גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

נדב פרסמן

פרסומאי ומנהל קריאייטיב בכיר

עוד כתבות

סופר-פארם / צילום: בר - אל

בלעדי קבוצת מקאן זכתה בתקציב הפרסום של סופר-פארם בהיקף של כ-80 מיליון שקל

הקבוצה תלווה את רשת הפארם בכל הקשור לרכישת מדיה, אינטרנט, פרסום מבוסס תוצאות וליווי אסטרטגי • המשרד החדש של רם ברוך ונדב פרסמן יטפל בקריאטיב • תקציב סופר-פארם טופל ב-30 השנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי

נדב פרסמן / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

בלעדי נדב פרסמן ורם ברוך חוברים להקמת משרד פרסום חדש

השניים יטפלו בתקציב הקריאטיב של סופר-פארם • מקאן או אדלר-חומסקי יצורפו כשותפים בפורמט שטרם סוכם • בין אדלר למקאן מתנהל כעת הליך התמחרות

אתי עבדי / צילום: נטלי שור

אתי עבדי תמונה למנכ"לית משרד הפרסום מקאן במקום נדב פרסמן

פרסמן ימונה למנהל הפרסום הגלובלי של הקבוצה ויהיה אחראי על מקאן טק, ואת מחלקת האסטרטגיה ינהל עמית פס

נדב פרסמן / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

בלעדי בציר טוב: ירון פרל וזיו מאירי מצטרפים למקאן בתפקיד סמנכ"לי קריאטיב

לגלובס נודע כי נדב פרסמן, מנכ"ל המשרד, מחזק את שדרת המנהלים שלו בשני אנשי קריאטיב מוערכים • פרסמן: "אני משוכנע כי שיתוף-הפעולה של מנהלת הקריאטיב הראשית סיגל עבודי עם זיו וירון יאפשר לנו להמשיך ולכבוש שיאים חדשים"

נדב פרסמן - מקאן תל אביב /צילום: תמר מצפי

בלעדי במקאן בונים את ההנהלה מחדש ומציגים את "מקאן 2025"; אמיר וייס ודן אלעזרי ישמשו כמשנים למנכ”ל

ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל הקבוצה עמית משיח צפוי להודיע לעובדים על תוכנית אסטרטגית שכוללת שורת צעדים ארגוניים, לרבות מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה וכניסה לתחומים חדשים, בהם עולם הדאטה • נדב פרסמן ימונה למנכ"ל משרד הפרסום

נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

מסמנים את המנכ"ל הבא? נדב פרסמן מונה למשנה למנכ"ל מקאן

אלדד וינברג, שחלק עם נדב פרסמן את תפקיד "מספר 2" במקאן, יפרוש בסוף השנה • סיגל עבודי תמונה למנהלת קריאייטיב ראשית

בנימין ושרה נתניהו בנאום הניצחון בבחירות / צילום: שלומי יוסף

פודקאסט המשנה למנכ"ל מקאן: "הליכוד הוא מותג מדהים. בשמאל עדיין ציניים למותגים"

נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן, מסביר את הקשר בין משחת שיניים לקמפיינים של מפלגות ישראל בבחירות האחרונות: "הציבור מחפש מותג שידבר אליו בגובה העיניים" • למרות הכול הוא משוכנע שהצרכנים הפסיקו להתרגש מקמפיינים: "המותגים ממש לא דת. די כבר עם זה" • האזינו ל"גלובסטוק" - פרק מיוחד מוועידת MAD

כך הפכו משרדי הפרסום ליצרני הלהיטים הגדולים בישראל

"קומסי קומסה", אחד הלהיטים החמים של הקיץ, שמבוצע על-ידי כוכב הילדים והנוער סטפן לגר, נולד במשרד פרסום, והוא לא לבד • המוזיקה והפרסום, שתי תעשיות עם שצריכות כיום להמציא את עצמן מחדש, משלבות ידיים ומייצרות להיטים  • ווין-ווין וכולם מרוויחים או מדרון מסחרי חלקלק? ניתוח G

לפני כולם פרסמן לא לבד: וינברגר חוזר לנהל את הקריאטיב במקאן

אלדד וינברגר, מי שכיהן בתפקיד המשנה למנכ"ל משרד הפרסום בתחום ניהול לקוח, חוזר לכור מחצבתו וינהל את הקריאייטיב במשרד לצד נדב פרסמן

אודי פרידן / צילום: אריק סולטן

"גוגל ופייסבוק יחד לוקחים יותר מ-55% מהפרסום הדיגיטלי"

כך אמר אודי פרידן, מבעלי ראובני-פרידן, בכנס EffecTV של תעשיית הטלוויזיה והפרסום ■ אמיר גיא, מנכ"ל אדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "הטלוויזיה זה המדיום הכי חזק, ובו מפרסמים צריכים להיות"

יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

פרסומאי בכיר מדרום אפריקה ימונה למנהל הקריאיטיב בבאומן

ג'ונתן לאנג נחשב למומחה לדיגיטל וניו-מדיה וזכה בעבר במספר פרסים בתחום הפרסום, ביניהם "אריות זהב" בקאן

נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

לפני כולם פשרה: נדב פרסמן יתחיל לעבוד במקאן בינואר 2016

כך נקבע בפשרה בין משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי ומקאן שהתקבלה בהליך גישור ■ בנוסף ל-3.5 חודשי הצינון בפועל, פרסמן יקבל על עצמו צינון של 6 חודשים נוספים מטיפול בכל לקוח שהוא מנוגד אינטרסים ללקוחות של באומן

נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

האם ולכמה זמן צינון יידרש איש הקריאייטיב נדב פרסמן?

משרדי הפרסום מקאן אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי יפנו להליך גישור, לאחר שלפני כמה שבועות החליט פרסמן לעזוב את באומן ולעבור למקאן

נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

מקאן: באומן מונע מנקמנות ומהיסטריה ומטעה את ביהמ"ש

כתב ההגנה של משרד הפרסום מקאן, בפרשת המעבר של איש הקריאייטיב נדב פרסמן, תוקף חזיתית את משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

באומן-בר מבקש צו מניעה נגד העסקת נדב פרסמן במקאן

בבקשה נחשף כי פרסמן קיבל בעבר הצעה לתפקיד בכיר בפייסבוק, וכי גם במקאן החתימו בכירים על איסור תחרות למשך שנה ■ באומן: "מקאן שיכללו את המוסר הכפול לכלל אמנות" ■ מקאן: "תביעה אבסורדית"

נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

לפני כולם קרב משפטי בין מקאן ובאומן עקב חציית הקווים של פרסמן

מנהל הקריאייטיב נדב פרסמן עבר לאחרונה מבאומן למקאן, וכעת באומן מאיימת בתביעה בטענה כי הוא מחויב בצינון של שנה ■ מקאן: "באומן מתייחסת לפרסמן כאל עבד"

נדב פרסמן סמנכ"ל קריאייטיב-באומן בר ריבנאי / צילום: כפיר זיו

לפני כולם חוצה את הקווים: נדב פרסמן עובר מבאומן למקאן

המינוי מאותת על כוונת מקאן לנסות להחזיר את המשרד להובלה גם בפרסום המסורתי

לקח מהפרסומות בסופרבול

המפרסמים מניעים את הצרכנים לפעולה - אבל מפחדים מטרור ברשת

לפני כולם אחרי 4 שנים: יורם לוי פורש מבאומן-בר-ריבנאי

ה‎הערכות הן כי לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן-בר-ריבנאי, עוזב מאחר שלא יוכל להפוך לבעל מניות במשרד ■ נדב פרסמן צפוי להחליפו