בואו לצלול איתנו למספרים ולנתונים שמאחורי החיים עצמם • והפעם: רוב משקי הבית עדיין מחזיקים מנוי על שירות כבלים בטלוויזיה, אבל הנתון נמצא בירידה מתמדת
חברת התקשורת אלטיס USA, שבשליטת פטריק דרהי, מאבדת במסחר בוול סטריט כרבע משווי השוק שלה לאחר שדיווחה על ירידה בכל הפרמטרים המרכזיים
השירות, HOT SMART, יסופק דרך טלוויזיה חכמה או ממיר פתוח וימנע צורך בהתקנה של ממיר של החברה
מועצת הכבלים והלוויין, בהחלטה תקדימית, תאפשר לחברות לשווק חבילות ערוצי טלוויזיה צרות, ללא אישור וללא התערבות המועצה • הדבר יאפשר ל-yes ולהוט להתאים בצורה גמישה מוצרים ללקוחות שונים ולהתמודד בשוק התחרותי עם חבילות צרות וגמישות • ביטול החובה לשווק חבילות יסוד נדרש לאישור המועצה
הרווחיות היפה של פעילות הכבלים, ההתייעלות המאסיבית, דמי הניהול הגבוהים וחברה פרטית של בעל השליטה שהפכה לקבלן של הוט • הסיפור של חברת התקשורת הישראלית הוא גם הסיפור של פטריק דרהי • פרשנות
הוט מחויבת לערוך ניסוי לספק טלוויזיה על בסיס סלולר או גלים מילימטריים ולהראות שהיא עומדת בעומסי שעות שיא ■ תצטרך לערוך את הניסוי גם ביישוב ערבי גדול
גרסה לא סופית של פרק מספר 5 של סדרת המקור החדשה עלה לאחרונה ליו טיוב למרות שיועד לשידור רק בשבוע הבא ■ בהוט מדווחים כי בעקבות פנייתם הסרטון שדלף הוסר מהאתר, וכי המקרה ייבדק
האירוע קרה ימים אחדים אחרי שדיסני השתלטה על פוקס ■ ענקית שידורי הספורט שסובלת מנטישת מיליוני מנויים אמורה למלא חלק באסטרטגיית הסטרימינג של תאגיד דיסני
Charter היא מפעילת הכבלים השנייה בגודלה בארה"ב, שלאחר רכישת Time Warner Cable ממוצבת ליהנות מהאווירה החיובית במגזר הכבלים, להמשיך ולשפר את קצב גיוסי המנויים ואת הרווח התפעולי
תופעת "חותכי החוטים" צוברת תאוצה: 357 אלף מנויים החליטו ברבעון השלישי של השנה להתנתק משירותי טלוויזיה בתשלום בארה"ב
חבילת היסוד (שנודעה בשם "החבילה הצרה") תכלול בין 17 ל-24 ערוצים ■ חבילה תעלה (בתוספת תשתיות) בין 110 ל-140 שקל
אנליסט מחברת BTIG מעניק לנטפליקס מחיר יעד של 250 דולר והמלצת קנייה מאחר וחברות הכבלים גילו כי השירותים שמציעה נטפליקס עשויים לשמש עבורן כמנוע צמיחה
בתו של הלקוח פרסמה את המקרה בפייסבוק וזכתה לתגובות רבות ■ הלקוח, עיוור כמעט לחלוטין, התנתק מ-yes והתחבר להוט ב-240 שקל בחודש ■ הוט: "נספק לו ציוד עדכני" ■ היכנסו וצפו בציוד המשומש
הטריפל (טלוויזיה, אינטרנט וטלפון) יעלה באתר 249 שקל למשך 4 חודשים, ואח"כ יחזור למחיר קבוע של 349 שקל ■ המהלך נועד להסיט משאבים ממוקדי השירות
עפ"י נתוני הלמ"ס, ההוצאה הממוצעת למשק-בית עמדה בשנת 2011 על 13,967 שקל בחודש - ללא שינוי ריאלי ביחס לשנת 2010
הטאבלטים והסמארטפונים לא הרגו את הטלוויזיה, אך השפיעו דרמטית על הרגלי הצפייה ■ כ-62% משתמשים במדיה החברתית בזמן הצפייה במסך הקטן
"הכבוד של פריצי" - אבן דרך קולנועית, מה עוד נבקש בפתחו של הסופ"ש?
בעוד שבהוט וב-yes רואים בהם קהל חשוב ומשקיעים בהפקות מקור וברכש, הברודקאסט מספק מענה לבני הנוער רק בדמות תוכניות "לכל המשפחה"
השר כחלון מגביל את עולמו התרבותי של הצופה הישראלי אל גודל השקל
"ליליהאמר": הנורבגים הפכו לספקים של תרבות קלה ופופולרית