גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

לקוחות עסקיים

עוד כתבות

GETT./ צילום: Shutterstock

"הנסיעה היקרה" של Gett מגיעה לביהמ"ש: אושרה ייצוגית נגדה

התביעה, שאושרה חלקית, הוגשה ע"י לקוחות עסקיים שהתקשרו עם Gett בין 2009-2016 ושנגבו מהם סכומים הגבוהים מהמחירון המוסכם • בבקשה הוצגו טעויות שאותרו ב-330 נסיעות מתוך 840, כולן לרעת הלקוחות • לפי ההערכות, מדובר בטעויות בהיקף של מיליוני שקלים • Gett: "החברה עומדת על טענותיה כפי שהוצגו בשלב בקשת האישור"

מונית של Gett / צילום: יחצ

בקשה לייצוגית נגד Gett: גובה מחיר כפול מלקוחות עסקיים

לטענת התובע, "הגם ש-Gett מבטיחה בפרסומיה כי השירות העסקי הוא שירות חינמי ואינו כרוך בתשלום נוסף או בדמי מנוי כלשהם - הרי שהיא מטעה את לקוחותיה העסקיים ובפועל מחייבת אותם בכל נסיעה בינעירונית בתשלום גבוה יותר מהסכום שהיא גובה בעבור אותה נסיעה בדיוק מלקוחות פרטיים"

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT / צילום: יחצ

שי לחג: הוט תוכל לשווק לשוק העסקי חבילות משולבות סלולר

משרד התקשורת דחה טענות נגד מתן האישור והגיע למסקנה כי יש להקל על הוט כדי שתוכל להתחרות בשוק העסקי

מחלקת עסקים בטיסות דלתא / צילום: יחצ

היעדים הפופולריים של הנוסעים העסקיים ב-2015: לונדון וניו-יורק

עוד עולה מנתוני קבוצת סיגנל טורס כי 69% מטיסות הנוסעים העסקיים מתבצעות במחלקת תיירים, 27% טסו במחלקת עסקים, ו-4% טסו במחלקה ראשונה

אילן צחי / צלם: תמר מצפי

הוט מובייל שוב תוקפת במגזר העסקי: 15 שקל לחבילה

החברה הגיעה למיליון מנויים ויוצאת במבצע אגרסיבי בשוק העסקי

אילן צחי / צילום:  תמר מצפי

הוט מגיבה לגולן טלקום: מציעה לעסקים אינטרנט 500 מגה

מנכ"ל הוט: "בפועל אנחנו מזהים פה נישה של לקוחות, ואנחנו מנפצים את תקרת הזכוכית במחיר של 279 לפני מע"מ ללא עלות התקנה"

מיכאל גולן / צלם: דור מלכה

גולן טלקום ומשל הנחש

המבצע של גולן משול לנחש חנק שלוחץ על הטרף עד שהוא נופח את נשמתו

מיכאל גולן / צילום: תמר מצפי

זה הולך לכאוב: גולן נכנסת לשוק העסקי - 25 שקל לחבילה

אחרי שתקפה את השוק הפרטי, גולן טלקום עוברת ללקוחות העסקיים הגדולים, שם נמצאת השמנת של חברות הסלולר הוותיקות

מטה רשות המיסים בארצ\ות הברית / צילום: בלומברג

לפני כולם העסקים על הכוונת: המלחמה בהון השחור עולה מדרגה

מתרחבים הכללים הנוקשים של רשויות המס האמריקאיות: כל ישראלי שפותח חשבון בנק עסקי חייב להצהיר אם יש לו זיקה לארה"ב ■ לקוחות עסקיים בישראל יצטרכו גם להצהיר האם בעלי המניות שלהם אמריקאים

אילן צחי / צילום:  תמר מצפי

מנכ"ל הוט: ניקח 15% מהשוק העסקי בתוך שנתיים

אילן צחי מסתער על שוק התקשורת לעסקים, ומסביר איך מעוררים תחרות בשוק שנשלט בעיקר על-ידי בזק ■ "זה מכרה הזהב של בזק, והרגולטור לא מטפל בזה... נדאג למעמד הביניים של השוק העסקי"

לפני כולם משרד התקשורת: בזק השתמשה בשיטות פסולות

המשרד הורה לבזק להפסיק להחזיר רווחים ללקוחות עסקיים בתמורה למכירת קווי תקשורת ■ בזק: מדובר בשיטת עבודה מקובלת בשוק התקשורת

לפני כולם גולן טלקום: המפעילים מונעים ניוד לקוחות עסקיים

התלוננה בפני השר כחלון כי מאות אלפי לקוחות שהצטרפו כבני משפחה לתוכניות של ארגונים גדולים, וביקשו לנייד את מספרם לגולן טלקום - נתקלו בדחייה

לפני כולם לקוחות עסקיים: להפחית את מחירי שיחות 1-800

כיום, שיחה מסלולר למספר 1-800 מחויבת לפי 5.45 אג' לדקה, בנוסף ל-31.3 אג' ללא מע"מ ■ ירידת מחירי הסלולר מייתרת בעסקים רבים את הצורך במספר חינם

לקוח סלקום הוכה בתחנת שירות - והוכר כנפגע תאונת עבודה

ביה"ד האזורי לעבודה קבע כי טיפול במכשיר נייד של לקוח עסקי, המשמש בעיקר לעסק, הוא חלק אינטגרלי בביצוע העבודה ולכל הפחות "פעולה נלווית לעבודה"

פרטנר מותחת את תוכניות ה-CLEAR גם לשוק העסקי

הלקוחות העסקיים יוכלו לבחור את המסלול המתאים להם מתוך 7 תוכניות, בטווח מחירים של 70-210 שקל בחודש

הוט מקימה חטיבת לקוחות עסקיים שבראשה אסי מויאל

הקמת החטיבה באה בעקבות הצורך במיקוד בלקוחות עסקיים גדולים ובינוניים - מגזר שלא ניתנה לו תשומת-לב ראויה מאז החלה הוט את פעילותה בשוק התקשורת

"גלובס" משיק: "ביז-קופון" - אתר דילים לרכישות עסקיות

"גלובס" משיק: "ביז-קופון", אתר דילים יומי לבעלי עסקים וחברות ■ האתר מציע מגוון רחב של מוצרים לניהול השוטף של העסק לפי הצרכים הייחודיים של בעלי העסקים, בהנחות גדולות

האם בזק והוט יוכלו לתת הנחות ללקוחות עסקיים גדולים?

רוב חברי ועדת חייק סבורים כי אסור לאפשר לבזק ולהוט להעניק הנחות לגודל, שכן הדבר יאפשר להן לחסל את התחרות מצד שחקנים קטנים

ייצוגית ב-1.7 מיליארד שקל נגד סלקום: מעלה תעריפים באופן מופרז

התובעות טוענות כי סלקום מפרשת באופן מופרז סעיף בחוזה בינה לבין לקוחותיה העסקיים המתיר לה העלאת מחירים שנתית ■ לחילופין, נטען כי מדובר בסעיף מקפח בחוזה אחיד

לקוחות עסקיים, שימו לב: חברות הסלולר טומנות לכם מלכודות

אחת השיטות של חברות הסלולר לחייב לקוחות ל-3 שנים ולהעלות להם את התעריפים במהלך תקופת ההתחייבות היא להחתים אותם על חוזים של לקוחות עסקיים, גם כשמדובר בעסק זעיר