מנכ"ל ומבעלי משרד הפרסום LEAD
בתפקידה האחרון, באום ניהלה את מחלקת האסטרטגיה, הפיתוח העסקי והחדשנות בלאומי קארד
אתמול עלה לאוויר קמפיין ראשון של "הישראלים", הכולל שילוט חוצות בו נראים נתניהו וחולדאי וביניהם הכיתוב "יש בישראל רק שני מנהיגים. בחרו את שלכם" • מנהל הקמפיין של יש עתיד יהיה רמי יהודיחה
התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום בלאנקו כחלק מתקציב הפרסום הכולל של הכשרה • תקציב השיווק של go עומד על 15 מיליון שקל בשנה, מתוך תקציב כולל של 20 מיליון שקל של כלל המותגים של הכשרה
ההשקעה בפרסום נדל"ן הייתה בשנים האחרונות בירידה או בקיפאון, אך השנה היא עלתה משמעותית • ברשימת המפרסמות הגדולות מופיעות לא רק חברות גדולות, ובענף מעריכים שהצמיחה תימשך גם בשנה הבאה • מסכמים את 2019
הכוורת של כחול לבן הולכת ונסגרת, והפעם יהיה זה הסיבוב הראשון שבו ניהול הקמפיין ייעשה ממטה אחד בלבד • בשלב הזה ברור כי עדו הר-טוב, ששימש כמנהל הקמפיין הקודם, ימשיך גם בנוכחי, ואולם, סימן שאלה קיים סביב השתתפותו של רמי יהודיחה • המחלוקת: חלוקת תקציב רכש המדיה
הפרסומאי רמי יהודיחה עושה מאמץ נוסף לשדרג את הצעת הערך שלו בתחום הקריאייטיב ומצרף למשרד הפרסום LEAD את עידן רגב כמנהל קריאייטיב ראשי במסלול שותפות
האסטרטג והפרסומאי רמי יהודיחה משרת את החברות הגדולות במשק, אבל הזירה המועדפת עליו היא הפוליטיקה • לאחרונה הוביל את הקמפיין של ראש עיריית ירושלים החדש, משה ליאון • בראיון ל"גלובס" מספר יהודיחה שהבחירות המקומיות היו מלוכלכות, וטוען שטרם החליט אם להצטרף לנתניהו
עבור יהודיחה תהיה זאת מערכת הבחירות השלישית בה ינהל את הקמפיין של אסף זמיר ומפלגת "רוב העיר", אך הראשונה בה ההתמודדות תכוון למטרה הגדולה ממספר המקומות בעירייה
יהודיחה, בעלי משרד הפרסום Lead, היה יועץ הפרסום האסטרטגי של הליכוד בבחירות 2015
על רקע השינוי מרחיק הלכת שעוברת נתיבי איילון, שבמסגרתו הפכה לחברה ממשלתית, היא תשקיע מיליוני שקלים במהלכים שישנו את המיצוב שלה מ"חברה של כביש" ל"חברה לתשתיות תחבורה חכמה" • משרד הפרסום LEAD כבר מחזיק בתקציבים ממשלתיים, בהם הדיוטי פרי ואגד
ארד, ששימש בעבר כסמנכ"ל בחברת המשקאות פריגת, מחליף את הפרסומאית שלי יערי שפורשת מתפקידה לאחר 6 שנים
סוכנות אוגילבי היא חלק מקבוצת WPP, המיוצגת בין היתר ע"י אדלר-חומסקי, שהוא בעל השליטה ב-LEAD ■ הסוכנות ניהלה הליך בדיקה ארוך מול LEAD כדי לוודא כי המשרד עומד בסטנדרטים הנדרשים
השנה עמדה הוועידה בסימן השינויים הצפויים להשפיע על השוק, הטכנולוגיה שמטלטלת את כללי המשחק וכמובן - התמודדותם של דור ה-Y ודור ה-Z עם אתגרים אלה
כך אמרה דבי וינשטיין מ-Google Emea בוועידת MAD ■ רבקה קהת, סמנכ"לית שיווק בגוגל ישראל: "יו-טיוב הוא המגרש האולטימטיבי לבנות מותגים"
עינת יוזנט-רביד, מנכ"לית משרד הפרסום שיצר את הקמפיין לרשת אורבן בכיכובה של זקן, הכתה על חטא במסגרת פאנל בוועידת ישראל לעסקים, שעסק בין היתר באחריות החברתית שיש למשרדי פרסום ולמפרסמים
הקבוצה נכנסת לפעילות חדשה בתחום הנדל"ן המניב, בעיקר בעיר החדשה חריש ■ על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ויהושע TBWA
"תן ביס", שפעלה עד עתה במגזר העסקי בלבד, מתעתדת להרחיב את פעילותה גם למגזר הפרטי ותגבה את המהלך בצעדים פרסומיים
הפרסומות הישראליות עתירות בסטריאוטיפים - האימהות והילדים בהירים, הקופאית שחורה, והשיפוצניק מזרחי ■ אבל יש פעילים חברתיים, ארגונים ומסתבר שגם פרסומאים, שלא מוכנים לקבל את זה כגזירה משמיים
נתניהו אולי נתפס כאדריכל הניצחון של עצמו, אך מאחורי ההישג של מארס 2015 עומד צוות מצומצם של יועצים וקמפיינרים ■ אחד מהם הוא רמי יהודיחה, שחושף בראיון ל"פירמה" פרטים ממסע הבחירות
ל"גלובס" נודע כי גורמים במפלגת השלטון קרובים לסיכום עם יהודיחה, העומד בראש משרד הפרסום LEAD, מקבוצת אדלר חומסקי