גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מכירות

עוד כתבות

פרויקט אקווה פארק באשדוד של עמרם אברהם. תרומה משמעותית להיקף המכירות ב־2023 / הדמיה: סטודיו 84

החברה שמכרה כמות של שנה וההתנפלות על אופקים: מה קרה לרכישות של הדירות החדשות ברבעון הראשון?

למרות שהמלחמה עוד כאן, חברות הנדל"ן למגורים מציגות נתוני מכירות יפים מפתיחת השנה • כמות משמעותית מהדירות שנמכרו - בדרום

סניף זארה בלונדון / צילום: Shutterstock

התחזית לענף האופנה העולמי: ירידת מחירים שלא תוביל לעלייה במכירות

בנק אוף אמריקה בחן 12 קמעונאי אופנה מובילים באירופה, ובהם זארה, אסוס, נקסט והוגו בוס, ומציג את האתגרים הגדולים שלהם ב־2024 - בראשם המתחרים הסיניים • ההצעה היא להתמודד עם המצב באמצעות בידול, כמו מהירות אספקה או תחלופת מותגים גבוהה

סחורה על המדפים בהול פודס. קשה לקנות שטח מדף / צילום: Shutterstock

כשישראל צועדת למיתון חריף, המכירות בחו"ל יכולות להיות גלגל הצלה

התקררות הכלכלה העולמית ועליות הריבית הן רק קולות רקע למחיר שהמלחמה תגבה מהמשק כולו. בשלב זה בלבד מעריך האוצר שהיא תעלה לקופת המדינה 200 מיליארד שקל • כדי להתגבר על הירידה בהכנסות, יצרנים מקומיים יכולים לפנות לחו"ל

הרווארד בגלובס. על ביקורת שלילית והגברת מכירות / צילום: Unsplash, Miguel Urieta

כך ביקורות שליליות יכולות להגביר מכירות אפילו יותר מביקורות חיוביות

מחקרים מראים כי כאשר אנשים מזדהים עם מותג, הם מגנים עליו מפני התקפה • צרכנים שנתקלים בביקורות שליליות על מותגים שנתפסים כרלוונטיים לזהות שלהם, מביעים נכונות גבוהה יותר לרכישה כצעד של הבעת תמיכה

מטה קרדיט סוויס בציריך, שוויץ / צילום: Reuters, Arnd Wiegmann

דיווח: קרדיט סוויס שוקלים למכור את זרוע ניהול הנכסים בארה"ב

לפי דיווח באתר בלומברג, קבוצת הבנקאות השוויצרית החלה בתהליך לא רשמי של מכירת פעילות קרדיט סוויס ניהול נכסים - זרוע של הקבוצה בארה"ב • עדיין לא ברור אם התהליך יושלם, אך הזרוע האמריקאית צפויה למשוך עניין מקרנות הון פרטיות

קניות נובמבר / אילוסטרציה: Shutterstock

פחות קופונים, יותר מוצרים חדשים: כך תכינו את העסק שלכם לקניות נובמבר

בעידן שבו כמעט לכל חברה קמעונאית יש אתר עצמאי או פעילות באחת מזירות המסחר הגדולות, קשה יותר למשוך את תשומת לב הלקוחות בתקופת מבצעים • הנה 15 כלים שיאפשרו למנהלי איקומרס לבלוט בחודש שרושם שיאי מכירות מדי שנה

יעקב שחר, ימכור להפניקס 14% מקבוצת מאיר שבבעלותו / צילום: אביב חופי

האקזיט של יעקב שחר: נחתם ההסכם למכירת נתח בעסקי הרכב שלו לידי הפניקס לפי שווי של יותר מ-4 מיליארד שקל

הפניקס תשלם 574 מיליון שקל עבור 14% ממניות קבוצת מאיר של משפחות שחר וקז, ותקבל אופציה לרכישת 6% נוספים בעוד כשלוש שנים

יוניקורנים חותכים את שווי הסטארט אפ / צילום: Unsplash

בלעדי סקנדרי בחצי מחיר: מניות היוניקורנים מוצעות למכירה בהנחה של עשרות אחוזים

המשבר בהייטק הרחיק חדי קרן רבים מהנפקה, וחלק מבעלי המניות מאבדים סבלנות • הצעה שנשלחה לגורמים בשוק חושפת כי חלקם מוכנים למכור את ההחזקות שלהם גם בשווי נמוך משמעותית מזה שניתן לחברה בגיוס האחרון • מי הסטארט־אפ היחיד ברשימה שהצליח לשמור על השווי מתקופת השיא ב־2021?

קניות בקניון. חשיבות האמון וחווית הקנייה עלו / צילום: כדיה לוי

חשיבות האמון וחווית הקנייה עלו: השינויים בשיקולים שמניעים את הצרכנים

הקורונה השפיעה רבות על הרגלי צריכה, והאיצה נושאים שלא היו בהכרח במרכז שיקול הדעת של הלקוחות • דוח חדש מגלה שצרכנים סבורים שתקשורת כנה ושקיפות מצד החברות חשובה מבעבר, עם זאת, עדיין המחיר, איכות המוצר והזמינות שלו, נמצאים בראש סדר העדיפויות

מעמד החתימה על רכישת 20% מרם אדרת ע''י מנורה מבטחים / צילום: יח''צ

נמשך הטרנד: מנורה מבטחים רוכשת 20% מחברת הנדל"ן רם אדרת לפי שווי של כ-300 מיליון שקל

עבור מנורה מבטחים זו ההשקעה השלישית ביזמיות נדל"ן בחודשים האחרונים, כשגם חברות ביטוח אחרות השקיעו מאות מיליונים בתחום הצומח • רם אדרת מדווחת על מכירת 1,000 יחידות דיור בשנה האחרונה

פודקאסט / צילום: Shutterstock

הפודקאסט שיגלה לכם את כל עצות הלינקדאין שתמיד רציתם לדעת

הפודקאסט "Pipeline" של אדם גרדהדט עוסק באופן מפורט במרקטינג ובדרכים היעילות ביותר לקדם תוכן ברשת • ביקורת פודקאסטים 

כרטיס אשראי / צילום: שאטרסטוק

אנחנו נותנים את המידע, והרשתות מרוויחות. פעמיים

ביג לא לא מוכרת אונליין כמו רוב המתחרות, וטיב טעם לא פותחת סניפים בירושלים כדי לא להתריס • המידע שאנחנו הצרכנים מספקים למרכזי הקניות ולרשתות השיווק הוא כוח, שהופך גורם מכריע ביצירת ההכנסות • הצד הפסיכולוגי של דוחות הרשתות ברבעון הראשון של השנה

חנות של ספורה בפורטלנד, אורגון. קמעונאים נוטים שלא לכלול מכירות אונליין בחישובי השכירות / צילום: Shutterstock

הקמעונאים ובעלי הנכסים בהתנגשות: מה נחשב למכירה

שכר דירה שמחושב כאחוז מסוים מהפדיון משאיר מקום לפרשנות, משום שהקו בין מכירות אונליין למכירות בחנות מיטשטש • האם החנויות יצטרכו לחשב את שכר הדירה גם לפי מוצרים שנרכשו אונליין ונאספו בחנות?

הצרכנים מחפשים כיום חנויות בקרבת הבית, או על מסלול הנסיעה שלהם / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הקורונה שינתה את התנהגות הצרכנים ויצרה אתגרים חדשים למותגים החיים בעולם הפיזי

יותר ויותר חברות בעולם פונות לפתרונות של אסטרטגיה דיגיטלית מבוססת מיקום במטרה להגיע לצרכנים כשהם מחוץ לבית

 

 

אנשים עומדים בתור לתרומות מזון בניו יורק / צילום: John Minchillo, AP

תפסיקו למכור מוצרים ושירותים, תתחילו למכור ערכים

התקופה הנוכחית קוראת לנו לביצוע שתי פעולות חיוניות - הגדרה מדויקת של החותם האישי והארגוני שלנו, תוך הבנת הערכים העמוקים שאנחנו רוצים להסב לסביבה שלנו, ומנגד גמישות התנהגותית המייצרת אפשרויות הנגשה של זמן ומקום חדשניים תוך הפנמה שכולנו עוברים שינוי

TIKTOK / צילום: שאטרסטוק

השיחות על מכירת טיקטוק נתקעו עקב הגבלות סיניות חדשות

סין פרסמה מאוחר ביום שישי הגבלות על יצוא טכנולוגיה של בינה מלאכותית שאילצו את החברה האם של טיקטוק, בייטדאנס, להאט את השיחות עם חברות בארה"ב על קניית חלק מיישום המדיה החברתית

"היה לי מזל שהקדמתי להעביר את הפעילות לאונליין"

אורית סופר, בעלי "המנשא הנכון", חברה ואתר להדרכת מנשאים להורים • "גלובס" שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

איקאה בישראל / צילום: שלומי יוסף, גלובס

אחרי הפיטורים וקיצור שעות הפעילות: איקאה מבטלת את מבצע הקיץ השנתי

בענקית הריהוט השבדית טוענים כי ביטול חודש המבצעים נובע מתוך "רצון למנוע התקהלות מוגברת בחנויות החברה" לצד "זמינות מוגבלת של מלאים" • בענף מעריכים כי בחברה רוצים לצמצם את גובה ההנחות כדי לפצות על מכירות שאבדו במרץ-אפריל

בניין HP ברחובות / צילום: איל יצהר, גלובס

בצל הקורונה: מכירות המחשבים צנחו ברבעון הראשון; הירידה החדה מ-2013

עלייה בביקושים בגלל המעבר ללמידה ועבודה מרחוק לא עזרה ליצרניות המחשבים, שהתמודדו עם קשיים בייצור ובלוגיסטיקה

שיווק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

דעה: כשתרבות הפרפורמנס הורגת את אומנות השיווק

עידן הפרפורמנס, בו הכול מונחה דאטה ומבוסס תוצאות, הורג לאט-לאט את המהות של דיסיפלינת השיווק: היכולת לאתר הזדמנויות וליצור "יש מאין"