טוען יועץ המיתוג של אינפיניה (לשעבר נייר חדרה), "אנשים לא רוצים לעבוד בחברה ששמה מזכיר תעשייה מזהמת"

מקדונלדס / צילום: Shutterstock

ללמוד מגוצ'י וממקדונלד'ס: המדריך להחייאת מותגים

ניסיונות להשיק ולהחיות מחדש מותגים בנסיגה הם בדרך-כלל לא מוצלחים • כדי לנצח את הסטטיסטיקה, כדאי להיצמד לארבעה עקרונות מפתח • אבל איך עושים את זה?

הרווארד בגלובס. להחיות מותג עייף ולהמציא אותו מחדש / צילום: Shutterstock

איך אפשר להחיות מותג בן מאה שנה? 4 עקרונות שיעזרו לכל עסק להמציא את עצמו מחדש

ללמוד מאפל, ג'וצי ומקדונלד'ס - כך אפשר לבנות מחדש ולרענן מותג אפילו בן 100 שנה, ולהפוך אותו לרלוונטי וסקסי • שלושה סיפורים של מותגים ותיקים, שהצליחו לחדש את התעניינות הקהל ולדבר גם אל לקוחות חדשים עם ערכים מודרניים

מיתוג עובדים? / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

מדוע מוצרים קונבנציונליים אפשר למתג מחדש, ועובדים לא?

מתי עדיין ניתן לשנות את ערך המותג, ומדוע רשתות חברתיות פחות יעילות ממדיומים סלקטיביים?

משאית של אינפיניה מיחזור / צילום: אינפיניה מיחזור

בלעדי מנייר חדרה ל"אינפיניה": החברה הוותיקה יוצאת במיתוג מחודש

השם החדש של החברה נועד לאחד את כל זרועות פעילותה תחת מותג אחד • וגם: "המציאון", רשת יד שנייה שמעסיקה עובדים עם מוגבלויות, פותחת סניף בדיזנגוף סנטר • אירועים ומינויים

גל בר דעה, מנכ''ל הבנק הדיגיטלי One Zero / צילום: איל יצהר

הבנק הדיגיטלי של שעשוע בחר שם חדש - ONE ZERO

הבנק צפוי במהלך החודש הבא להתחיל בהשקה שקטה במסגרתה יפתחו חשבונות ל-60 אלף נרשמים בהרשמה מוקדמת • המנכ"ל גל בר דעה הסביר את הבחירה בשם: "באנו לנצח את הזמן האבוד והזמינות, את המורכבות וכאב הראש בניהול הכסף את הבירוקרטיה ואת כל מה שעד היום כאב לכולנו" • לאחרונה הודיע הבנק על שורת גופים, בעיקר מחו"ל, שמשקיעים בו 120 מיליון דולר

בית ספר לניהול. איך יודעים שהגיע הזמן לשינוי? / צילום: Shutterstock

לחשב מסלול מחדש: איך יודעים שהגיע הזמן לשינוי?

פייסבוק שינתה כיוון ושם, גם אפל, גוגל ואמזון העזו לבצע שינויים דרמטיים • מה הדרך הנכונה לעשות פיבוט? • ניהול וקריירה

מנכ''ל שופרסל איציק אברכהן בהשקת מועדון הלקוחות החדש / צילום: סיון פרג'

שופרסל משיקה מועדון לקוחות משודרג על רקע התחרות הגבוהה בענף

המועדון יאפשר ללקוחות לנצל את הצבירה גם ברשתות מענפים אחרים • מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן: "המשימה שלנו היא לבנות נאמנות ואהדה"

אולם היוצאים בנתב''ג.  סטורי טלינג מייצר אצל קהל היעד חיבור לרגש / צילום: Shutterstock

כדי להחזיר את אמון הלקוחות, חברות התעופה צריכות להציב את העובדים בפרונט

במציאות המבולבלת והלא יציבה של ענף התעופה, הציבור מצפה ש"יעשו לו סדר" • חברה שתדע לספר את הסיפור נכון ולהראות את המאמץ שהיא עושה עבור הלקוח מאחורי הקלעים, תזכה להערכה - ויותר מזה, הוא ייקשר אליה רגשית ויירד עוד שלב במשפך השיווקי

כך הופכים מנכ"לים למותגים / איור: יעל שינקר

מרמי לוי ועד הראל ויזל: המחקר שמגלה איך הופכים מנהלים למותגים

ד"ר אסנת כותן-ניר בדקה שלושה מקרי מבחן של מנכ"לים ישראלים שבנו מותג מנכ"ל חזק, והגיעה למסקנות איך עושים את זה כמו שצריך • בשיחה עם גלובס היא מסבירה למה זה כלי חשוב ורלוונטי גם למנכ"לים שכירים בעידן הניו מדיה • ניהול וקריירה, מדור חדש