אפליקציית המשלוחים הודיעה על תוספת של 2 שקלים כדי להשקיע בפיתוח האפליקציה • בתוך כך, חברת תנובה הודיעה הבוקר על העלאת מחירי מוצרי מעדנות, מאמא עוף ואוליביה בשיעור ממוצע של כ-7.4% ועל העלאת מחירי מוצרי טירת צבי בשיעור ממוצע של כ-5%
החברה תייבא לישראל פיצה מיצרן איטלקי ותמתג אותה תחת מותג הגבינות שלה, יורו מחלבות אירופה • קטגוריית הפיצות הקפואות נשלטת ע"י תנובה באמצעות המותג מעדנות שאוחזת בנתח של כ-56% מהמכירות • מנכ"ל וילי פוד: "נוביל את השוק עם המותג החדש"
בהודעת החברה מודגש כי מדובר במספר מצומצם של פיצה משפחתית על בסיס קמח מלא, 500 גרם, מק"ט 7290014218093, תאריך אחרון לשימוש 24.10.19 • "מעדנות מחויבת לבריאות הציבור, לאיכות ולטיב מוצריה ופועלת בשקיפות מלאה מול הצרכנים"
בדיקת "גלובס" והמרכז למחקרים צרכניים מגלה פערי מחיר גדולים במקרר המאפים הקפואים, שמגיעים עד ל-120% בין המותג היקר - מעדנות מבית תנובה - לבין מותגים קטנים שנמכרים בעיקר מחוץ לשופרסל ומגה ■ מעדנות: "הרשתות קובעות"
עסקי תשלובת החלב של תנובה אמנם רושמים רווחים, אולם עסקים אחרים שלה מרוויחים בקושי
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בזק בכיכובו של גידי גוב מנסה לפנות הן לדור הצעיר והן לקהל המבוגר
לפני חשיפת הטבלה כולה - קבלו טעימה של המותגים החדשים במדד וגם של אלה שהתבלטו במיוחד לטובה או לרעה בשנה האחרונה ■ דירוג 100 המותגים השווים ביותר בישראל - של "גלובס", תפן וגיזה-זינגר-אבן - מתפרסם מחר
משקיעה 5 מיליון שקל בסדרה של פיצה פרימיום תחת השם "פיצה איטליאנו" ■ מנכ"ל מעדנות, אלי בן-לולו: "אנו מתכוונים להכפיל את קטגוריית הפיצות הקפואות ל-200 מיליון שקל תוך 3 שנים"
מקימה תשלובת מזון בראשות דוד לרון ■ פעילות מאמא עוף, שעד היום היתה שייכת לתנובה גליל, תכונס תחת חטיבת מותגים אחת יחד עם סנפרוסט, מעדנות ואוליביה ■ פעילות הביצים תכונס בחטיבת "קומודיטיס"
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
למרות קצב מכירות של 565 מיליון שקל ומעבר לרווחיות - שיעורי הרווח שוליים ■ זוגלובק שומרת על כוחה בשוק מעדני הבשר, אך מאבדת את ההובלה במעדנים הארוזים ■ זוגלובק: "הנתונים אינם נכונים ואינם מדויקים"
עזרא, בעל השליטה בקבוצת נטו, יורה לכל הכיוונים ■ על מעדנות: "הרווחנו מהפנצ'ר של תנובה" ■ על טירת צבי: "שופרסל הורידה את מוצרי הקבב שלהם מהמדף" ■ ויש לו גם כוונה להיכנס לתחום חדש: ירקות קפואים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה, באמצעות מקאן-אריקסון, מובילה גם השבוע את טבלת הפרסומות הזכורות ■ הפרסומת למקדונלד'ס נכללת בטבלאות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה בשבוע החולף
משבר האיכות ואיסוף מוצרי מעדנות בחודש ינואר 2009 גרם לסנפרוסט לעבור מרווח של 4.5 מיליון שקל להפסד של 3.6 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה ■ המכירות צנחו ב-20%, והרווח הגולמי נשחק בלמעלה ממחצית
זאת לאחר שהמפעל עבר תהליך בדיקה מקיף וחזר לפעילות מלאה בימים הקרובים יסומנו כל אריזות מוצרי מעדנות מסדרת הייצור החדשה במדבקות בולטות הנושאות את הכיתוב: "סדרת ייצור חדשה, בקרת איכות 2009"
תצא מתחומים שאינם בעסקי הליבה המגעים מתנהלים מול סלטי מיקי שבבעלות האחים קאופטייל ומול סלטי שמיר שבשליטת וילי-פוד תנובה בתגובה: "החברה נדרשת להתאים את עצמה לשינויים בשוק ולתקופת המיתון"
מהחברה נמסר כי כל שאר 90% המוצרים נמצאו תקינים לגמרי כזכור, לפני כשבועיים נאספו רבים ממוצרי מעדנות מהמדפים בעקבות חשש להימצאות חיידקי ליסטריה, והודעה על כך נמסרה מיידית לקהל הרחב
בעוד שחברת מעדנות פרסמה בכל אמצעי אפשרי את הסרת חלק ממוצריה מהמדפים עקב ליקויים, אסם הסירה לאחרונה מוצרים מבלי לעורר כמעט שום הד איך זה קורה, מי מגן על הצרכנים, ומה אומר חוק הגנת הצרכן?
זאת בנוסף לנזק הישיר מפרשת הליסטריה בסך 10 מיליון שקל, עבור עלות איסוף המוצרים והפסקת הייצור הנזק למכירות העתידיות עדיין לא ידוע אתמול הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית נגד מעדנות בסך 53 מיליון שקל
השבוע הסירה מעדנות ממדפי החנויות מספר מוצרי פיצות ומאפים בשל חשש להימצאות חיידקי ליסטריה בתביעה נטען כי מעדנות התרשלה בהתרשלות חמורה כשלא טרחה לבדוק האם קו הייצור שלה נקי מחיידקים