אסם הסירה מהמדפים מנה חמה מוקרמת בטעם עוף - מבלי להודיע על כך לרשתות השיווק

המוצרים הוסרו בעקבות תלונה של צרכנית רגישה לחלב ; מנכ"ל של אחת מרשתות השיווק: "זו פשוט חוצפה של אסם, שלא הודיעה לנו ואספה את המוצרים בשקט-בשקט - כנראה כדי שזה לא ייחשף בכלי התקשורת"

בעקבות תלונתה של צרכנית רגישה לחלב, הוסרו מהמדפים לפני 3 ימים מארזי מנה חמה מוקרמת בטעם עוף של חברת אסם . כפי שנהגה במקרים קודמים, בהם איסוף צעצועים המכילים עופרת, פירסמה החברה הודעות לציבור בעיתונים היומיים, אולם נמנעה מלצאת בהודעה מסודרת ורשמית לעיתונות על איסוף המוצרים ועל הבעייתיות בהם.

אסם, מתברר, גם לא טרחה להודיע לרשתות השיווק על איסוף המוצרים מהמדפים. "זו פשוט חוצפה של החברה, שלא הודיעה לנו ואספה את המוצרים בשקט-בשקט, כנראה כדי שזה לא ייחשף בכלי התקשורת", אומר מנכ"ל של אחת מרשתות השיווק.

בעקבות התלונה המדוברת, שהועברה לחברה לאחר הופעת תסמינים אלרגיים אצל המתלוננת שרכשה את המוצר, הוא נשלח לבדיקות מעבדה שתוצאותיהן הצביעו על חשש להימצאות שאריות אבקת חלב במוצר. יש לציין כי הדבר עלול להיות בעייתי לא רק לצרכנים אלרגיים או רגישים לחלב, אלא גם לשומרי כשרות המתייחסים אליו כאל מוצר פרווה.

מאסם נמסר שצרכנים שכבר רכשו את המוצר רשאים להשיבו בנקודות המכירה, או לפנות לשירות הצרכנים של החברה בטלפון 1-700-70-76-76. בחברה מדגישים כי מדובר בבעיה "זניחה ושולית", שרק תלונה אחת הועברה בגינה - וכי אין סיבה לבהלה מיותרת.

כן מציינים באסם כי עקבות מוצרי החלב נמצאו בכמויות מזעריות, אשר אינן הופכות את המוצר לחלבי על-פי כללי הכשרות.

כזכור, רק בשבוע שעבר הוסרו מהמדפים מוצרי חברת מעדנות של סנפרוסט בשל חשש למציאת חיידקי ליסטריה. החברה יצאה מיד בהודעות לתקשורת וליוותה את המהלך בפרסום ציבורי נרחב.