גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

רות שטרית

בעלת משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ

עוד כתבות

מאיר שטרית / צילום: אמיר מאירי

שטרית: "שילמתי לעוזרת בית רבע מיליון שקל כפיצויי פיטורים"

השר לשעבר מאיר שטרית טען הבוקר כי הכסף ששילם לעוזרת הבית לשעבר, כרבע מיליון שקל, לא נועד כדי להשתיק את טענותיה על כך שהטריד אותה מינית, אלא היה פיצויי פיטורים עבור שנתיים עבודה ■ "זאת השמצה, זה פגע בשמי הטוב", אמר

שר האוצר משה כחלון / צילום: אוריה תדמור

העובדים אינם "הוצאות"

אם יש רווחים, צריך לצ'פר את כל מי שהיה שותף ליצירתם - לא רק את המנהלים והבעלים

רות שטרית / צילום: רונן פדידה

רות שטרית, אל תיתממי

נו באמת, ההתנפלות התקשורתית עלייך לא קשורה ליופייך המופלא

רות שטרית, בעלי שטרית גרופ / צלם: יוסי גמזו

רות שטרית: "אם הייתי גבר או פחות יפה - איש לא היה מצייץ"

אשת יחסי הציבור הודפת את הביקורת על שכר של 300 אלף שקל בחודש על יח"צ למגה: "אני נותנת תמורה מלאה לשכר, שכל עם ישראל יידע את זה" ■ "קופחתי לאורך השנים בגלל הקשר לבעלי מאיר שטרית"

רות שטרית / צילום: רונן פדידה

רות שטרית קיבלה ממגה 300 א' ש' בחודש על פרסום וייעוץ

בתוך 4.5 שנים גרפה שטרית כ-18 מיליון שקל ■ גורמים במשק: "סכום דמיוני" ■ שטרית: "הכספים יועדו לשירותי דפוס"

רות שטרית / צילום: רונן פדידה

"מהרגע שהתחתנתי הרגשתי שאני משלמת מחיר"

היא כבר הכינה עצמה לחיים בבית הנשיא, עם בעלה מאיר שטרית, אלא שאז התפוצצה פרשת עוזרת הבית ושינתה את העלילה ■ רות שטרית, שמשרד פרסום שלה התברג בין 10 המובילים, בריאיון בלעדי ל"ליידי גלובס"

יורם דרורי ורות שטרית / צילום: איל יצהר ואוריה תדמור

שטרית מדיה גרופ מצטרף כיחידה עצמאית לדרורי-ארועטי-ברמן

רות שטרית: "אימצתי את העצה שנתתי ללקוחות: תיהנו ממה שהשגתם מהעבר, ותבינו נכון את המציאות החדשה"

דודי ויסמן רות שטרית / צילום: איל יצהר

לפני כולם תקציב רשת מגה עוזב את שטרית מדיה גרופ

היקף התקציב: כ-4 מיליון דולר בשנה ■ רות שטרית, המזוהה כאחת הדמויות הקרובות לדודי ויסמן שהודח מקבוצת אלון: "אני משלמת את מחיר הנאמנות - ציפינו למצב הזה, ולמזלי נערכתי מבעוד מועד"

דודי ויסמן רות שטרית / צילום: איל יצהר

האם הדרמה בקבוצת אלון תגרום לשינוי במערך הפרסום שלה?

השתלטות של שרגא בירן עשויה לדחוק את שטרית מדיה גרופ החוצה, ואילו השתלטות של דודי ויסמן עשויה לחזק את המשרד משמעותית ■ רות שטרית: "אני לא מודאגת"

מאיר שטרית  / צלם: אוריה תדמור

ההסכם של שטרית והעוזרת: פלילי, לא אתי או כשר לגמרי?

המשטרה בודקת: האם 270 אלף השקלים ששילם שטרית לעוזרת נועדו לקנות את שתיקתה ולמנוע חקירה נגדו - או שמדובר בתשלום מוסכם שהעדיף שטרית לשלם לעוזרת כדי להימנע מ"כאב הראש", אף שמעולם לא הטריד אותה מינית

מאיר שטרית  / צלם: אוריה תדמור

ערוץ 10: עוזרת בית טענה כי מאיר שטרית הטריד אותה מינית

על-פי הדיווח, ח"כ שטרית, שהפסיד בבחירות לנשיאות, שילם למתלוננת 270 אלף שקל על מנת שלא תתלונן נגדו

"היום כל אחד פותח משרד פרסום, וכולם נלחמים בכולם"

גיא וינברגר לא חושש מהאתגר הבא - לעבוד עם רות שטרית ■ אחרי שקיבל 10% ממניות שטרית מדיה גרופ הוא טוען: "המשרד צריך לעבור תהליך כמו גליקמן ואדלר", ומבטיח: "נהפוך את שטרית למשרד שהקשרים בו אינם חזות הכול"

הפרסומאי גיא וינברגר מצטרף כשותף לשטרית מדיה גרופ

לוינברגר הועברו 10% מהמניות והוא יופקד על הניהול המקצועי השוטף של משרד הפרסום

ועידת ישראל לעסקים "המחאה הבאה תבוא מהרחוב ותתפרץ באופן אלים מאוד"

האם אנחנו צריכים לפחד מהמחאה החברתית הבאה, האם אחד התפקידים של הפרסומאים הוא לצאת בקמפיין נגד שיטת השלטון, והאם נוחי דנקנר צריך ללכת הביתה? ■ בכירי ענף הפרסום, שהשתתפו בוועידת ישראל, ענו על שאלות בוערות

לפני כולם שטרית מדיה גרופ יטפל בתקציב של המרכז האקדמי ר"ג

וגם: משרד הפרסום לעומק התודעה יטפל בתקציב של המכללה האקדמית נתניה

השיחה: מאיר ורות שטרית מנציחים וחונכים

צמרת הפוליטיקה ועולם העסקים הגיעו אתמול לחנוכת אגף חדש במוזיאון תל-אביב ■ וגם: על מי כועס השף יונתן רושפלד?

לפני כולם תקציב הפרסום של אוניברסיטת ת"א - לשטרית מדיה גרופ

טופל ‎עד כה בענבר-מרחב ■ ב-2010 פרסמה האוניברסיטה בהיקף ריאלי של כמיליון דולר

מדד "משרד הפרסום של השנה" קובע: אדלר-חומסקי & ורשבסקי במקום הראשון

גלובס tv מקאן-אריקסון מדורג שני, יהושע TBWA - שלישי ■ מפתיעה גדולה בדירוג: רות שטרית, אשתו של ח"כ מאיר שטרית, שמשרדה שטרית מדיה גרופ הראה צמיחה יוצאת דופן והגיע למקום השביעי ■ לדירוג המלא

משרד הפרסום של השנה: על מי מהמרים בענף הפרסום?

רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף

בניגוד למלחמת לבנון השנייה, הפעם המפרסמים למדו שלא לצאת בקמפיינים שתופסים טרמפ תדמיתי על המצב

הפרסום במהלך מבצע עופרת יצוקה הוא יותר למען הלקוח ופחות מאדיר את המפרסם, ומהלכים מסוימים למען תושבי הדרום אינם מתוקשרים כלל ; גדעון עמיחי: "צריך להיזהר מליצור מהלך שייתפס כניצול הזדמנות ציני"