גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פרסום ויראלי

עוד כתבות

לאה ריינר, סמנכ''לית שיווק בגלידות נסטלה, ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

לאה ריינר: "קמפיין קראנץ' פיסטוק עלה לנו 23 אלף שקל בפוסט ממומן אחד. זהו"

ריינר, סמנכ"לית שיווק בגלידות נסטלה, סיפרה בוועידת MAD של גלובס כי קמפיין קראנץ' פיסטוק התחיל כבדיחה בפייסבוק • עוד היא אמרה: "צריך לדעת לתת לצרכנים את הבמה"

מחאה/ צילום: רויטרס

מזדורוב ועד MeToo#: איך משיגים את "הגביע הקדוש" של הקמפיינים החברתיים

מ"כל האמת על פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל", דרך מחאת "#לא_התלוננתי" ועד לרגע שהקמפיין נגד התאונות בענף הבנייה חצה את הרשת ואיים להשבית את המשק • כל הקמפיינים מכוונים למקום אחד – ויראליות – הארץ המובטחת שבה כולם ראו, שמעו ורוצים לקחת חלק • כך תעשו את זה נכון • מגזין פירמה

קרין נהון / צילום: איל יצהר

פייסבוק לא רוצה שנעשה מהפכות: פרופ' קרין נהון חושפת את כללי הוויראליות החדשים

אתם כותבים פוסט בפייסבוק, זועמים על המצב הפוליטי - ומחכים • לייק אחד, אולי שלושה, וכשמגיע החמישי - כבר עוברת כמעט יממה • הרשתות החברתיות חושפות פחות ופחות אנשים לתוכן, והוויראליות של פוסטים אותנטיים, ללא מימון - יורדת • בראיון ל"ליידי גלובס" חושפת פרופ' קרין נהון את כללי הוויראליות החדשים, ואת התערבות הרשתות בהצתה וכיבוי של מהפכות

אפל פרסומת לשירי / צילום: מתוך הוידאו

צפו: הסרטון הוויראלי החדש של אפל שכובש את הרשת

דווין "דה רוק" ג'ונסון, המוכר בעיקר מסרטי אקשן הוליוודיים עתירי תקציב, מככב בסרטון חדש ומושקע במיוחד שהפיקה אפל, אשר הפך ביומיים האחרונים ללהיט ויראלי ברשת ■ צפו בווידאו

צפו: הסיפור סביב הפרסומת הישראלית שכובשת את הרשת

סודה סטרים מפצחת את הקוד לפרסום ויראלי: אחרי ששני סרטוני הפרסומת הבינלאומיים הקודמים של החברה צברו עשרות מיליוני צפיות, שוחרר השבוע לרשת סרטון חדש ■ צפו בסיפור

מודעה דיגיטלית בטיימס סקוור / צילום: רויטרס

הקול בראש: איך לייצר סרטוני וידאו ויראליים - גם ללא סאונד

פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ועוד מעט גם וואטסאפ מופצצים מדי יום בסרטונים שעוצבו במיוחד לתפוס את תשומת-הלב שלכם - בלי קול ■ איך זה קשור ליריבות בין ענקיות התוכן על שוק הטלוויזיה?

רועי כפרי בפרסומת למיליקי מוס / צילום: צילום מסך

"השימוש ביוצרי רשת עוזר לנו להמציא את עצמנו מחדש"

יוצרי רשת כמו וניה הימן ורועי כפרי הפכו לדבר החם בתעשיית הפרסום, הודות לקריאטיביות, למקצוענות וליכולת להפוך סרטונים לוויראליים בזכות קהל העוקבים הגדול שלהם

ספריי שירותים  / צילום: מהוידאו

צפו: סרטון ויראלי חדש למוצר השירותים שהפך ללהיט ענק

אחרי שהציגה סרטון למוצר שירותים שזכה ליותר מ-34 מיליון צפיות והביא למיליוני הזמנות של המוצר באמזון, הפרזנטורית של Poo-pourri עושה זאת שוב עם סרטון פרובוקטיבי שצבר מיליוני צפיות ביומיים האחרונים

שופכים קרח

הקמפיין הוויראלי להגברת המודעות למחלת ה-ALS הוא מהלך מרשים

צפו בקמפיין הוויראלי של דאב בעולם: "מדבקות יופי" לנשים

המהלך החדש ינסה לשבור את השיא שהציב "קמפיין האיורים" של החברה שרשם 138 מיליון צפיות ברשת

הקמפיין הוויראלי ביותר השנה בעולם: הפרסומת של דאב

הפרסומת למותג דאב עם ציורי הנשים זכתה ל-135 מיליון צפיות ברשת

חושבים שיש לכם מה שצריך כדי להפוך לכוכבים?

הדמוקרטיזציה של הרשת וביטול ההיררכיות מאפשרים ליותר ויותר אנשים לצבור פופולריות בלי התיווך של המדיה המסורתית ■ כל אחד יכול להיות כוכב ■ גיא לרר, נדב בורנשטיין ורוני קובן, ציידי האייטמים הוויראליים, מסמנים את המהפכה

חממו את הגוף ומלאו אותו אדרנלין, נשמו ואל תפחדו לבכות

אביגיל טננבוים, מאמנת הדוברים הרשמית של TED, תלמד אתכם ששנים של עבודה מתנסחות הכי טוב ב-18 דקות, ושהמחשבות האינטימיות שלכם יכולות להפוך להרצאה ויראלית

לשכנע את המשתפים

אגו, אגוצנטריות וחיבת פרסום. כך גורמים לנו לקדם מותגים בחינם

נקסט-אין: קמפיין השקה ויראלי למותג תיקים ניו-יורקי

בסרטון שעלה ליו-טיוב נראים צעירים ממלאים תיק yak pak בשפורפרות ספריי צבע, מניחים אותו בתחנת אוטובוס ומזמינים משטרה שתפוצץ את "החפץ החשוד"

צפו בווידיאו: הסרטונים הוויראליים ברשת שעברו את הגבול

כמה בחורות משולהבות בבגדי-ים מינימליסטים ניתן להכניס לפריים אחד, מופע נהיגה עטור אפקטים ועוד - הקמפיינים הוויראליים שמתפשטים כמו אש בשדה קוצים ויוצרים באזז ברשת

הגרביים האבודים של ג'נרל אלקטריק

מצעד הלייקים הבינ"ל: איך עושים באזז למכונת כביסה, ומי שם את היטלר בפרופיל הפייסבוק?

הטרנד מתחזק: בזק תייצר סרטוני "ליפ דאב"

"ליפ דאב" הוא סרטון המצולם בשוט אחד וללא עריכה, ובו המצולמים מזיזים את השפתיים בהתאם למילות השיר שברקע ■ הסרטון של בזק יצולם ב-8 ערים שונות ברחבי הארץ, במטרה להמחיש את התרחבות פריסת רשת ה-NGN

תעביר את זה הלאה: איך יוצרים קמפיין ויראלי מוצלח ב-10 צעדים?

שימוש נכון בכל הכלים של המדיה, ניתוח הסיפור של המותג ועבודה עם מילות מפתח במנועי חיפוש - אלה הם חלק מהכלים העיקריים שישמשו אתכם בשיווק במדיה החברתית באינטרנט ■ איך עושים את זה נכון?

תקנות חדשות: סלבריטאים ובלוגרים הנותנים חסות למוצרים ייחשפו לתביעות

לפי התקנות החדשות שפרסמה נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב, כל מי שמעניק חסות למוצר - כולל סלבריטאים ובלוגרים - יהיה חייב לפרסם את התשלום שקיבל מהמפרסמים, ויישא באחריות לכל הצהרה כוזבת על המוצר