בפלטפורמת בניית קהילות הישראלית OpenWeb חתמו על עסקה להטמעת המערכת בארבעה אתרים בולטים מארה"ב ובריטניה • מדובר בחוזים למספר שנים, בהיקף כולל של כ-20 מיליון דולר לשנה, עם פוטנציאל ל-30 מיליון דולר בשנה • אירועים ומינויים
כלכלן מאוניברסיטת אוקספורד בילה שנים במחקר "מגה-פרויקטים" שדורשים מיליארד דולר לפחות - מגשרים ועד אולימפיאדות, וגילה כי רובם המוחלט משתבש • יש לו כמה עצות איך להצליח בכל פרויקט: לחשוב לאט, לפעול מהר ולבנות לבנה לאחר לבנה, כמו בלבני פלסטיק קטנטנות
לייצר אירועים שיתכתבו עם המוצר, להעסיק עובדים שמדברים בשפה של הלקוח, להקפיד על ערכים שחשובים לדור הנוכחי, לקבוע מנגנון לקבלת פידבקים ולייצר קשר אישי • ערן תור, שהחודש הפך את לגו לרשת בישראל ופותח חנות שנייה של נינטנדו, חולק 5 תובנות שיווקיות
חברת האד-טק הבריטית FutureLearn, שהיו"ר שלה הוא ג'ו ג'ונסון, אחיו של ראש ממשלת בריטניה לשעבר בוריס ג׳ונסון, תשתף פעולה עם ג'ולט ומכללת הסייבר הישראלית INT • וגם: בקשת השיקו את לוח סדרות הדרמה והקומדיה לשנים 2023-2024, בהשקעה כוללת של יותר מ-100 מיליון שקל • אירועים ומינויים
מנהלים מאמינים שהצעצוע הוותיק עם הלבנים הצבעוניות יכול לעזור לטפל בבעיות תקשורת, חרדה ויצירתיות
ערן תור ניהל את האימפריה הגדולה בעולם לתחליפי סוכר, עם 7,700 עובדים ב–104 מדינות, גר ליד ביונסה וטס במטוסים פרטיים • ואז אירוע מכונן אחד גרם לו להתפטר, להפוך ליזם ולהביא את לגו לישראל אחרי שמונה שנים של ניסיונות: "בניתי רשת של משפיענים בתוך הארגון כדי לשכנע אותם להגיע" • פודקאסט מתוך מדד המותגים של גלובס 2022 שיפורסם בשבוע הבא
"לפעמים אנחנו יותר זולים, לפעמים נהיה יקרים יותר, אבל מהיום אין שום סיבה לסחוב לגו במזוודות מחו"ל", אמר זכיין לגו בישראל, ערן תור, עם פתיחת החנות בדיזנגוף סנטר בת"א • לדברי החברה, בשלוש השעות שלאחר הפתיחה ביקרו בחנות למעלה מ-5,500 איש
במקביל לפתיחת החנות הפיזית בדיזנגוף סנטר בתל אביב, יושק באותו היום גם אתר האינטרנט הרשמי של LEGO בישראל • החנות תציע מגוון של מוצרים, ביניהן כאלה שניתן למצוא רק בחנויות הרשמיות
לאחר שבחודש שעבר נודע כי קבוצת לגו תפתח חנויות בישראל, בימים אלו מוקמת החנות הראשונה שתיפתח בדיזינגוף סנטר לקראת הקיץ • החנות תציע מגוון של מוצרי לגו במהדורות מוגבלות ולגו בהתאמה אישית ואף יוצעו לקהל דמויות בלעדיות וייחודיות לישראל
בדצמבר 2021 דיווחה לגו על עלייה של כ-140% ברווחיה, כשההצלחה נזקפה לזכות מגפת הקורונה על הסגרים והמגבלות שהונהגו ברחבי העולם • היזם והקמעונאי ערן תור: המחירים בחנויות יתחרו עם מחירי המותג בחו"ל
האנתרופולוג פרופ' איתן וילף, שמחקריו עוסקים בהיבטים שונים של יצירתיות, טוען שהמרוץ אחר חדשנות בעולם העסקי הפך לאידיאל תרבותי שמעצב גם את חיינו הפרטיים • החדשנות החליפה את היצירתיות, הוא אומר בראיון לגלובס ומסביר מה מעצבים וחברות מפספסים כשהם כותבים רעיונות על נייר צבעוני קטן
"אנחנו בודקים את המעמד המונופוליסטי של ויסוצקי, את וולט ואת הפרת חוקי תחרות של יבואן לגו", אמרה הבוקר מ"צ הממונה על התחרות, עו"ד מיכל כהן, בדיון בוועדת הכלכלה • יו"ר הוועדה, ח"כ מיכאל ביטון, טען: "לרשות התחרות יש המון כוח ויכולת, אבל לא תמיד היא ניצלה אותו כדי לבצע פעולות נדרשות לטיפול ביוקר המחיה"
יצרנית הצעצועים הדנית הגדולה בעולם דיווחה על רווח נקי של כמעט מיליארד דולר ומעניקה לעובדים שלה 3 ימי חופש ובונוס מיוחד, שגובהו לא פורסם • כך תרמה מגפת הקורונה להצלחה של החברה המשפחתית שאינה רשומה בשום בורסה בעולם
ב"ניו יורק טיימס", בסטארבקס ובלגו הבינו שהם לא צריכים להמציא את עצמם מחדש • בדיוק להפך • חצי שעה של השראה
רונן גפני, יזם ומרצה בינלאומי, מפתח משחק העסקים פרשביז, מסביר: איך שיתופיות יכולה להועיל לעסקים • בית ספר לניהול בעידן כאוטי, פרויקט מיוחד
לצד הדברים הרעים שהביאה עלינו הקורונה, נבטו גם כמה תופעות מרעננות כמו שיתוף פעולה, קהילתיות ואלטרואיזם, ומתברר שזה אפילו משתלם כלכלית
חברת הצעצועים שעומדת מאחורי זיכיון הסרטים המצליח של סרטי לגו לא עצרה רק במתן תרומה אלא הודיעה כי תוריד כל פרסום לסטים של לגו הכוללים דמויות של שוטרים
מרטין לינדסטרום התחיל לייעץ לחברת לגו כבר בגיל 12, ומאז הספיק לעבוד עם וולט דיסני, אמריקן אקספרס ומיקרוסופט - ולהפוך לגורו עולמי בתחום השיווק • בראיון מיוחד הוא מציע לתאגידי הענק להתכונן למלחמה • "הישראלים יודעים יותר מכולם איך זה מרגיש לחיות בחברה שניזונה מפחד. זה המקום שהעולם הולך אליו"
כך אמר מרטין לינדסטרום, גורו השיווק והמיתוג הבינלאומי, שהיה הדובר המרכזי בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "אנחנו לא מבלים מספיק זמן בשיחות עם הצרכנים שלנו" • "המותגים צריכים לשנות כיוון, ויש להם את כל הכלים לעשות את זה"
מוטי אליאב, מנכ"ל eBay ישראל, בחר במותג לגו, שאחרי 83 שנות פעילות עדיין מצליח לשמור על רלוונטיות בזכות החדשנות, האחריות התאגידית, והכי חשוב - השמירה על האיכות