פרלמוטר, עד לאחרונה שותף בשמעוני-פינקלשטיין, פרש מהמשרד והקים סוכנות עצמאית • אחרי עזיבתו של פרלמוטר, תומר פולישוק מונה למנהל הקריאטיב הראשי של המשרד
ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין שבבעלות הפרסומאי דודי שמעוני רכש שליש ממניות משרד הפרסום הדיגיטלי אטומי • בשלב הזה לא צפוי מיזוג בין המשרדים • לאטומי תקציבי דיגיטל של לקוחות כמו הפניקס, אקסלנס, טויוטה ורב בריח
המהלך קורה לאחר עשור שבו עבדה החברה עם משרד הפרסום True • תקצוב הפרסום השנתי עומד על 4 מיליון שקל
חברת הספורט הצרפתית נערכת תקשורתית לקראת השקת הסניף הראשון בישראל שצפויה בעוד ימים ספורים
מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?
משרד הפרסום רכש מקופאס כיסוי ביטוחי כשרכש מדיה לפוגל-אוגילבי, ולטענתו החברה מסרבת לשלם חוב של 1.3 מיליון שקל ■ קופאס: שמעוני-פינקלשטיין הפר את הוראות הפוליסה באופן בוטה
אם המהלך יתממש, ייווצר משרד בסדר גודל של אחד מ-10 המשרדים הגדולים ■ דודי שמעוני רכש לאחרונה חזרה מקבוצת הפרסום הבינ"ל FCB את מניותיו, והוא כעת הבעלים היחיד של המשרד שלו
השופט העדיף את ההצעה של אדלר-חומסקי על פני זו של שמעוני-פינקלשטיין
הסיבה: חוב של פוגל לאדלר בסך כ-10 מיליון שקל ■ על הפרק: פוגל יעביר את מה שעוד נשאר מתקציביו לאדלר-חומסקי וכן מספר עובדים ■ פוגל ללקוחותיו: "אנו מנהלים מו"מ להצטרפות לאחת מקבוצות הפרסום בארץ"
ל"גלובס" נודע כי בעקבות חובות לאדלר-חומסקי ולשמעוני-פינקלשטיין, עלול המשרד להיסגר בקרוב
תקציב הפרסום של חברת המסחר ATRADE עובר לשטרית מדיה גרופ ■ תקציב בית ההשקעות הלמן אלדובי עובר לשמעוני-פינקלשטיין-ברקי
היקף התקציב יעמוד על 7 מיליון שקל בשנה ■ החברות פועלות בתחום הליסינג, השכרת רכב ומוסכים
הקבוצה משווקת את מותגי החשמל והאלקטרוניקה שארפ וזנוסי ■ עפ"י ההערכות, תקציב הפרסום של הקבוצה עומד על 5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
באחרונה פורסם כי חברת המדיה העולמית קראט הפסיקה את ההתקשרות של החברה בארץ עם פוגל-אוגילבי, והוא נאלץ למצוא פתרון לרכישת מדיה ללקוחותיו
תקציב הפרסום הנוגע לפעילות הקמעונאית של סמסונג טופל במקאן מאז 2006
זאת עם פוסטרים לעמותת נט"ל ■ למקום השני הגיע אדלר-חומסקי עם פוסטר עבור אלרין, ובמקום השלישי זכה גיתם BBDO עם פוסטר של חוגלה KLEENEX
בשנת 2012 פרסמה הרשת בהיקף של 4.6 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף תקציב הפרסום של המכללה עומד על 4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
התקציב טופל במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, והיקפו נאמד ב-3 מיליון שקל
בשלב הבא יגישו המשרדים הצעות קריאייטיב לתקציב הפרסום של רכבת ישראל