גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

רשתות פרטיות

עוד כתבות

תכירו: רשתות קטנות שמגלגלות יחד 2.5 מיליארד שקל בשנה

מתחת לראדר פועלים בישראל קמעונאים קטנים ובינוניים המגלגלים יחד מיליארדי שקלים בשנה ■ המכירות בסניף בודד של חלק מהרשתות הקטנות עוברות את המכירות של הסניפים ברשתות הגדולות ■ "גלובס" מסמן 10 רשתות כאלה

באיזו רשת שיווק הצרכנים הכי אוהבים לערוך קניות?

לפי סקר החברות המובילות של "גלובס" באמצעות מכון שריד, לקוחות רמי לוי הכי מרוצים מהמחירים, אך לקוחות חצי חינם הכי מרוצים בדירוג הכללי ■ הרשתות הגדולות מגה ושופרסל מפסידות במרבית המקרים לעומת הרשתות הפרטיות

"רמי לוי ואושר עד לא פראיירים, צפו למלחמת חורמה בשיווק"

אשדוד ובאר-שבע יהפכו בשבועות הקרובים לערי מלחמה צרכנית, עם כניסת רשתות שיווק פרטיות נוספות למרחב הצפוף ממילא ■ הרשתות מבטיחות מלחמה ללא פשרות, מצהירות כי יורידו מחירים "כמה שצריך" ומוכנות לחתוך את הרווחים

הזמן הצהוב של הרשתות הפרטיות

העם שרוצה צדק חברתי יוותר על מדיניות רווחה, כי הוא רוצה בעיקר 20% הנחה

"הרשתות הפרטיות לא יוותרו לשופרסל ויהיו יותר זולות"

החרפת התחרות היא תגובה למהלך האסטרטגי שבו נקטה שופרסל להסבת 32 סניפים לשופרסל דיל ■ המהלך פתח מוקדי תחרות חדשים במקומות בהם שלטו הרשתות הפרטיות

שופרסל ורבוע כחול מציעות מבצעים במחירי הפסד

הרקע: צמיחת הרשתות הפרטיות וקיפאון במכירות הרשתות הגדולות ■ שופרסל: רבוע כחול הקדימה אותנו על בסיס מודיעין עסקי שגוי ■ רבוע כחול: שופרסל בלחץ מהתחזקות מגה בול

"מועדון הלקוחות הוא הנשק של רשתות השיווק הגדולות מול הקטנות"

80% מהמכירות בשופרסל ו-55% מהמכירות ברבוע כחול מתבצעות דרך מועדוני הלקוחות, שמעניקים קופוני הנחה אישיים שהם תוצאה של מעקב אחר מאפייני הקנייה ■ ברשתות הפרטיות לא נשארים חייבים ונערכים למלחמה

שוק המזון לא צומח - אך רשתות השיווק פותחות עוד ועוד סניפים

לא פחות מ-50 סופרמרקטים נפתחו מתחילת 2009, ומספר דומה צפוי להיפתח עד 2011 ■ בעוד שהצרכן נהנה מהתחרות הגוברת - הפדיון למ"ר יורד, והריווחיות נשחקת עד כדי סיכון יציבותם של השחקנים הקטנים בשוק

רשת השיווק הפרטית פרש מרקט רוכשת את רשת מחסני מזון

רשת מחסני מזון מונה שני סניפים בקריית-אליעזר בחיפה ובטירת-הכרמל ■ לפני כ-8 חודשים רכשה פרש מרקט סופרמרקט באזורי חן בת"א - וכעת תמנה 7 סניפים

ההסכם הקיבוצי שיזמו שופרסל ורבוע כחול יחול על כלל הענף

משרד התמ"ת פירסם באופן רשמי את צו ההרחבה בענף רשתות המזון, וזאת למרות שהוגשה בעניין עתירה לבג"ץ ■ המשמעות: ההסכם הקיבוצי שנחתם בין ההסתדרות לשופרסל ורבוע כחול יזכה למעמד של חוק

רשתות השיווק הפרטיות מקימות ארגון מעסיקים

הרשתות השותפות ליוזמה הן מחסני כמעט חינם, מחסני השוק, מחסני להב, א.ב.א ויקטורי, סופר דוש ויינות ביתן ■ הקמת הארגון עשויה לאפשר לרשתות הפרטיות לעקוף את צו ההרחבה להסכם הקיבוצי ברשתות השיווק

עתירה לבג"ץ: לבטל את צו ההרחבה להסכם הקיבוצי ברשתות השיווק

הרשתות הפרטיות טוענות בעתירה נגד שר התמ"ת: "צו ההרחבה הוא כלי שרת בידי רשתות הענק לחיסול התחרות"

רשתות המזון הפרטיות: ההסכם הקיבוצי יביא לפיטורים המוניים

פנו לשר התמ"ת בדרישה לבטל את צו ההרחבה בענף ■ טוענות: התוספות שבהסכם יהוו גידול של 32% בעלות ההעסקה של עובד

הרשתות הפרטיות יעתרו לבג"ץ נגד ההסכם הקיבוצי: הצרכן ישלם את המחיר

רני צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "שופרסל ורבוע כחול רצו ליצור מצב שהרשתות הפרטיות יהיו כבדות מבחינת עלויות" ■ החלת תנאי ההסכם הקיבוצי תביא לפגיעה ישירה ברווחיות התפעולית של הרשתות הפרטיות

סופי: עובדי רשתות השיווק הפרטיות יזכו להסכם קיבוצי

שר התמ"ת חתם על צו ההרחבה ברשתות השיווק, שיעניק לעובדי הרשתות את כל ההטבות והתנאים של הסכם קיבוצי ■ הישג לשופרסל ורבוע כחול שדחפו את המהלך ■ הצו ייכנס לתוקף בעוד שבועיים

גם רשת AM:PM מתנגדת להסכם הקיבוצי ברשתות השיווק

מטרת ההסכם היא להשוות את תנאי העבודה של העובדים בכל הענף וליצור תחרות שווה של המעסיקים מבחינת עלות העבודה ■ הממונה על יחסי העבודה במשק: "לא טוב שתחרות בין עסקים תהיה על גב העובדים"

נתוני נילסן לחודש אוקטובר: שופרסל ורבוע כחול יורדות, חצי חינם ורמי לוי עולות

נתח השוק של שופרסל ירד משיא של 38.5% בחודש ספטמבר ל-36.7% בחודש אוקטובר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול ירד מ-21.3% בחודש ספטמבר ל-20.4% בחודש אוקטובר

מה קרה לטיב טעם?

איך קרה שטיב טעם נמכרת בשווי נמוך? זה מה שקורה כשאתה שוכח מאיפה התחלת

נילסן: שופרסל ורבוע כחול גדלות על חשבון הרשתות הפרטיות

שתי הרשתות המובילות קצרו בחודש ספטמבר את פירות תלושי השי לחג ■ נתח השוק של שופרסל עלה מ-36.6% באוגוסט ל-38.9% בספטמבר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול עלה בתקופה זו מ-19.8% ל-21.4%

סמנכ"ל רבוע כחול: "בדיעבד, רכישת קלאבמרקט נתנה לשופרסל יתרון"

על רקע קרבות המחיר בין רשתות השיווק - גרשון וייסמן, סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול, מדבר על שופרסל, רמי לוי והיחסים עם הספקים ■ "אם היינו נכנסים קודם ל-heavy discount, הפער עם שופרסל לא היה כל-כך גדול"