גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מוונדר וומן עד ביונד מיט: המנכ"לים הבכירים במשק בוחרים את מותגי השנה שלהם

41 מנכ"לים ומנכ"ליות מהחברות המובילות במשק הישראלי כותבים על מותגים בינלאומיים שעשו שינוי משמעותי השנה, לפעמים כנגד כל הסיכויים ● מי בחר בנטע ברזילי, מי בליווי'ס - ומי מתרשם במיוחד מהמהלכים של וולמארט ובסט ביי

המנכ"לים בוחרים את מותג השנה
המנכ"לים בוחרים את מותג השנה

ביקשנו ממנכ"לים וממנכ"ליות בחברות בולטות במשק לכתוב על מותגים בינלאומיים שעשו שינוי משמעותי השנה, לפעמים כנגד כל הסיכויים. 

1. מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן בחר ב-TED

הרצאות TED מקוונות / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

אברכהן בחר ב־TED, שתרם להתפתחות החינוך המקוון ולהנגשת הידע לציבור הרחב ● לחצו כאן לכתבה המלאה

2. מנכ"ל סופר-פארם ניצן לביא בחר ב-Glossier

Glossier. עובד ישירות מול הלקוחות - ורק מולם  / צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

ניצן לביא, מנכ"ל סופר־פארם, מתפעל מהדרך שבה מותג הקוסמטיקה Glossier רקם באמצעות האינסטגרם סיפור אהבה עם הלקוחות והפך לחד־קרן בעולם הביוטי בזמן שיא ● לחצו כאן לכתבה המלאה

3. מנכ"ל משותף ובעלי קבוצת קסטרו גבי רוטר בחר בוונדר וומן

רוטר סבור כי המהפך של וונדר וומן ממותג זמני למותג עדכני ומחולל שינוי, מייצג את כוחן ההולך וגובר של הנשים ● לחצו כאן לכתבה המלאה

4. מנכ"ל קבוצת פרטנר איציק בנבנישתי בחר במיקרוסופט

סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט  / צילום: Lucas Jackson, רויטרס

בנבנישתי בחר במיקרוסופט, שהשכילה להתרענן ולהבין שכשטוב לעובדים, טוב ללקוחות וטוב לעסקים ● לחצו כאן לכתבה המלאה

5. מנכ"לית קבוצת ויסוצקי נילי צור בחרה ב-Oatly

צור בחרה במותג החלב השבדי Oatly, שהצליח באמצעות שיווק נכון וכמעט גאוני לשחוט פרות קדושות ולכוון למגרש של הגדולים ● לחצו כאן לכתבה המלאה

6. מנכ"ל קבוצת ישראכרט רון וקסלר בחר בסודהסטרים

רמון לגוארטה ודניאל בירנבאום בעת החתימה, הבוקר במשרדי סודהסטרים / צילום: לנס הפקות

וקסלר מנתח כיצד הצליחה סודהסטרים להפוך איום להזדמנות - כל הדרך עד לעסקת הענק עם פפסי ● לחצו כאן לכתבה המלאה

7. מנכ"ל ויו"ר סוגת ג'יל גמון בחר בנינטנדו

נינטנדו. מי שלא מחדש - נשאר מאחור / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

גמון מתחבר למותג נינטנדו, שהשכיל להתקיים, להתפתח ולהישאר רלוונטי במשך 130 שנה ● לחצו כאן לכתבה המלאה

8. מנכ"לית דלתא ישראל ענת בוגנר בחרה בנטפליקס

נטפליקס. יודעת לאתגר את הצרכן הצעיר והמתוחכם עם תוכן חדשני ומקורי / צילום: רויטרס - Mike Blake

בוגנר מנתחת את ההצלחה של נטפליקס, שנהנית מיתרונות שלגוגל או פייסבוק לעולם לא יהיו ● לחצו כאן לכתבה המלאה

9. מנכ"ל מאצ' ריטייל עמיחי קילשטיין בחר בביונד מיט

ביונד מיט. עשתה היסטוריה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

קילשטיין בחר בחברת ביונד מיט שהצליחה, למרות השוק הרווי בתחליפים, לקחת את ההמבורגר הטבעוני קדימה ולייצר מוצר שדומה למקור על כל רבדיו ● לחצו כאן לכתבה המלאה

10. מנכ"ל קניוני עזריאלי ארנון תורן בחר ב-Bonobos

בונובוס / צילום: שאטרסטוק

תורן שואב השראה מ־Bonobos, שהצליח להפוך לאימפריה קמעונאית בזכות יצירת מודל עסקי המחבר בין אונליין ואופליין ● לחצו כאן לכתבה המלאה

11. מנכ"ל Adika דדי שוורצברג בחר ב-PrettyLittleThing

PLT. מציעה פחות או יותר את מה שכולם מוכרים, אבל עושה זאת בדרכה / צילום: צילום מסך

שוורצברג בוחר במותג PrettyLittleThing, שהצליח להבין את ההשפעה של הרשתות החברתיות על שוק האופנה ● לחצו כאן לכתבה המלאה

12. מנכ"לית איגוד השיווק תלמה בירו בחרה בליווי'ס

ליווי'ס. קמפיינים ויראליים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

בירו מתפעלת מהקאמבק המפואר של ליווי'ס, שחזר להוביל אחרי שני עשורים של דשדוש מדאיג ● לחצו כאן לכתבה המלאה

13. מנהלת הדסה הר הצופים ד"ר תמר אלרם בחרה בגאפ

חנות של גאפ בסין / צילום: Shutterstock

ד"ר אלרם בחרה במותג גאפ, שהשכיל להתפצל לשתי חברות נפרדות במטרה למקסם כל אחת מהן ● לחצו כאן לכתבה המלאה

14. מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB אהובה תורג'מן בחרה בטסלה

אילון מאסק / צילום: סטפן לם, רויטרס

תורג'מן בוחרת באילון מאסק, יזם המכונית החשמלית טסלה, שלא מפסיק לחלום ● לחצו כאן לכתבה המלאה

15. בעלי קבוצת קפה קפה רונן נמני בחר ביוניקלו

סניף יוניקלו ביפן \ צילום: שאטרסטוק

נמני מפרגן ליוניקלו, שהצליח לעקוף את התחרות הצמודה באירופה ובארה"ב וגם הפך למותג הקמעונאי המוביל באסיה ● לחצו כאן לכתבה המלאה

16. יו"ר ובעלי רב-בריח שמואל דונרשטיין בחר בנטע ברזילי

דונרשטיין בוחר בנטע ברזילי, שמפיצה מסרים של התעוררות הכוח הנשי ועוטפת אותם בשמחת חיים ובצבעוניות ● לחצו כאן לכתבה המלאה

17. CMO ומנכ"לית אבן קיסר ישראל רינת אפרימה בחרה ב-Xbox

Xbox. סחפה אחריה מיליונים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

אפרימה בחרה ב־Xbox, שיצרה מוצר מושלם לילדים עם מוגבלות, הגדילה את השוק והובילה על הדרך שינוי חברתי ● לחצו כאן לכתבה המלאה

18. מנכ"ל בנק ירושלים גיל טופז בחר בבסט ביי

בסט ביי. חוויה היברידית מתקדמת / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

טופז צלומד שיעור בעסקים מהמהפך של רשת הקמעונאות בסט ביי שניצחה כנגד כל הסיכויים ● לחצו כאן לכתבה המלאה

19. מנכ"ל eBay ישראל מוטי אליאב בחר בלגו

לגו / צילום: דוברות הכנסת

אליאב בחר במותג לגו, שאחרי 83 שנות פעילות עדיין מצליח לשמור על רלוונטיות בזכות החדשנות, האחריות התאגידית, והכי חשוב - השמירה על האיכות ● לחצו כאן לכתבה המלאה

20. מנכ"לית דיסני ישראל תמי לנדסמן בחרה במקדונלד'ס

מקדונלד'ס. יוצרת תקדימים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, מעריכה את הדרך שעשתה מקדונלד'ס, משיפור המזון שנמכר בה ועד לפעילות למען שמירה על האקלים והסביבה ● לחצו כאן לכתבה המלאה

21. מנכ"ל Playbuzz שאול אולמרט בחר ב-eBay

חבילות של eBay / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

אולמרט בוחר באתר eBay, שמניע את הגולשים לרכישה, הופך את הקנייה לחוויה מסעירה ומספק לרוכשים ריגוש עוצמתי ● לחצו כאן לכתבה המלאה

22. מנכ"ל ומייסד פלייטיקה רוברט אנטוקול בחר ב-Twitch

טוויצ'. תקבל בקרוב את "חותמת הכשרות" של המיינסטרים? / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

אנטוקול בוחר ב־Twitch, פלטפורמת גיימינג שמשנה את כללי המשחק בתעשייה ● לחצו כאן לכתבה המלאה

23. מנכ"ל ASUS ישראל רע קורנבליט בחר בפורטנייט

פורטנייט. הפך את עולם הגיימינג למיינסטרים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

קורנבליט לומד מהמשחק המקוון פורטנייט, ששינה את עולם הגיימינג ויצר תרבות פופולרית חדשה ● לחצו כאן לכתבה המלאה

24. בעלי סינמה סיטי וסרטי יונייטד קינג משה אדרי בחר בדיסני

דיסני פלוס. רוצה להפוך את עולם הסטרימינג לתחרותי יותר / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

אדרי בחר במותג דיסני, שבניגוד לחברות אחרות שלא התעשתו בזמן ונעלמו, השכיל לבצע הערכה מחודשת ולהפוך למעצמה כלל־עולמית ● לחצו כאן לכתבה המלאה

25. מנכ"ל טמבור מיכה שרייר בחר בספוטיפיי

ספוטיפיי. הצליחה להחזיר את תעשיית המוזיקה לצמיחה ולרווחיות / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

שרייר בחר בספוטיפיי שהצליחה לעשות את הבלתי אפשרי - לגרום לצרכנים לשלם על שירות שניתן בחינם ● לחצו כאן לכתבה המלאה

26. מנכ"לית מיניסו ישראל עינת פורטוגלי בחרה בסטורי של אווה

הסטורי של אווה. חשיפה ומעורבות כל כך גבוהה הם החלום של כל מותג / צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

פורטוגלי בוחרת בסטורי של אווה שבזכות האותנטיות, העריכה והבחירה במדיה עכשווית הצליח לייצר ז'אנר חדש של זיכרון, ולהעלות את השואה לסדר היום בארץ ובעולם ● לחצו כאן לכתבה המלאה

27. מנכ"ל בית ההשקעות פסגות ברק סורני בחר בליברפול

אוהדים של ליברפול / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

סורני בוחר בליברפול, שהצליחה לחזור למשחק בדקה ה-90 ויצאה ממשבר עמוק בזכות השקעה בשחקנים - וגם באוהדים ● לחצו כאן לכתבה המלאה

28. מנכ"ל Be אורי וטרמן בחר בנייקי

הקמפיין של נייקי עם קולין קאפרניק / צילום: צילום מסך

וטרמן בוחר בנייקי, שהבינה את רוח התקופה, לא חששה לאמץ אג'נדה מעוררת מחלוקת והצליחה להמציא את עצמה מחדש ● לחצו כאן לכתבה המלאה

29. מנכ"ל סיבוס סודקסו איתן לב טוב בחר ב-Impossible Foods

Impossible Foods / צילום: צילום מסך

לב־טוב בוחר ביצרנית תחליפי הבשר Impossible Foods, שמשלבת בין טכנולוגיה, בריאות, חוויית משתמש והגנה על כדור הארץ ● לחצו כאן לכתבה המלאה

30. מנכ"ל ביג חי גאליס בחר ב-Warby Parker

גאליס בחר במותג Warby Parker למשקפי ראייה ושמש, שמשלב אונליין לחנויות הפיזיות ומציג חדשנות שמלהיבה את הצרכנים ● לחצו כאן לכתבה המלאה

31. מנכ"ל מדטרוניק ישראל ירון יצהרי בחר באמזון

אמזון / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

יצהרי מחכה לאמזון שתעיר את שוק הקמעונאות בישראל - ולא רק אותו ● לחצו כאן לכתבה המלאה

32. מנכ"לית טרווליסט תמר גרזון בחרה בוולמארט

וולמארט / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

גרזון בחרה בוולמארט, שהשכילה לשפר את חוויית הקנייה בעזרת טכנולוגיה וחדשנות, והצליחה תוך זמן קצר להשיב מלחמה לאחותה האגרסיבית אמזון ● לחצו כאן לכתבה המלאה

33. מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין בחר באיקאה

איקאה / צילום: שאטרסטוק

גולדשטיין עוקב אחר השינויים והחדשנות של איקאה, שהפכה למותג-על בינלאומי בזכות הבנת הצרכים של קהלי היעד ● לחצו כאן לכתבה המלאה

34. מנכ"לית iDigital איילת צרפתי רוזן בחרה ב-Dynamic Yield

Dynamic Yield / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

צרפתי רוזן בחרה ב־Dynamic Yield, שהצליחה בתחום שנדמה שאין כבר מה לחדש בו - התאמת תוכן דיגיטלי להעדפותיו של הגולש. אפילו מקדונלד'ס זיהתה ● לחצו כאן לכתבה המלאה

35. מנכ"ל פנגו רועי אלבז בחר באירוויזיון

גלי עטרי ונבחרת הזמרים בגמר האירוויזיון / צילום: REUTERS/Ronen Zvulun

אלבז מתפעל מההשפעה החיובית הגדולה שיש לאירוויזיון במדינה שמארחת אותו ומחוצה לה ● לחצו כאן לכתבה המלאה

36. מנכ"לית קודקוד מריאנה הרצנו בחרה בבארנס אנד נובל

בארנס אנד נובל / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

מריאנה הרצנו, מנכ"לית ובעלים משותפים של קודקוד, עוקבת אחר רשת הספרים הגדולה בארה"ב בארנס אנד נובל, שהתאימה את עצמה למציאות החדשה בעידן אמזון ● לחצו כאן לכתבה המלאה

37. מנכ"לית אלטמן עינת יוזנט רביד בוחרת ב-Care/of

Care/of. מסייעת לאנשים לקחת אחריות על בריאותם / צילום: צילום מסך

יוזנט רביד בוחרת ב-Care/of, שמציגה מודל עסקי חדש ומציעה להפוך את השימוש בתוספי תזונה למותאם אישית, פשוט ונוח ● לחצו כאן לכתבה המלאה

38. מנכ"לית Make A Wish ישראל דניס בר אהרון בחרה בטבע

עובד במפעל טבע / צילום: רויטרס, Ronen Zvulun

בר אהרון בחרה בטבע, שמנסה לעבור תהליך של מיתוג מחדש שיחזיר אותה למגרש של הגדולים ולתואר "מניית העם" ● לחצו כאן לכתבה המלאה

39. בעלי פקטורי 54 יפעת אירני בחרה בלואי ויטון

לואי ויטון / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

אירני בחרה במותג האופנה לואי ויטון, שהצליח להגיע לצמרת מותגי היוקרה - ולא במקרה ● לחצו כאן לכתבה המלאה

40. מנכ"ל וואווי בישראל חוזה גאנג בחר במהפכת הדור החמישי

דור חמישי בסלולר, אילוסטרציה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

גאנג, מנכ"ל וואווי בישראל, יוון וקפריסין, רוצה שנהיה מודעים למהפכה שתביא עמה הרשת הסלולרית של הדור החמישי ● לחצו כאן לכתבה המלאה

41. סמנכ"לית השיווק בחצי חינם אורית שלום-בג בחרה בקרוגר

סניף של קרוגר./ צילום:Shutterstock ס.א.פ קריאייטיב

אורית שלום־בג, סמנכ"לית השיווק בחצי חינם, בחרה ברשת הסופרמרקטים קרוגר, שמשנה את חוויית הקנייה ומסמנת לקמעונאיות את הכיוון שיסייע להן להישאר רלוונטיות ● לחצו כאן לכתבה המלאה

עוד כתבות

פול דונובן / צילום: UBS

מה הקשר בין מחירי הדיור לביטקוין? ההסבר של הכלכלן הבכיר מ-UBS

במהלך יותר מ־30 שנה ב־UBS, פול דונובן, הכלכלן הראשי של חטיבת ניהול ההון הגלובלי בבנק, ראה לא מעט משברים היסטוריים ● בראיון לגלובס הוא מציע לשמור על גישה זהירה בנוגע ל־AI, מעריך שהזהב מיצה את העליות, וגם: הקשר בין הקושי לקנות דירה להשקעה בביטקוין

ידין ענתבי בוועידת ישראל / צילום: רפי קוץ

מנכ"ל בנק הפועלים: "המערכת הבנקאית איבדה את הצעירים הסוחרים בשוק ההון. הגיע הזמן ליזום ולהחזיר אותם אלינו"

מנכ"ל הפועלים ידין ענתבי הזהיר בוועידת ישראל לעסקים של גלובס כי המיסוי שהטילה הממשלה אינו פוגע בבנקים אלא בחוסכים ובקרנות הפנסיה וההשתלמות, וטוען שהרווחיות הגבוהה הייתה אמורה לחזור לציבור ● בנוסף הציג ענתבי צעדים חדשים של הבנק שנועדו להחזיר צעירים למסחר בשוק ההון

מימין: חזי שטרנליכט, חגי שרייבר, עמי בם / צילום: שלומי יוסף

מנהל ההשקעות הראשי בהפניקס: "בועות לא מתפוצצות כשהתקשורת מבשרת על כך"

בפאנל בהנחיית חזי שטרנליכט בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, שוחחו חגי שרייבר, משנה למנכ"ל קבוצת הפניקס ומנהל ההשקעות הראשי, ועמי בם, יו"ר בריינסוויי ויו"ר גילת רשתות לווין, על נורות האזהרה בשוק ההון, על אסטרטגיות השקעות ועל אסטרטגיות ניהול ● ומהו הפרמטר החמקמק שלא תמיד נכנס למודלים האסטרטגיים?

מנכ''ל שיכון ובינוי, עמית בירמן, בוועידת ישראל לעסקים 2025

מנכ"ל שיכון ובינוי: "אסור להכניס חברות בבעלות ממשלה זרה לפרויקטי תשתית אסטרטגיים"

עמית בירמן, מנכ"ל שיכון ובינוי, הזהיר בוועידת ישראל לעסקים של גלובס כי "אנחנו ב-6 באוקטובר של השתלטות מדינות זרות על התשתיות הלאומיות האסטרטגיות של המדינה. אסור לתת לזה לקרות"

איך נראים חייו של שופט בהאג שהחליט להוציא צו מעצר לנתניהו?

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל ● והפעם: השלכות הסנקציות האמריקאיות על שופטי ההאג הפעילים בהליכים נגד ישראל, סקר חדש בגרמניה מצביע על שינוי שלילי בעמדות כלפי ישראל וסימנים להיחלשות שיתוף הפעולה הביטחוני עם בריטניה ● כותרות העיתונים בעולם

גיל שויד בוועידת ישראל לעסקים / צילום: שלומי יוסף

האזהרה של גיל שויד: "שוק הסייבר מנותק"

בצל התמחור הגבוה של חברות סייבר והעניין מצד ענקיות הטכנולוגיה, יו"ר צ'ק פוינט גיל שויד מספר בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, על האתגרים שמספקת הבינה המלאכותית לתחום, ועונה לשאלה האם הוא מתכנן לשוב לקדמת הבמה ● "בשנת 2001 הייתה בועה בעקבות מהפכת האינטרנט, אבל 20 שנה אחרי האינטרנט עדיין חי ובועט"

מנכ''ל קבוצת הפניקס, אייל בן סימון, בוועידת ישראל לעסקים 2025 / צילום: כדיה לוי

אייל בן סימון: "הפניקס היא מחוללת התחרות המרכזית בעולם הפיננסי"

מנכ"ל הפניקס אמר בוועידת ישראל לעסקים של גלובס כי עוד לפני הכלכלה, "אנו חייבים להבין שמדינת ישראל צריכה תוכנית ארוכת-טווח" ● לגבי החוסן של הכלכלה הישראלית הוא טוען: "הרבה מדינות היו רוצות יחס חוב-תוצר כמו שלנו" ● וגם: מה הוא חושב לגבי הכוח של המתווכים הפיננסיים בישראל?

אמריקאים רבים מחזיקים בדעות סוציאליסטיות, גם אם אינם מזדהים עם ה''מיתוג''. הפגנה בניו יורק / צילום: ap

כשאי השוויון מעמיק והאמון בכלכלה נחלש: אמריקה מאבדת אחיזה בקפיטליזם

הבחירה הגוברת במועמדים פופוליסטיים, התמיכה ברעיונות סוציאליסטיים והעמדה הציבורית כלפי עסקים גדולים משקפים מפנה עמוק בחברה האמריקאית ● אינפלציה עיקשת, שוק עבודה נחלש והצורך בהורדת ריבית יוצרים סביבה שתעמיק את הפערים הכלכליים — ותגביר את הלחץ על היציבות הפיננסית ● הפד יצטרך להתמודד עם שאלת היסוד: האם הכלים המוכרים שלו עדיין עובדים ● כתבה רביעית בסדרה

בנקים בישראל

הבנקים חילקו דיבידנד של 5 מיליארד שקל לציבור – אז מדוע בשוק לא מתלהבים?

הרווח של הבנקים צמח, התשואה על ההון רשמה נתונים מרשימים, וגם בחלוקת הדיבידנדים חלה עלייה חדה ● אך למרות זאת, בשוק מתריעים משינוי המגמה: "יש להיות ערים לשחיקה באיכות הנכסים ולתוצאות חלשות יותר בהמשך" ● ואיך דווקא דעיכת המלחמה עלולה לייצר קשיים כלכליים לבנקים?

פרופ' רוני גמזו, יו''ר מגדל אחזקות, בוועידת ישראל לעסקים 2025 / צילום: שלומי יוסף

פרופ' רוני גמזו: "תמיד ארגיש החמצה שלא הייתי מנכ"ל הכללית"

יו"ר מגדל אחזקות, מנכ"ל בית החולים איכילוב בעבר, אמר עוד בוועידת ישראל לעסקים של גלובס: "הפער בין שיבא לאיכילוב הוא רק בכותרות; ברמת הרופאים והרפואה לא רק שאין פער - איכילוב מוביל"

''כסף על הרצפה'' / צילום: Shutterstock

"כסף על הרצפה": האם גל ההנפקות של תל אביב בדרך להפוך לצונאמי?

אחרי שלוש שנות בצורת, שוק ההנפקות של ת"א התעורר לחיים עם קרוב ל–20 חברות חדשות שהצטרפו לבורסה ● מה השתנה, האם הגל הנוכחי יהפוך לצונאמי, וגם: למה כולם רוצים להחזיק פתאום בחברת חיתום ● גלובס צולל למהפכה של הבורסה: "לא נגיע ל־100 הנפקות כמו ב־2021, אבל יהיו כמה עשרות חברות גדולות שינפיקו"

מייקל רפפורט, בערב הפתיחה של ועידת ישראל לעסקים / צילום: תמר מצפי

מייקל רפפורט: "ישראל צריכה להיפטר מהמושג הסברה, כי היא לא צריכה להסביר שום דבר"

"נעלבתי מכך ששחקנים לא יכלו לתמוך בישראל בזמן שהיו חטופים בשבי. זו מבוכה", אמר השחקן והאקטיביסט הפרו-ישראלי מייקל רפפורט בערב הפתיחה של ועידת ישראל לעסקים של גלובס ● בעוד כמעט כל שחקני הוליווד, לרבות היהודים שבהם, נאלמו דום או יצאו כנגד ישראל אחרי ה-7 באוקטובר, רפפורט היה בין אלה שהשמיעו קול צלול וברור בעד ישראל

גדי קוניא ושירה ספיר / צילום: גלובס

מנכ"ל תנובה: "ישראל לא יכולה לוותר על ייצור מוצרי המזון הבסיסיים, בטח לא המפוקחים"

ענף החלב ידע לא מעט סערות בשנתיים האחרונות - החל מהמחסורים בתקופות החגים, דרך העלאות המחירים ועד התוכניות החדשות שהוצגו בשבוע שעבר במשרדי הממשלה ● בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, מנכ"ל קבוצת תנובה גדי קוניא פתח את הכול והסביר מהן הבעיות השורשיות של הענף ● וגם: האם בקרוב תנובה תצא להנפקה?

פרופ' יצחק קרייס בוועידת ישראל לעסקים / צילום: כדיה לוי

מנכ"ל שיבא: "זו המהפכה הכי גדולה בבריאות מאז ימי היפוקרטס"

במסגרת ועידת ישראל לעסקים של גלובס אמר פרופ' יצחק קרייס כי הבינה המלאכותית יכולה "לשנות את כל הדרך שבה תחום הבריאות פועל" • לדבריו, אחוזי הצלת החיים בבתי החולים בישראל עומדים על יותר מ־99% • על השת"פ עם אנבידיה אמר: "פרויקט שיאפשר לנו לפצח 98% מה־DNA"

אביטל פרדו בוועידת ישראל לעסקים

אביטל פרדו, שותף מייסד בפאגאיה: "בתוך עשור נוכל להפוך לאחת מחברות האשראי הצרכני הגדולות בעולם"

אביטל פרדו סיפר בוועידת ישראל לעסקים של גלובס על השוק התנודתי, מעבר החברה ממודל יוניקורן למוסד פיננסי – והאתגר של השנים הבאות ● בנוסף, הכריז כי "היתרון התחרותי האמיתי של ה-AI עוד לא נחשף"

יבגני דיברוב בוועידת ישראל / צילום: שלומי יוסף

מנכ"ל ארמיס: "יש לנו יש עוד עבודה קשה כדי להגיע להנפקה"

דיברוב הציב בועידת ישראל לעסקים של גלובס את היעד של החברה להנפקה: "600 או 700 מיליון דולר בהכנסות" ● לשאלה אם מהפכת ה־AI תוביל לצמצום מקומות העבודה בחברה, השיב: "היא תהפוך את הארגון ליותר יעיל"

ינון קרייז, מנכ''ל ויו''ר ענקית הצעצועים מאטל, בערב הפתיחה של ועידת ישראל לעסקים / צילום: תמר מצפי

מנכ"ל ענקית הצעצועים מאטל: "התחלנו להסתכל על אנשים שקונים את המוצרים שלנו כמעריצים ולא כצרכנים"

ינון קרייז, מנכ"ל ויו"ר ענקית הצעצועים מאטל, השתתף בערב הפתיחה של ועידת ישראל לעסקים של גלובס ● הוא התייחס להצטרפותו לחברה ב-2018, לאחר שהתחלפו 3 מנכ"לים ברציפות, דיבר על השינוי האסטרטגי שהביא לחברה ועל הצלחת הסרט "ברבי" ● "מאטל מתוארת בתסריט כחברה הכי גרועה בקורפורייט האמריקאי, והתפקיד שלי כמנכ"ל החברה מגולם כשוביניסט - וזה עבד"

מימין: הילה ויסברג, ענבל קרייס, פרופ' אסנת לב ציון קורח, קרן כהן חזן / צילום: כדיה לוי

"הגיים צ'יינג'ר לעתיד": שלוש בכירות מדברות על מנועי הצמיחה של התעשייה

בפאנל "תעשייה, חדשנות ובריאות - האבנים הגדולות של כלכלת ישראל", שהתקיים במסגרת ועידת ישראל לעסקים של גלובס, דיברו שלוש בכירות בתעשייה הישראלית על הצלחה והמנוע להוביל, על מהפכת ה-AI ויישומה, ועל תחזיות לעתיד ● וגם: מה ישמור על העליונות הטכנולוגית שלנו?

הישראליות בוול סטריט / צילום: באדיבות נאייקס, אלן צצקין, נאבן

הישראלית שצנחה במעל 20% בעקבות הדוחות, וזו שהתאוששה מהשפל

במדור השבועי של גלובס, בדקנו מה קרה למניות הישראליות הבולטות בוול סטריט במהלך סוף השבוע ● פלטפורמת בניית האתרים Wix נפלה בכ-24% מאז שפרסמה את דוחותיה, על רקע ירידה שנרשמה בשולי הרווח ● מנגד, נאייקס קפצה בשיעור דו־ספרתי לאחר הדוחות ● נאבן התאוששה מעט, לאחר שנפלה במעל 40% מאז הנפקתה בחודש שעבר

בורסת תל אביב / צילום: טלי בוגדנובסקי

נעילה אדומה בתל אביב; מדד ת"א־נפט וגז נפל במעל 3%

מדד ת"א 35 ירד בכ-1.2% ● טאואר צנחה במעל 8%, נייס עלתה בכ-4% ● וול סטריט מסכמת סוף שבוע מטלטל נוסף, ודברים שנשא אחד מבכירי הפד הזניקו את ההסתברות להורדת ריבית בארה"ב ● מחר, בשוק מצפים לראות הורדת ריבית של בנק ישראל ● וגם: האנליסט שמעריך - "שוק המניות האמריקאי לא יציב"