רשת אופנה ישראלית
הגישה שמציעה עמותת שותפות מגן משכללת טיפול משנות ה-80 באמצעות טכנולוגיות מציאות רבודה, תנועות עיניים ושיטות לוויסות רגשי • עד כה, מאות לוחמים ואנשי כוחות הביטחון עברו את הטיפול • ישראל מתגייסת
הנוכחות הקבועה של מזרחי טפחות על המסך משתלמת, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אם עד לפני שנים ספורות התמלא הברייק בכל חילופי עונה בפרסומות אופנה, כעת רק רנואר בתמונה
אחרי הנפקת ריטיילורס לפי שווי של 1.8 מיליארד שקל, פוקס נערכת להנפקת אתר הסחר של הקבוצה • מכירות האתר זינקו ב-183% בשנת 2020 לעומת השנה הקודמת
רנואר הפעילה בקניון שתי חנויות בשטחים רחבים - רנואר, וטוונטי פור סבן
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הושקעו כ-767 אלף שקל • הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של סופר-פארם; האהובה ביותר - של 9 מיליון
מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק בקבוצת האופנה רנואר וטוונטיפורסבן, עתיד לסיים את תפקידו בחברה בסוף 2018 ולפי שעה טרם מונה לו מחליף
ההערכות הן כי בין המתעניינים ברכישת הוניגמן נמנות קבוצות האופנה הגדולות, בהן קסטרו-הודיס, פוקס ורנואר ■ ככל הידוע, ההצעות אינן מתייחסות לכלל הרשת אלא לחלק מהסניפים הרווחיים יותר שלה ■ עתידם של למעלה מ-1,000 עובדי הוניגמן עדיין לוט בערפל
וגם: בנק הפועלים מודיע על השקת קבוצת בנקאות מסחרית בניו-ג'רזי בארה"ב
וגם: משלחת מישראל זכתה במקום הראשון בהאקתון בינלאומי לפתרונות בתחום הספנות
מותגי הביניים וחברות האופנה הישראליות מתקשות לעמוד בתשלומים הגבוהים שגובה מליסרון ושוקלים את חידוש החוזה שעומד לפקוע ■ יש הגורסים כי בשנים האחרונות הקניון מתקשה לבודד את עצמו מבחינת תמהיל החנויות, אך לפי ריס, הוא ממשיך להוביל במכירות למ"ר
מוכרת לשעבר ברנואר טוענת כי "הרשת נמנעה מלהכליל את עמלות המכירה בחישוב זכויות העובדים" ■ רנואר בתגובה: "החברה פועלת כחוק"
וגם: מדוע הוזמן מנכ"ל נייס ברק עילם לפתוח את המסחר בנאסד"ק, ומי הגיע לתצוגת האופנה של רנואר?
זאת כפי שנחשף ב"גלובס" ■ הצדדים נמצאים בשלבים סופיים של טיוטות חוזה, והוא צפוי להיחתם בימים הקרובים ■ לפי הערכות, מחזור המכירות של הקבוצה עומד על 500 מיליון שקל
וגם: מיהם אנשי העסקים שהקפידו להתעדכן בחידושי האופנה של רנואר לקיץ הקרוב?
הקבוצה מחזיקה בשתי רשתות המונות 168 סניפים ■ רנואר: "החברה בוחנת מפעם לפעם הזדמנויות עסקיות המובאות לשולחנה"
מודעות צרכנית למוצרים חברתיים היא תחום שבו לצרכן הישראלי יש מקום לשיפור ■ על רקע מחאת הנוצות במעילי רנואר, "גלובס" בודק אילו מהלכים חברתיים של צרכנים גרמו לחברות עולמיות לעשות שינוי
גיאוקרטוגרפיה: אחרי חודשיים ללא נציגות לפרסומות אופנה, נכנסה השבוע רנואר למדד
קולקציית המסלול של רנואר לחורף 2015-2016, שעוצבה בהשראת קשת הסגנונות של שנות ה-70, כוללת פריטים לבישים שמתכתבים עם הטרנדים לחורף הקרוב בלי להתחנף לקהל
פרסומת למותג ברנפלקס של תלמה תשודר ב"ברייק הזהב" רגע לפני ההכרזה על הזוכה ■ עפ"י הערכות, תלמה קנתה את הברייק ב-350 אלף שקל
סמנכ"ל השיווק מישל תמיר: "באתר רנואר אנחנו מוכרים בהיקף דומה לזה של סניף פיזי בגודל בינוני"