גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

סקר TGI

עוד כתבות

אורי נצר. עוד לא ברור מי ישלם עבור המערכת / צילום: תמר מצפי

בלעדי בעקבות סקר TGI המחמיא, הפרסום בתחנות התאגיד מתייקר ב-10%

עליות המחירים של הפרסום בטלוויזיה לא לבד • ל"גלובס" נודע כי טרגט ספיריט, בעלת הזיכיון לשיווק הפרסום של תאגיד השידור, הודיעה לחברות המדיה על התייקרות של 10% על כל זמן הפרסום • הסיבה: העלייה בשיעור ההאזנה לתחנות הרדיו של "כאן" לפי סקר TGI האחרון

עיתונים ישראלים / צילום: תמר מצפי

בהשפעת הבחירות? עלייה קלה בשיעור החשיפה לעיתונים בחציון; ברדיו: גלגלצ יורדת ו-103 מזנקת

מנתוני סקר TGI עולה כי שיעור החשיפה לעיתונות ממשיך לרדת, אולם בחציון הראשון של 2019 נרשמה בכל העיתונים דווקא עלייה קלה שבאה לידי ביטוי גם בעיתונות היומית וגם בעיתונות הכלכלית • ברדיו: 103 כובשת את הבכורה בתחנות המקומיות

"גלובס"

סקר TGI: "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד בישראל שמסיים את 2018 עם עלייה בחשיפה

עפ"י נתוני TGI המתפרסמים הבוקר, החשיפה ל"גלובס" עמדה בשנה החולפת על 4.8% • "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד הצומח בישראל, בניגוד למגמה בעיתונות הכללית ובעיתונות הכלכלית

עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

סקר TGI: ירידה בחשיפה לרוב העיתונים, "ישראל היום" עדיין מוביל

למעט "גלובס" שרושם עלייה של 4.5% בחשיפה בימים א'-ד' - כל העיתונים רשמו ב-2018 ירידה משמעותית בחשיפה, לעתים במספרים דו-ספרתיים • "ידיעות אחרונות" רושם ירידה של 18.5% בחשיפה, ו"ישראל היום" - ירידה של 18% • גם ברדיו יש ירידה בשיעורי ההאזנה הליניאריים, אבל היא מתונה ביחס לירידה בעיתונות

עיתונים ישראלים / צילום: תמר מצפי

נתוני TGI לעיתונות ולרדיו: מי עלה ומי ירד

שיעור הקריאה בעיתונות המודפסת ירד מ-58% ביולי-דצמבר 2015 ל-47% בינואר-יוני 2018 • שיעור ההאזנה ברדיו ירד ל-65.6% במחצית הראשונה של 2018, לעומת 71.2% ביולי-דצמבר 2015

"גלובס"

עלייה דרמטית בחשיפה ל"גלובס" במחצית הראשונה של 2018

עפ"י נתוני סקר TGI שמתפרסמים היום, החשיפה לעיתון "גלובס" עלתה ביחס למחצית הקודמת ולמחצית המקבילה ב-2017 • "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד שהראה עלייה בחשיפה במחצית זו, והחשיפה אליו עומדת על 5.6%

"גלובס"

צמיחה חדה בחשיפה ל"גלובס" במחצית השנייה של 2017

סקר TGI קובע כי החשיפה ל"גלובס" זינקה במחצית השנייה של 2017 ב-11.6%

עיתונים / תמר מצפי

סקר TGI: "ישראל היום" ממשיך להוביל, ירידה בקריאת עיתונים

החינמון שבבעלות אדלסון ממשיך להיות בעל החשיפה הגבוהה ביותר, ואחריו "ידיעות אחרונות", שחוזר להוביל בגזרת סוף השבוע ■ בשדה הרדיו ניתן להתרשם לראשונה מנתוני תחנות קול ישראל תחת התאגיד: רשת ב' רושמת ירידה; רשת ג' ו-88FM מתחזקות

סקר TGI: "ישראל היום" עוקף את "ידיעות אחרונות" גם בסופ"ש

בבדיקה שנתית של הגזרה הכלכלית, "כלכליסט" שומר על יציבות, "גלובס" מתחזק, ו"דה מרקר" נחלש ■ ברדיו, ההובלה עוברת ל-103FM

עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

TGI: "ידיעות" מגדיל מעט את הפער מ"ישראל היום" בסופי שבוע

"ישראל היום" מוסיף להוביל בשיעור החשיפה למרות ירידה קלה, "ידיעות אחרונות" במקום השני ■ בגזרת העיתונים הכלכליים, "גלובס" מזנק בחציון ועוקף את "דה מרקר" ■ רדיו: גל"צ מובילה באקטואליה, אקו 99FM מובילה ברדיו האזורי

"ישראל היום" חדל לפרסם את מספר עותקיו בסופ"ש

בעיתון נהגו לפרסם בעמוד השער את מספר העותקים שהודפסו, שעמד על עד 550 אלף עותקים בסופ"ש ■ לא ברור אם הופחת מספר העותקים שמודפסים ■ "ישראל היום": אין תגובה

רדיו קול חי לוגו / צילום: יחצ

ה-TGI החרדי: "קול חי" הכי מואזן, "יתד נאמן" היומון המוביל

סקר TGI במגזר החרדי קבע כי רדיו "קול חי" מוביל עם 31.5% האזנה ■ "יתד נאמן" רשם חשיפה של 24.1% ועלה לעומת השנה שעברה ■ עיתון "משפחה" מוביל בסופ"ש

עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

האם סקר TGI שואל את השאלה הלא נכונה, הלא מעודכנת?

עלויות הפרסום בישראל עדיין נקבעות על בסיס היקף החשיפה לאמצעי התקשורת ■ אבל השפעתה של החשיפה מעניינת הרבה יותר מהיקפה - והעולם כבר שם

TGI: "ישראל היום" נצמד ל"ידיעות"; "הארץ" מתרסק

החשיפה למהדורת ימי החול של "ישראל היום" בינואר-יוני: 39.7%, לעומת חשיפה של 34.9% ל"ידיעות אחרונות" ■ "מעריב הבוקר" מבסס עצמו כעיתון השלישי בחשיפתו

טל ברמן ואביעד קיסוס / צילום: יחצ

TGI: תחנות הרדיו האזורי משתלטות; טל ואביעד מתחזקים

עוד מסקר TGI: הציבור ממשיך לשמור אמונים לתוכניות הבוקר של רשת ב', ובראשן "הבוקר הזה" עם אריה גולן ■ זינוק חריג ל"רדיוס" המשדרת בשרון

ישראל היום / צילום: יחצ

סקר TGI ל-2015: "ישראל היום" מוביל, "ידיעות" רושם עלייה

"ישראל היום" שומר על ההובלה באמצע השבוע עם רמת החשיפה הגבוהה בישראל - 39.5% - יציבות לעומת שנת 2014 ■ "ידיעות אחרונות" מחזיק בחשיפה יומית ממוצעת של 35.4% - עלייה לעומת 2014

ישראל היום / צילום: יחצ

TGI: "ישראל היום" העיתון הנקרא בישראל, "ידיעות" נחלש

עם זאת, עפ"י סקר TGI החצי-שנתי, "ידיעות אחרונות" עדיין מוביל בקריאה בסופי שבוע על פני "ישראל היום" ■ עלייה בחשיפה ל"מעריב" ■ ירידה בחשיפה ל"הארץ" ■ "גלובס" שומר על יציבות

יתד נאמן לוגו / צילום: יחצ

סקר TGI: עלייה בצריכת המדיה החרדית

העיתון הנפוץ ביותר במגזר הוא היומון החרדי-ליטאי "יתד נאמן", שחשיפת מהדורת יום שלישי שלו מגיעה ל-57.9% מכלל הציבור החרדי בישראל ■ רדיו "קול ברמה", הפונה לקהל החרדי-ספרדי, מוביל עם 27.1%

עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

סקר TGI: "גלובס" מזנק 21% בחשיפה במחצית 2 ב-2014

עיתון "גלובס" זינק ביולי-דצמבר לחשיפה של 5% ■ החשיפה ל"ישראל היום" ירדה לראשונה במחצית השנייה ל-38.9%, אך הוא עדיין העיתון בעל החשיפה הגבוהה בישראל ■ "ידיעות" עולה מ-34.5% ל-35.2%

סקר TGI

סקר TGI למגזר החרדי: "יתד נאמן" מוביל אבל נחלש

תחנת הרדיו המובילה במגזר החרדי היא "קול ברמה", שגוברת על "רדיו קול חי"