המנכ"לים בוחרים את מותג השנה
ביקשנו ממנכ"לים וממנכ"ליות בחברות בולטות במשק לכתוב על מותגים בינלאומיים שעשו שינוי משמעותי השנה, לפעמים כנגד כל הסיכויים.
אברכהן בחר ב־TED, שתרם להתפתחות החינוך המקוון ולהנגשת הידע לציבור הרחב ● לחצו כאן לכתבה המלאה
ניצן לביא, מנכ"ל סופר־פארם, מתפעל מהדרך שבה מותג הקוסמטיקה Glossier רקם באמצעות האינסטגרם סיפור אהבה עם הלקוחות והפך לחד־קרן בעולם הביוטי בזמן שיא ● לחצו כאן לכתבה המלאה
רוטר סבור כי המהפך של וונדר וומן ממותג זמני למותג עדכני ומחולל שינוי, מייצג את כוחן ההולך וגובר של הנשים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
בנבנישתי בחר במיקרוסופט, שהשכילה להתרענן ולהבין שכשטוב לעובדים, טוב ללקוחות וטוב לעסקים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
צור בחרה במותג החלב השבדי Oatly, שהצליח באמצעות שיווק נכון וכמעט גאוני לשחוט פרות קדושות ולכוון למגרש של הגדולים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
וקסלר מנתח כיצד הצליחה סודהסטרים להפוך איום להזדמנות - כל הדרך עד לעסקת הענק עם פפסי ● לחצו כאן לכתבה המלאה
גמון מתחבר למותג נינטנדו, שהשכיל להתקיים, להתפתח ולהישאר רלוונטי במשך 130 שנה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
בוגנר מנתחת את ההצלחה של נטפליקס, שנהנית מיתרונות שלגוגל או פייסבוק לעולם לא יהיו ● לחצו כאן לכתבה המלאה
קילשטיין בחר בחברת ביונד מיט שהצליחה, למרות השוק הרווי בתחליפים, לקחת את ההמבורגר הטבעוני קדימה ולייצר מוצר שדומה למקור על כל רבדיו ● לחצו כאן לכתבה המלאה
תורן שואב השראה מ־Bonobos, שהצליח להפוך לאימפריה קמעונאית בזכות יצירת מודל עסקי המחבר בין אונליין ואופליין ● לחצו כאן לכתבה המלאה
שוורצברג בוחר במותג PrettyLittleThing, שהצליח להבין את ההשפעה של הרשתות החברתיות על שוק האופנה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
בירו מתפעלת מהקאמבק המפואר של ליווי'ס, שחזר להוביל אחרי שני עשורים של דשדוש מדאיג ● לחצו כאן לכתבה המלאה
ד"ר אלרם בחרה במותג גאפ, שהשכיל להתפצל לשתי חברות נפרדות במטרה למקסם כל אחת מהן ● לחצו כאן לכתבה המלאה
תורג'מן בוחרת באילון מאסק, יזם המכונית החשמלית טסלה, שלא מפסיק לחלום ● לחצו כאן לכתבה המלאה
נמני מפרגן ליוניקלו, שהצליח לעקוף את התחרות הצמודה באירופה ובארה"ב וגם הפך למותג הקמעונאי המוביל באסיה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
דונרשטיין בוחר בנטע ברזילי, שמפיצה מסרים של התעוררות הכוח הנשי ועוטפת אותם בשמחת חיים ובצבעוניות ● לחצו כאן לכתבה המלאה
אפרימה בחרה ב־Xbox, שיצרה מוצר מושלם לילדים עם מוגבלות, הגדילה את השוק והובילה על הדרך שינוי חברתי ● לחצו כאן לכתבה המלאה
טופז צלומד שיעור בעסקים מהמהפך של רשת הקמעונאות בסט ביי שניצחה כנגד כל הסיכויים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
אליאב בחר במותג לגו, שאחרי 83 שנות פעילות עדיין מצליח לשמור על רלוונטיות בזכות החדשנות, האחריות התאגידית, והכי חשוב - השמירה על האיכות ● לחצו כאן לכתבה המלאה
תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, מעריכה את הדרך שעשתה מקדונלד'ס, משיפור המזון שנמכר בה ועד לפעילות למען שמירה על האקלים והסביבה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
אולמרט בוחר באתר eBay, שמניע את הגולשים לרכישה, הופך את הקנייה לחוויה מסעירה ומספק לרוכשים ריגוש עוצמתי ● לחצו כאן לכתבה המלאה
אנטוקול בוחר ב־Twitch, פלטפורמת גיימינג שמשנה את כללי המשחק בתעשייה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
קורנבליט לומד מהמשחק המקוון פורטנייט, ששינה את עולם הגיימינג ויצר תרבות פופולרית חדשה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
אדרי בחר במותג דיסני, שבניגוד לחברות אחרות שלא התעשתו בזמן ונעלמו, השכיל לבצע הערכה מחודשת ולהפוך למעצמה כלל־עולמית ● לחצו כאן לכתבה המלאה
שרייר בחר בספוטיפיי שהצליחה לעשות את הבלתי אפשרי - לגרום לצרכנים לשלם על שירות שניתן בחינם ● לחצו כאן לכתבה המלאה
פורטוגלי בוחרת בסטורי של אווה שבזכות האותנטיות, העריכה והבחירה במדיה עכשווית הצליח לייצר ז'אנר חדש של זיכרון, ולהעלות את השואה לסדר היום בארץ ובעולם ● לחצו כאן לכתבה המלאה
סורני בוחר בליברפול, שהצליחה לחזור למשחק בדקה ה-90 ויצאה ממשבר עמוק בזכות השקעה בשחקנים - וגם באוהדים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
וטרמן בוחר בנייקי, שהבינה את רוח התקופה, לא חששה לאמץ אג'נדה מעוררת מחלוקת והצליחה להמציא את עצמה מחדש ● לחצו כאן לכתבה המלאה
לב־טוב בוחר ביצרנית תחליפי הבשר Impossible Foods, שמשלבת בין טכנולוגיה, בריאות, חוויית משתמש והגנה על כדור הארץ ● לחצו כאן לכתבה המלאה
גאליס בחר במותג Warby Parker למשקפי ראייה ושמש, שמשלב אונליין לחנויות הפיזיות ומציג חדשנות שמלהיבה את הצרכנים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
יצהרי מחכה לאמזון שתעיר את שוק הקמעונאות בישראל - ולא רק אותו ● לחצו כאן לכתבה המלאה
גרזון בחרה בוולמארט, שהשכילה לשפר את חוויית הקנייה בעזרת טכנולוגיה וחדשנות, והצליחה תוך זמן קצר להשיב מלחמה לאחותה האגרסיבית אמזון ● לחצו כאן לכתבה המלאה
גולדשטיין עוקב אחר השינויים והחדשנות של איקאה, שהפכה למותג-על בינלאומי בזכות הבנת הצרכים של קהלי היעד ● לחצו כאן לכתבה המלאה
צרפתי רוזן בחרה ב־Dynamic Yield, שהצליחה בתחום שנדמה שאין כבר מה לחדש בו - התאמת תוכן דיגיטלי להעדפותיו של הגולש. אפילו מקדונלד'ס זיהתה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
אלבז מתפעל מההשפעה החיובית הגדולה שיש לאירוויזיון במדינה שמארחת אותו ומחוצה לה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
מריאנה הרצנו, מנכ"לית ובעלים משותפים של קודקוד, עוקבת אחר רשת הספרים הגדולה בארה"ב בארנס אנד נובל, שהתאימה את עצמה למציאות החדשה בעידן אמזון ● לחצו כאן לכתבה המלאה
יוזנט רביד בוחרת ב-Care/of, שמציגה מודל עסקי חדש ומציעה להפוך את השימוש בתוספי תזונה למותאם אישית, פשוט ונוח ● לחצו כאן לכתבה המלאה
בר אהרון בחרה בטבע, שמנסה לעבור תהליך של מיתוג מחדש שיחזיר אותה למגרש של הגדולים ולתואר "מניית העם" ● לחצו כאן לכתבה המלאה
אירני בחרה במותג האופנה לואי ויטון, שהצליח להגיע לצמרת מותגי היוקרה - ולא במקרה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
גאנג, מנכ"ל וואווי בישראל, יוון וקפריסין, רוצה שנהיה מודעים למהפכה שתביא עמה הרשת הסלולרית של הדור החמישי ● לחצו כאן לכתבה המלאה
אורית שלום־בג, סמנכ"לית השיווק בחצי חינם, בחרה ברשת הסופרמרקטים קרוגר, שמשנה את חוויית הקנייה ומסמנת לקמעונאיות את הכיוון שיסייע להן להישאר רלוונטיות ● לחצו כאן לכתבה המלאה