גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ועידת תקשורת ונתח שוק 2010

עוד כתבות

שר התקשרות כחלון העניק רישיון מפעיל וירטואלי לפרי טלקום

כפי שאמר ביום שני האחרון בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס", שר התקשורת העניק היום את הרישיון השני להפעלת שירותים סלולאריים (MNVO) על תשתית קיימת ■ טלקום 365 של המשביר לצרכן קיבלה רישיון בחודש שעבר

השיחה: כמה מרוויח אדיר מילר מהופעה לעובדי חברת החשמל?

התשובה, לפחות לפי הלצת מילר בוועידת תקשורת ונתח שוק - יותר מהעסקה עם FOX למכירת הפורמט של "רמזור"

גולשי "גלובס": פייסבוק - המותג האהוב; HOT - הכי פחות

לקראת ועידת תקשורת ונתח שוק הושקה בעמודי הפייסבוק של "גלובס" אפליקציה שנועדה למדוד את אהדת גולשי המדיה החברתית של "גלובס" למותגים השונים ■ התוצאות לפניכם

אדיר מילר: "מאז מכירת 'רמזור' ל-FOX חושבים שאני מיליונר"

מילר, שהשתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק, ביקש לנפץ את הסטיגמה שלפיה מכירת פורמט טלוויזיוני לארה"ב היא צעד רווחי במיוחד ■ שר התקשורת משה כחלון: "ענף השידורים הוא ענף יצוא לכל דבר" ■ לכל הידיעות מהוועידה

"מדידת הרייטינג באינטרנט תתחיל ברבעון הראשון של 2011"

בפאנל בנושא "עתיד המדידה" בוועידת תקשורת ונתח שוק היו חילוקי דעות האם המדידה החדשה תביא לשינויים בעוגת הפרסום ■ גיא אליאב, מנכ"ל נענע10: "אני מעריך כי הנתח של MASA יגדל משמעותית" ■ לכל הידיעות מהוועידה

ניר למפרט: "בעוד 3 שנים 50% מהחיפוש בדפי זהב יהיה בסלולר"

גלובס tv מנכ"ל דפי זהב אמר את הדברים בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ על הרשת החברתית בדפי זהב: "יש פה פלטפורמה שמאפשרת חופש לעובדים, ואני רוצה להאמין שהם לא יבגדו בנו" ■ לכל הידיעות מהוועידה

סיימון הארופ: "80% מהמוצרים החדשים שמושקים - נכשלים"

מנכ"ל ברנד סנס בוועידת תקשורת ונתח שוק: "בקטגוריות מסוימות עד 95% מהמוצרים נכשלים בשנה הראשונה, חלקם בשל פרסום לא נכון; יש להפנות יותר תקציב לפרסום חושי" ■ לכל הידיעות מהוועידה

סיימון בונד: "העובדה שיש לך עמוד בפייסבוק לא תקפיץ את המותג שלך"

בונד בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנשים אומרים 'אני רוצה עמוד בפייסבוק למותג שלי' - בלי להבין שאין לזה שום ערך בפני עצמו" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

"כל הכותרות שחברת החשמל פושטת רגל הן קשקוש; צריך להעלות את תעריפי החשמל"

גלובס tv מנכ"ל חברת החשמל עמוס לסקר בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנו משקיעים סכומים נכבדים בשנה וכמה כבר אפשר לגייס בשוק ההון?" ■ מנכ"ל בזק בינלאומי: "הצרכן הישראלי לא משלם יותר מדי על האינטרנט שלו" ■ PwC: "צפוי גידול של 10% לשנה בפרסום באינטרנט עד 2014" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

קוקה-קולה - במקום הראשון בדירוג מדד המותגים ל-2010

כך נחשף היום בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ מגזין מדד המותגים, שנערך בשיתוף תפן וגיזה-זינגר-אבן, יופץ החל מהערב למנויי "גלובס" ■ הדירוג המלא יפורסם מחר באתר "גלובס"

מרטין לינדסטרום: "ישראל צריכה להשתמש בהוליווד כדי לקדם את עצמה"

עתידן המותגים בוועידת תקשורת ונתח שוק: "ישראל היא מותג 'סכיזופרני' שתדמיתו מחוץ לגבולות המדינה שונה לחלוטין מזו שבתוך גבולותיה" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

"ההסברה לישראל לא רעה כמו שחושבים, עמדתה נשמעת"

גלובס tv דיון סוער בהסברה הישראלית בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ בכירי העיתונאים הזרים בישראל: "דובר צה"ל שחרר קטעי וידיאו מה'מרמרה' בזמן מהדורות חדשות הערב בישראל; אבל מה עם התקשורת הבינלאומית?" ■ מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא: "המלחמה מוכרעת בהסברה - ושם אנו נכשלים" ■ לכל הידיעות מהוועידה

דיוויד קליין: "התוכן כבר לא המלך - הטכנולוגיה היא המלך"

מו"ל ועורך "אדוורטייזינג אייג'", שדיבר בוועידת התקשורת ונתח שוק, שיבח את הדרך אליה הולך "מעריב" ■ "אי-אפשר להצליח היום במדיה בלי לעסוק בטכנולוגיה" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

רכיב: "אי-אפשר להרוויח מתוכן באינטרנט - זה גן עדן של גנבים"

גלובס tv זקי רכיב, השותף החדש ב"מעריב", בראיון לעורך "גלובס" חגי גולן בוועידת תקשורת ונתח שוק: "אנשים לא נכנסים לגוגל בשביל גוגל אלא בשביל תוכן של אנשים" ■ "'מעריב' הוא עסק מאוד מבטיח" ■ על שלדון אדלסון: "הוא מביא איתו תובנות מעולם הקזינו, שם מחלקים אלכוהול בחינם; עיתון הוא לא במה לאג'נדה פוליטית" ■ לכל הידיעות מהוועידה

אילן בן-דב: אם יוזילו את דמי הקישוריות - שיחות הסלולר יתייקרו

גלובס tv בעל השליטה בפרטנר תקף את הכוונה להוזיל את דמי הקישוריות ■ קורא לצמצום אנטנות הסלולר: "למה צריך 10,000 אתרים בישראל? זה לא נראה טוב" ■ על הכנסת מפעילים נוספים לשוק הסלולר: "אותי מעניין רק דבר אחד בבוקר עם הקפה: מסך שבו כתוב לי 'נטישות' ו'גיוסים'" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

משה כחלון: "החלום שלי - כל בית עם אינטרנט ב-100 מגה"

גלובס tv שר התקשורת בוועידת תקשורת ונתח שוק: "חברות חדשות ייכנסו לסלולר, וזה יבוא לידי ביטוי במחיר ובשירות" ■ "נכניס את רשות השידור לתוך רשות התקשורת" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

צפו בשידור חי מוועידת תקשורת ונתח שוק 2010!

גלובס tv בוועידה ייחשף גם מדד המותגים של "גלובס" ל-2010, בשיתוף תפן וגיזה-זינגר-אבן ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

הברנז'ה כותבת: מהי משמעות המותג בעידן החדש?

מדד המותגים 2010 אירח את הדמויות הבולטות ביותר בתחום התרבות, הפוליטיקה, התקשורת והמדיה, וכולם כתבו על משמעות המותג בעידן החדש ■ לפניכם טעימות מהמאמרים המלאים שייחשפו מחר בספר מדד המותגים

מדד המותגים 2010: מהם המותגים שהתבלטו השנה?

לפני חשיפת הטבלה כולה - קבלו טעימה של המותגים החדשים במדד וגם של אלה שהתבלטו במיוחד לטובה או לרעה בשנה האחרונה ■ דירוג 100 המותגים השווים ביותר בישראל - של "גלובס", תפן וגיזה-זינגר-אבן - מתפרסם מחר

מחר: ועידת תקשורת ונתח שוק - תשודר בשידור חי באתר "גלובס"

הוועידה, שתיערך מחר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א, תסוקר באופן נרחב באתר "גלובס" ותשודר באתר בשידור חי באמצעות גלובס TV