סמי סגול / צילום: מירי דוידוביץ'
משה כחלון/ צילום : לעמ
בנימין נתניהו/  צילום: אלכס קולומויסקי ידיעות-אחרונות
ישי דוידי / צילום: איל יצהר
דונלד טראמפ / צילום: רויטרס
גדי איזנקוט / צילום דוברות צהל
בני לנדא/  צילום: איל יצהר
דורית סלינגר/  צילום:תמר מצפי
ניר שטרן / צילום: סיון פרג'
דנה עזריאלי/  צילום:  איל יצהר
ענבל אור / צילום: איל יצהר
אורן קובי /  צילום: תמר מצפי
אמיר נחום /  צילום: איל יצהר
רונן גינזבורג/ צילום: איל יצהר
יובל טל /  צילום: כפיר זיו
נחום ביתן / צילום: שוקה כהן
רמי לוי / צילום: איל יצהר
איילת שקד / צילום: איל יצהר
מרים נאור / צילום: איל יצהר
קרנית פלוג / צילום: איל יצהר
חדוה בר / צילום:תמר מצפי
ציון קינן / צילום: תמר מצפי
אריק פינטו/  צילום: יחצ בנק הפועלים
רקפת רוסק עמינח/ צילום: תמר מצפי
ארז ויגודמן /  צילום: איל יצהר
איתן אורנשטיין/  צילום: תמר מצפי
חאלד כבוב /  צילום: תמר מצפי
שי באבד / צילום: אוריה תדמור
אמיר לוי /  צילום: תמר מצפי
מיכל עבאדי/ צילום :תמר מצפי
טדי שגיא / צילום:יוסי כהן
מיכל הלפרין/ צילום:שלומי יוסף
שחר וייסר/ צילום:תמר מצפי
ליאורה עופר / צילום: ורדי כהנא
דוד מימון / צילום צילום  תמר מצפי
דודו זבידה/  צילום: יחצ
מוטי בן משה/ צילום: תמר מצפי
שלדון אדלסון / צילום:רויטרס
שאול אלוביץ/ צילום: תמר מצפי
פטריק דרהי / צילום: רמי זרנגר
משה גפני / צילום: תמר מצפי
איציק אברכהן/  צילום: סיוון פרג'
לילך אשר טופילסקי/ צילום:תמר מצפי
סמדר ברבר צדיק / צילום: תמר מצפי
אלדד פרשר/  צילום: תמר מצפי
גבי רוטר / צילום תמר מצפי
נתן חץ / צילום: תמר מצפי
אבי כץ: צילום: יונתן בלום
יעקב ליצמן /  צילום: פלאש 90
רון חולדאי/ צילום:איל יצהר
יובל שטייניץ / צילום: איל יצהר
ישראל כץ/ צילום: תמר מצפי
אבי נינקורן/  צילום: תמר מצפי
אמנון נויבך / צילום: תמר מצפי
נוחי דנקנר/ צילום: ענבל מרמרי
אליעזר פישמן /  צילום:שלומי יוסף
שמעון פרס / צילום:איל יצהר
פטריק דרהי / צילום: רמי זרנגר
35

פטריק דרהי
הבעלים של הוט

החיבור לקבוצת תקשורת בינלאומית איפשר לחברה לשים את המיקוד על השירות ועל התוכן

פטריק דרהי / צילום: איל יצהר

פרטים כלליים

גיל: 53
סטטוס: נשוי + 4
מגורים: שווייץ
השכלה:  בית הספר הפוליטכני בפריז

עסק על אוטומט

חברת הוט רושמת שנה נהדרת מבחינתה. לא רק במובן של התוצאות הכספיות, אלא גם שבמשך שנה שלמה הצליחה הוט להשקיט את הרעשים סביבה ולהפסיק את הביקורת הקטלנית על מערך השירות שלה, תוך שהיא ממשיכה ביתר שאת לייצר ערך מוסף בשירותי התוכן, דרך הפקות המקור הייחודיות, שהפכו לסימן היכר שלה.

יש שיגידו שההצלחה של הוט בטיפול בשירות עשתה את השינוי, אבל זה רק חלק מהסיפור. הפקות המקור, שדרהי בחושיו העסקיים נתן להן דרור (כי באף אחת מהחברות בקבוצת אלטיס אין דגש כל כך כבד על הפקות המקור), הן אחד הכלים המשמעותיים ביותר שיש להוט בתחום שימור הלקוחות בתחרות שמתעצמת מכיוון yes, סלקום ומכיוון נטפליקס וכו'.

מומחים בתחום מעריכים, כי זהו הכלי שדרכו הוט הצליחה לבסס דימוי של חברה ישראלית, ששורשיה נטועים עמוק בהוויה הישראלית (זגורי, אנחנו במפה, מטומטמת ועוד - סדרות ששוברות כל פעם מחדש את שיאי הצפייה). רובנו רוצים לראות את ההשתקפות של חיינו בטלוויזיה, והוט, בניגוד ליס שמשתדלת להפיץ ארומה של חו"ל, עושה זאת ישר לתוך הבטן.

אז זו הנוסחה: שיפור בשירות, התייצבות במערכות התקשורת עם מינימום תקלות, הפקות המקור ותוכן איכותי מחו"ל. והצופים מוכנים לשלם על זה. הנטישות בהוט הצטמצמו משמעותית - הישג שיירשם לזכותה של המנכ"לית טל גרנות גולדשטיין.

לצד ההישג המקומי של גרנות גולדשטיין, העובדה שהוט החלה לעבוד כחלק מקבוצת תקשורת בינלאומית של דרהי, מסייעת מאוד כאן בארץ. דרהי חסך לגרנות גולדשטיין את ההתעסקות בטכנולוגיה ובהנדסה שמוכתבים מלמעלה. כמו כן, יש לה הרבה פחות כאבי ראש הנוגעים לענייני כספים, שגם כן מתנהלים בפיקוח אדוק של התאגיד הבינלאומי. סביב גרנות גולדשטיין נבנתה נוסחה שמאפשרת לה להתמקד בדברים חשובים, כמו בהצעות השיווקיות שעובדות היטב בשוק הסלולר, ובשירות שעובד הרבה יותר טוב מאז שהיא מונתה לתפקיד.

אז אמנם פטריק דרהי נמצא בישראל הרבה פחות, בשל התרחבות עסקיו הבינלאומיים, אבל נראה שגם אין לו סיבה להגיע הנה בתכיפות כמו בעבר.

הוט נהנית מעדנה גם בתחום הרגולטורי, ומ"מאזן אימה" מול בזק בכל הנוגע להשקעה טכנולוגיות חדשות (שתיהן לא רצות להשקיע סכומי כסף כבדים בשדרוג הרשתות), וכך היא מוצאת את עצמה לא מאותגרת על ידי המתחרה המושבעת שלה. מין אזור נוחות נעים כזה שהיא הייתה מאוד שמחה לשמר.

כתב: גד פרץ

כל הכתבות בגלובס על פטריק דרהי

{0}
{8}
{1}

{2}
{3}

{4}

{5}
{0}

{1}

{2}
{0}

{1}

{2}

תובנה ניהולית

{0}
{1}

{0}

{1}
{0}
{1}

כל הכתבות בגלובס על {7}