ריינר, סמנכ"לית שיווק בגלידות נסטלה, סיפרה בוועידת MAD של גלובס כי קמפיין קראנץ' פיסטוק התחיל כבדיחה בפייסבוק • עוד היא אמרה: "צריך לדעת לתת לצרכנים את הבמה"
מ"כל האמת על פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל", דרך מחאת "#לא_התלוננתי" ועד לרגע שהקמפיין נגד התאונות בענף הבנייה חצה את הרשת ואיים להשבית את המשק • כל הקמפיינים מכוונים למקום אחד – ויראליות – הארץ המובטחת שבה כולם ראו, שמעו ורוצים לקחת חלק • כך תעשו את זה נכון • מגזין פירמה
אתם כותבים פוסט בפייסבוק, זועמים על המצב הפוליטי - ומחכים • לייק אחד, אולי שלושה, וכשמגיע החמישי - כבר עוברת כמעט יממה • הרשתות החברתיות חושפות פחות ופחות אנשים לתוכן, והוויראליות של פוסטים אותנטיים, ללא מימון - יורדת • בראיון ל"ליידי גלובס" חושפת פרופ' קרין נהון את כללי הוויראליות החדשים, ואת התערבות הרשתות בהצתה וכיבוי של מהפכות
דווין "דה רוק" ג'ונסון, המוכר בעיקר מסרטי אקשן הוליוודיים עתירי תקציב, מככב בסרטון חדש ומושקע במיוחד שהפיקה אפל, אשר הפך ביומיים האחרונים ללהיט ויראלי ברשת ■ צפו בווידאו
סודה סטרים מפצחת את הקוד לפרסום ויראלי: אחרי ששני סרטוני הפרסומת הבינלאומיים הקודמים של החברה צברו עשרות מיליוני צפיות, שוחרר השבוע לרשת סרטון חדש ■ צפו בסיפור
פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ועוד מעט גם וואטסאפ מופצצים מדי יום בסרטונים שעוצבו במיוחד לתפוס את תשומת-הלב שלכם - בלי קול ■ איך זה קשור ליריבות בין ענקיות התוכן על שוק הטלוויזיה?
יוצרי רשת כמו וניה הימן ורועי כפרי הפכו לדבר החם בתעשיית הפרסום, הודות לקריאטיביות, למקצוענות וליכולת להפוך סרטונים לוויראליים בזכות קהל העוקבים הגדול שלהם
אחרי שהציגה סרטון למוצר שירותים שזכה ליותר מ-34 מיליון צפיות והביא למיליוני הזמנות של המוצר באמזון, הפרזנטורית של Poo-pourri עושה זאת שוב עם סרטון פרובוקטיבי שצבר מיליוני צפיות ביומיים האחרונים
הקמפיין הוויראלי להגברת המודעות למחלת ה-ALS הוא מהלך מרשים
המהלך החדש ינסה לשבור את השיא שהציב "קמפיין האיורים" של החברה שרשם 138 מיליון צפיות ברשת
הפרסומת למותג דאב עם ציורי הנשים זכתה ל-135 מיליון צפיות ברשת
הדמוקרטיזציה של הרשת וביטול ההיררכיות מאפשרים ליותר ויותר אנשים לצבור פופולריות בלי התיווך של המדיה המסורתית ■ כל אחד יכול להיות כוכב ■ גיא לרר, נדב בורנשטיין ורוני קובן, ציידי האייטמים הוויראליים, מסמנים את המהפכה
אביגיל טננבוים, מאמנת הדוברים הרשמית של TED, תלמד אתכם ששנים של עבודה מתנסחות הכי טוב ב-18 דקות, ושהמחשבות האינטימיות שלכם יכולות להפוך להרצאה ויראלית
אגו, אגוצנטריות וחיבת פרסום. כך גורמים לנו לקדם מותגים בחינם
בסרטון שעלה ליו-טיוב נראים צעירים ממלאים תיק yak pak בשפורפרות ספריי צבע, מניחים אותו בתחנת אוטובוס ומזמינים משטרה שתפוצץ את "החפץ החשוד"
כמה בחורות משולהבות בבגדי-ים מינימליסטים ניתן להכניס לפריים אחד, מופע נהיגה עטור אפקטים ועוד - הקמפיינים הוויראליים שמתפשטים כמו אש בשדה קוצים ויוצרים באזז ברשת
מצעד הלייקים הבינ"ל: איך עושים באזז למכונת כביסה, ומי שם את היטלר בפרופיל הפייסבוק?
"ליפ דאב" הוא סרטון המצולם בשוט אחד וללא עריכה, ובו המצולמים מזיזים את השפתיים בהתאם למילות השיר שברקע ■ הסרטון של בזק יצולם ב-8 ערים שונות ברחבי הארץ, במטרה להמחיש את התרחבות פריסת רשת ה-NGN
שימוש נכון בכל הכלים של המדיה, ניתוח הסיפור של המותג ועבודה עם מילות מפתח במנועי חיפוש - אלה הם חלק מהכלים העיקריים שישמשו אתכם בשיווק במדיה החברתית באינטרנט ■ איך עושים את זה נכון?
לפי התקנות החדשות שפרסמה נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב, כל מי שמעניק חסות למוצר - כולל סלבריטאים ובלוגרים - יהיה חייב לפרסם את התשלום שקיבל מהמפרסמים, ויישא באחריות לכל הצהרה כוזבת על המוצר