גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מעדנות

עוד כתבות

שליח של וולט / צילום: Shutterstock, Karolis Kavolelis

גל ההתייקרויות הגיע לוולט: מוסיפה דמי תפעול למשלוח

אפליקציית המשלוחים הודיעה על תוספת של 2 שקלים כדי להשקיע בפיתוח האפליקציה • בתוך כך, חברת תנובה הודיעה הבוקר על העלאת מחירי מוצרי מעדנות, מאמא עוף ואוליביה בשיעור ממוצע של כ-7.4% ועל העלאת מחירי מוצרי טירת צבי בשיעור ממוצע של כ-5%

בלעדי וילי פוד רוצה סלייס משוק הפיצה: תתחרה במעדנות ובשלושת האופים

החברה תייבא לישראל פיצה מיצרן איטלקי ותמתג אותה תחת מותג הגבינות שלה, יורו מחלבות אירופה • קטגוריית הפיצות הקפואות נשלטת ע"י תנובה באמצעות המותג מעדנות שאוחזת בנתח של כ-56% מהמכירות • מנכ"ל וילי פוד: "נוביל את השוק עם המותג החדש"

ריקול בתנובה: בפיצה של מעדנות עלולים להימצא שבבי מתכת

בהודעת החברה מודגש כי מדובר במספר מצומצם של פיצה משפחתית על בסיס קמח מלא, 500 גרם, מק"ט 7290014218093, תאריך אחרון לשימוש 24.10.19 • "מעדנות מחויבת לבריאות הציבור, לאיכות ולטיב מוצריה ופועלת בשקיפות מלאה מול הצרכנים"

בדיקת "גלובס": בורקס מעדנות של תנובה יקר עד 120%

בדיקת "גלובס" והמרכז למחקרים צרכניים מגלה פערי מחיר גדולים במקרר המאפים הקפואים, שמגיעים עד ל-120% בין המותג היקר - מעדנות מבית תנובה - לבין מותגים קטנים שנמכרים בעיקר מחוץ לשופרסל ומגה ■ מעדנות: "הרשתות קובעות"

לפני כולם בדיקת "גלובס": החטיבות המפסידות של תנובה

עסקי תשלובת החלב של תנובה אמנם רושמים רווחים, אולם עסקים אחרים שלה מרוויחים בקושי

הפרסומת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בזק בכיכובו של גידי גוב מנסה לפנות הן לדור הצעיר והן לקהל המבוגר

מדד המותגים 2010: מהם המותגים שהתבלטו השנה?

לפני חשיפת הטבלה כולה - קבלו טעימה של המותגים החדשים במדד וגם של אלה שהתבלטו במיוחד לטובה או לרעה בשנה האחרונה ■ דירוג 100 המותגים השווים ביותר בישראל - של "גלובס", תפן וגיזה-זינגר-אבן - מתפרסם מחר

מעדנות תתחרה בפיצריות: רוצה לכבוש נתח שוק של 100 מיליון שקל

משקיעה 5 מיליון שקל בסדרה של פיצה פרימיום תחת השם "פיצה איטליאנו" ■ מנכ"ל מעדנות, אלי בן-לולו: "אנו מתכוונים להכפיל את קטגוריית הפיצות הקפואות ל-200 מיליון שקל תוך 3 שנים"

תנובה סוגרת את חטיבת הביצים ואת החברה-הבת תנובה גליל

מקימה תשלובת מזון בראשות דוד לרון ■ פעילות מאמא עוף, שעד היום היתה שייכת לתנובה גליל, תכונס תחת חטיבת מותגים אחת יחד עם סנפרוסט, מעדנות ואוליביה ■ פעילות הביצים תכונס בחטיבת "קומודיטיס"

סטורנקסט: חוגלה, סנו ונטו עולות; שטראוס ואסם יורדות

בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב

המספרים של זוגלובק נחשפים: הרווח התפעולי פחות מ-2%

למרות קצב מכירות של 565 מיליון שקל ומעבר לרווחיות - שיעורי הרווח שוליים ■ זוגלובק שומרת על כוחה בשוק מעדני הבשר, אך מאבדת את ההובלה במעדנים הארוזים ■ זוגלובק: "הנתונים אינם נכונים ואינם מדויקים"

דודי עזרא: "אין ל'אדום אדום' של תנובה שום סיכוי להצליח"

עזרא, בעל השליטה בקבוצת נטו, יורה לכל הכיוונים ■ על מעדנות: "הרווחנו מהפנצ'ר של תנובה" ■ על טירת צבי: "שופרסל הורידה את מוצרי הקבב שלהם מהמדף" ■ ויש לו גם כוונה להיכנס לתחום חדש: ירקות קפואים

הפרסומת לבורקס מעדנות - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה, באמצעות מקאן-אריקסון, מובילה גם השבוע את טבלת הפרסומות הזכורות ■ הפרסומת למקדונלד'ס נכללת בטבלאות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה בשבוע החולף

דו"חות סנפרוסט חושפים: הנזק ממשבר מעדנות - 26.5 מיליון שקל

משבר האיכות ואיסוף מוצרי מעדנות בחודש ינואר 2009 גרם לסנפרוסט לעבור מרווח של 4.5 מיליון שקל להפסד של 3.6 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה ■ המכירות צנחו ב-20%, והרווח הגולמי נשחק בלמעלה ממחצית

הסוף לפרשת הליסטריה? מעדנות חוזרת לשיווק הדרגתי של המוצרים שהוסרו מהמדפים

זאת לאחר שהמפעל עבר תהליך בדיקה מקיף וחזר לפעילות מלאה ; בימים הקרובים יסומנו כל אריזות מוצרי מעדנות מסדרת הייצור החדשה במדבקות בולטות הנושאות את הכיתוב: "סדרת ייצור חדשה, בקרת איכות 2009"

תנובה מנהלת מגעים למכירת עסקי הדגים שבבעלותה

תצא מתחומים שאינם בעסקי הליבה ; המגעים מתנהלים מול סלטי מיקי שבבעלות האחים קאופטייל ומול סלטי שמיר שבשליטת וילי-פוד ; תנובה בתגובה: "החברה נדרשת להתאים את עצמה לשינויים בשוק ולתקופת המיתון"

מעדנות: חיידקי ליסטריה נמצאו רק בכ-10% ממוצרי החברה

מהחברה נמסר כי כל שאר 90% המוצרים נמצאו תקינים לגמרי ; כזכור, לפני כשבועיים נאספו רבים ממוצרי מעדנות מהמדפים בעקבות חשש להימצאות חיידקי ליסטריה, והודעה על כך נמסרה מיידית לקהל הרחב

בדיקת "גלובס": מי שומר על הצרכנים מפני הליקויים הבריאותיים במוצרי המזון?

בעוד שחברת מעדנות פרסמה בכל אמצעי אפשרי את הסרת חלק ממוצריה מהמדפים עקב ליקויים, אסם הסירה לאחרונה מוצרים מבלי לעורר כמעט שום הד ; איך זה קורה, מי מגן על הצרכנים, ומה אומר חוק הגנת הצרכן?

הערכות: מעדנות תיאלץ להשקיע 10-5 מיליון שקל בביסוס מחדש של המותג

זאת בנוסף לנזק הישיר מפרשת הליסטריה בסך 10 מיליון שקל, עבור עלות איסוף המוצרים והפסקת הייצור ; הנזק למכירות העתידיות עדיין לא ידוע ; אתמול הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית נגד מעדנות בסך 53 מיליון שקל

פרשת חיידקי הליסטריה מגיעה לביהמ"ש: בקשה לייצוגית ב-53 מיליון שקל נגד מעדנות

השבוע הסירה מעדנות ממדפי החנויות מספר מוצרי פיצות ומאפים בשל חשש להימצאות חיידקי ליסטריה ; בתביעה נטען כי מעדנות התרשלה בהתרשלות חמורה כשלא טרחה לבדוק האם קו הייצור שלה נקי מחיידקים