גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פרסום דיגיטלי

עוד כתבות

צילום מסך מהקמפיין / צילום: HIT מכון טכנולוגי

קמפיין הרדיו הדיגיטלי הראשון בארץ שיצרה בינה מלאכותית עלה לאוויר

המכון הטכנולוגי חולון עלה בספוטיפיי עם עשרות תשדירים במגוון סגנונות שנוצרו רק ע"י כלי AI - מהכתיבה, דרך ההלחנה ועד ההפקה והביצוע • האם מדובר בתחליף למוזיקאים ולמפיקים?

יניב פרטוש (מימין) וניב חורש / צילום: שי פרנקו

יניב פרטוש מונה למנכ"ל משותף בסוכנות הדיגיטל ארלו של ראובני־פרידן

פרטוש יכהן בתפקיד במקביל לניב חורש, מבעלי הקבוצה, שביצע את התפקיד עד כה לבדו • במקביל למהלך בוצעה שורה של מינויים נוספים בסוכנות

יוצר התוכן פיטר מיקנון. ''מוכר בלי למכור, ולכן זה מצליח'' / צילום: צילום מסך מיוטיוב

השוק הזה מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה. מה חושבים עליו בגולדמן זאקס?

שוק יוצרי התוכן מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה, ולפי גולדמן זאקס, עד 2027 הוא צפוי להכפיל את עצמו • רבים מיוצרי התוכן לא עובדים עם מותגים, וסקר חדש של ארטליסט הישראלית מגלה מה ישנה את דעתם, ועד כמה חשוב להם החופש היצירתי

אסף ינאי, מייסד ומנכ''ל אליסון / צילום: ALISON.AI

היזם שרוצה לשנות את הפרסום הדיגיטלי: "אנחנו סוכנות אוטומטית על סטרואידים"

הסטארט־אפ אליסון, שפיתח פלטפורמת בינה מלאכותית לניתוח ויצירת תוכן וקריאייטיב, מציג כלי חדש ליצירת סרטונים באורך של עד דקה • המייסד והמנכ"ל אסף ינאי מסביר למה עדיף להשתמש באנימציה, איך ייראה שיתוף־הפעולה שלו עם נטפליקס, ומהם הסיכונים בתחום

לירון אברהם, מנהל אזור EEMEA באאוטבריין / צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

באאוטבריין קוראים למפרסמים: "העבירו תקציבי פרסום לאתרים ישראלים"

בעקבות הירידה בהיקפי הפרסום באתרי החדשות יוצאת פלטפורמת ההמלצות הגלובלית ביוזמה לחיזוקם • לירון אברהם, מנהל בכיר בחברה: "השאיפה היא ש-2024 תהיה שנת הפרסום כחול־לבן"

אילון מאסק / צילום: Shutterstock

ההתבטאות הבוטה של מאסק נגד המפרסמים שמאיימים למשוך את כספם מ-X

בוועידת DealBook Summit של ה"ניו יורק טיימס" שאל המנחה את אילון מאסק אם אינו חושש מחרם המפרסמים נגד X - והשיב כי מצידו "שלא יפרסמו" • ומה הוא מאחל למי ש"ינסה לסחוט אותו עם כסף"?

עדו הר-טוב, מנכ''ל קבוצת גיתם BBDO, / צילום: יח''צ גיתם

איתור נעדרים ומערך הסברה: כך הפך משרד הפרסום גיתם לחדר מלחמה

מאז פרוץ המלחמה התגייס ענף הפרסום לסייע בהסברה, אבל בגיתם לקחו את הדברים צעד אחד קדימה עם חמ"ל איתור נעדרים וחטופים שפועל בשיתוף עם גורמי הביטחון • בראיון ל"גלובס" מספר מנכ"ל הקבוצה, עדו הר-טוב, על העבודה עם 200 מתנדבים, מפנה אצבע מאשימה למדינה, ומספק תחזית קודרת לענף הפרסום: "ייפגע הרבה יותר מאשר בקורונה"

משרדי אינסטכרט בטורונטו / צילום: Shutterstock

משקיעי גוגל הראשונים האמינו גם בה: האם זו תהיה הנפקת השנה?

חברת משלוחי המכולת אינסטכרט (Instacart) הגישה לנאסד"ק תשקיף לקראת הנפקה שבשוק כבר מקווים שתסיים את הבצורת בוול סטריט • צללנו לתוצאות החברה ומצאנו אסטרטגיה שמזכירה את אמזון והאטה בעסקי הליבה

מגל וסינגולדה / צילומים: שלומי יוסף, כפיר זיו, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

נפרדו דרכיהם של ערוץ 14 וטאבולה: למה זה קרה?

טאבולה הייתה שותפת הפרסום המרכזית של אתר ערוץ 14, ועל־פי ההערכה, הזרימה לערוץ 2-3 מיליון שקל בשנה • בתגובה לפניית גלובס, מסר הערוץ כי הפסקת העבודה עם חברת הפרסום הדיגיטלי נעשתה ביוזמתו • עם זאת, מספר גורמים בשוק הפרסום אומרים כי הייתה זו דווקא יוזמה של טאבולה

המוטו של AdFreeway: חוכמת המונים עדיפה על AI / צילום: חברת Adfreeway

מייסד קאזה וסקייפ משיק בארץ פלטפורמת פרסום חדשה

איש העסקים היהודי־אוסטרלי קווין ברמייסטר משיק את AdFreeway, חברת פרסום דיגיטלי המאמינה במודל שיווק על בסיס חוכמת המונים • פרופ' פיטר לינמן, מהדמויות המשפיעות בשוק הנדל"ן בארה"ב, הרצה לצוות של קרן פרומפיקס • ועמותת "גולשים ללא גבולות" קיימה אירוע התרמה שבו גויסו כ־130 אלף שקל • אירועים ומינויים

מרגוט רובי וריאן גוסלינג בסצנה מתוך הסרט / צילום: Associated Press, Warner Bros. Pictures

אחוזה ב־Airbnb וקולקציות בגדים: מה עומד מאחורי קמפיין השיווק האגרסיבי של הסרט ברבי

יותר משנה לפני שהסרט החדש על הבובה המפורסמת יצא לאקרנים, החל אחד הקמפיינים הנוצצים שהוליווד ראתה: מעשרות שיתופי־פעולה עם מותגי אופנה וקוסמטיקה, דרך קולקציית בגדים וירטואלית ועד לאחוזה להשכרה בדמות "בית החלומות" הוורוד מהסרט • ולטירוף השיווקי הזה יש סיבה טובה, בחברה של ברבי, מטאל, מקווים שהסרט החדש יציל את המותג הדועך

אפליקציית Waze / צילום: Shutterstock

בלעדי גוגל הורידה את העסקים מהמפה של ווייז וגרמה למפרסמים הפסדי ענק

מערך המודעות באפליקציית ווייז היה מוצר פרסום אידאלי עבור עסקים "על הדרך", עד שביוני הודיעה חברת־האם גוגל על ביטולו • המהלך עורר זעם בקרב המפרסמים, שפניותיהם נענו בשתיקה

גוגל / צילום: Shutterstock

דיווח: מחקר חדש מראה כי גוגל הפרה את הכללים של עצמה ורימתה מפרסמים

"וול סטריט ג'ורנל" מצטט מחקר חדש של Adalytics, שמעלה שאלות לגבי השקיפות של ענקית הטכנולוגיה גוגל בתחום עסקי הפרסום המקוונים

דיוויד קוסטמן / צילום: נועם גלאי

אאוטבריין משיקה פלטפורמת פרסום חדשה מבוססת AI

אאוטבריין השיקה בפסטיבל הפרסום בקאן את Onyx - פלטפורמה שעושה שימוש ביכולות ה-AI של החברה כדי לפרסם מודעות מותאמות אישית • דיוויד קוסטמן, מנכ"ל משותף: "אנו עובדים על ההשקה הזו שנה וחצי, אפילו רכשנו חברה שוויצרית כחלק מהמהלך"

דרור גנות וכפיר נח, מייסדי ADIO / צילום: נדב הולצמן

מאחורי הקלעים של הפרסומות בפודקאסטים ובספוטיפיי

כ־55% מהישראלים מאזינים לפודקאסטים, לספוטיפיי ולרדיו דיגיטלי, נתון שמוביל יותר ויותר מותגים להגדיל את ההשקעה הפרסומית בתחום • דרור גנות, מייסד משותף של חברת המדיה ADIO, מסביר איך מייצרים חבילת פרסום מותאם אישית, ומה לא כדאי לעשות בפודקאסט שיווקי

דשבורד המשפיענים של יומנז / צילום: יח''צ

עוברים לעולם של ביצועים מדידים: כך השתנה הפוקוס של ענף המשפיענים

שוק המשפיענים הגלובלי גדל בהתמדה ונאמד השנה ב־21 מיליארד דולר, אבל לא מעט מותגים מתלוננים על המחיר שלא מצדיק את עצמו • שתי שחקניות ישראליות שפועלות גם בעולם, לידרס ו־Humanz, משיקות כעת שני מהלכים שנועדו להגדיל את הוודאות ואת השקיפות בענף

מלון רפאל האוס / צילום: אורי אקרמן

בהשקעה של 20 מיליון שקל: הבית שהקים הברון רוטשילד הופך למלון

היזם יועד סרוסי השקיע 20 מיליון שקל במלון "רפאל האוס", שנפתח השבוע בראשון לציון • המלון שוכן במבנה שהקים הברון רוטשילד בסוף המאה ה־19 • אירועים ומינויים

ערן ניזרי ויונתן עראמי, מייסדי לידרס / צילום: באדיבות לידרס

סוכנות הדיגיטל לידרס משיקה מערכת AI לזיהוי משפיענים ברחבי העולם

מדובר במערכת המזהה משפיענים באינסטגרם, בטיקטוק, יוטיוב, טוויץ' ובטוויטר; מנתחת את קהל העוקבים שלהם, את תחומי העניין, דמוגרפיה ופסיכוגרפיה; ומדרגת את המשפיענים לפי כמות המכירות שייצרו

חנה רדו והיבה עסילה / צילום: באדיבות קבוצת19

סוכנות דיגיטל חדשה תוקם במזרח ירושלים

חנה רדו מקימה סוכנות שתעניק שירותי עיצוב ושיווק דיגיטלי, פיתוח אתרים, הטמעת סיילספורס והטמעת תוכנות ניהול לקוחות בערבית • לפי רדו, הסוכנות תענה על האתגר התרבותי והשפתי עמו מתמודדים עסקים שמעוניינים להתרחב ולפעול גם בחברה הערבית • אירועים ומינויים

עופר דרוקר, מנכ''ל טרמור / צילום: ענבל מרמרי

דיווח באתר SKY הקפיץ את מניית הפרסום הדיגיטלי טרמור מישראל

חברת האדטק שמוביל עופר דרוקר הגיבה לדיווח על פניות לרכישתה ואישרה כי היא מקיימת דיונים עם יועצה הפיננסי גולדמן זאקס, אך טענה כי לא מתקיים מהלך למכירתה