גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פרסום בעיתונות

עוד כתבות

ג'יי-זי / צילום: Greg Allen/Invision, Associated Press

"צדק לג'ורג' פלויד": המחווה של ג'יי-זי למפגינים בעיתוני ארה"ב

המודעה שפורסמה בשלישי וצפויה להתפרסם גם בימים הקרובים מצטטת פסקה מנאום שנשא ד"ר מרטין לותר קינג בסלמה, אלבמה, ב-1965

החטאים של התקשורת - המודל העסקי / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי , גלובס

חטא המודל העסקי: זמן להכיר במציאות - זהו הרגע של גופי המדיה להפסיק ולבנות על שוק הפרסום

הנגיסות הראשונות הגיעו מהאינטרנט, אחריהן באו פייסבוק וגוגל וגזרו את חלקן • אפשר להמשיך לטמון ראש בחול ולהמתין לרגולטור, אבל עדיף לכלי התקשורת להכיר בכך שהפסידו במאבק על שוק הפרסום, ולבסס את המודל העסקי על גביית תשלום עבור תוכן • פרויקט מיוחד

יעקב ליצמן  / צלם: תמר מצפי

פרסום סיגריות וטבק: "סגן שר הבריאות פועל בניגוד אינטרסים"

יעקב ליצמן הואשם ע"י חברי כנסת כי בקשתו שלא להכליל את העיתונות בחוק איסור פרסום סיגריות ומוצרי טבק, מונעת משיקולים זרים

עיתונים בישראל / צילום: תמר מצפי

לרכוש מודעות בלי שטיקים

ככל שהמשבר בעיתונות עמוק יותר - כך קשה לה לעמוד בפיתוי התוכן השיווקי

ענבל אור עם אילנה גולץ יועצת תקשורת שתבעה אותה  / צילום: אביב חופי

הפרסומאית של ענבל אור תשלם חובותיה על פרסום בעיתונות

אילנה גולץ, שהייתה האחרונה שטיפלה בתקציב הפרסום של אור, הגיעה להסדרי פריסת חובותיה של אור עבור פרסומים בעיתונות, שהיקפם מוערך ביותר מ-2 מיליון שקל ■ גולץ ל"גלובס": "אני עומדת מאחורי כל שקל שהמשרד חייב. הסיפור עם ענבל אור הוא מכה קלה בכנף"

פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום בדיגיטל יזנק, אך הצרכנים לא יוותרו על המדיה המסורתית

כך עפ"י תחזית של PwC Isreal ■ ההכנסות מפרסום בעיתונות המודפסת עדיין יהוו את עמוד השדרה של הגופים העיתונאיים בארץ ■ הפרסום באינטרנט יהפוך לקטגוריה הצומחת ביותר ■ הצמיחה בשירותי הווידאו בטכנולוגיית OTT תטלטל את תעשיית הטלוויזיה בישראל

לוגו פרטנר / צילום: יחצ

לפני כולם "ידיעות" סירבה לתת לקמפיין פרטנר מיקומים מועדפים בסופ"ש

זניט, חברת המדיה של פרטנר, ביקשה עמודים מבוקשים שבהם נמצאים לקוחות גדולים - ונענתה בשלילה ■ בזניט מכחישים

שער פלייבוי תלת ממד / צלם: אתר פלייבוי

"פלייבוי" חדל לפרסם עירום מלא - והמפרסמים נוהרים בהמוניהם

עלייה של 55% במספר המודעות שנרכשו לגיליון מארס של "פלייבוי" ■ האם גם הקהל יגדל עקב החלטת המגזין לחדול מפרסום צילומי עירום מלא?

ניו יורק טיימס / צילום: בלומברג

קיפאון בהכנסות "ניו-יורק טיימס"; מס' המנויים בדיגיטל עלה ל-1.09 מיליון

הנהלת העיתון צופה ירידה של 2%-4% בהכנסות הפרסום ברבעון הראשון של שנת 2016 - ותוספת של 50 אלף מנויים דיגיטליים

לוגו עיתון הגרדיאן / צלם: יחצ

עיתון "הגרדיאן" הבריטי בדרך למהלך פיטורים וקיצוצים נרחב

המהלך של "הגרדיאן" מגיע אחרי שנה עסקית קשה, שהתאפיינה בצניחה חדה במכירות הפרסום בעיתונים מודפסים ובעלייה בשימוש בתוכנות חסימת פרסומות באינטרנט

פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

לפני כולם ב-2016 הפרסום בדיגיטל יעבור את הפרסום בטלוויזיה

מחקר מיוחד של PwC Israel משרטט את התחזיות בשוק המדיה והפרסום ■ גופי עיתונות שישכילו לייצר פלטפורמה דיגיטלית ממותגת ומכניסה, יוכלו לשרוד את הירידה הצפויה בפרסום בפרינט

שעון אפל/ צילום:יחצ

אפל מפרסמת את השעון החדש: קנתה 12 עמודים ב"ווג"

שילמה למגזין "ווג" כ-2 מיליון דולר עבור המודעות ■ מתכננת לקיים אירוע חגיגי ב-9 במארס, שבו היא צפויה להציג את השעון החכם החדש

לוגו העיתון THE SUN / צילום: יחצ

למה התאבדו שני עובדים במו"לית של "טיימס" ו"סאן"?

News UK, המו"לית של העיתונים הבריטיים "טיימס" ו"סאן", פתחה בחקירה פנימית בעקבות התאבדות שני עובדים במחלקה המסחרית שלה, על רקע חשש שהיו נתונים בלחצים בלתי סבירים לעמוד ביעדי מכירות

ניו יורק טיימס

"ניו-יורק טיימס" משיק מחדש את מגזין סוף השבוע

גיליון יום ראשון הקרוב יכלול 220 עמודים - שיא חדש עבור המגזין ■ השקת המגזין מחדש עוררה את המפרסמים, שקנו בו 121 עמודי פרסום

ניו יורק טיימס

"ניו-יורק טיימס" משקיע מיליוני דולרים במגזין יום ראשון

מגזין סוף השבוע הוא אחד החלקים הנקראים של העיתון, והכוונה היא להשיק אותו מחדש במטרה להגדיל את היקפי הפרסום בו

צעירים מול פרסומת של Snapchat / צילום: בלומברג

הפרסום בארה"ב: צמיחה מזערית ברבעון השני של השנה

עם זאת, הפרסום באינטרנט ממשיך לצמוח וגדל ב-6.2% במהלך הרבעון

מגזין GQ/ צילום: יחצ

"GQ" למפרסמים: 100 אלף דולר לקידום תכנים אצל קוראים נבחרים

לרגל 57 שנה להקמתו, ובניסיון לגייס תקציבי פרסום דיגיטלי, מגזין הגברים מבית קונדה נאסט משיק תוכנית חדשה, שבמסגרתה 57 קוראים נבחרים יקדמו תכנים של המפרסמים ברשתות חברתיות, באתרים נוספים ובקמפיינים שיווקיים

לראשונה: מגזין "TIME" מכר מודעת פרסום על השער

זהו מהלך יוצא דופן, שכן רוב המגזינים המובילים אינם משלבים פרסום בעמוד השער ושומרים עליו מערכתי לגמרי

"ניו-יורק טיימס": ההכנסות ממנויים עלו, הטראפיק והפרסום צנחו

הכנסות ה"ניו-יורק טיימס" מפרסום בפרינט רשמו אשתקד ירידה של 7%, במקביל לירידה של 4.3% בהכנסות מפרסום בדיגיטל

"ספורטס אילוסטרייטד": גידול של 8% בפרסום בגיליון

במגזין, שחוגג 50 שנה, מצפים למכירות של 800 אלף עותקים של הגיליון