אמץ חברה

אמיר שרון

סמנכ"ל Customer Experience, סיסקו

משמש בתפקידו מזה שנתיים, חבר הנהלה בסיסקו ישראל. ב-15 השנים בהם נמצא בחברה, הוביל צוותים טכנולוגיים גלובליים, היה אחראי על בניית האסטרטגיה של ארגון השירות של סיסקו באירופה וכיום ממשיך להוביל את קבוצת הפיתוח העסקי במדינות דרום אירופה.

BS.c ממכללת H.I.T ותואר שני משולב במנהל עסקים מ-Baruch College NY והמכללה למנהל.

חברות מאמצות נוספות
לכל החברות

ההרשמה נסגרה

חדשות ועדכונים
© כל הזכויות שמורות לגלובס
יצירת קשר תקנון