אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB , בוחרת באילון מאסק, יזם המכונית החשמלית טסלה, שלא מפסיק לחלום
עמיחי קילשטיין, מנכ"ל מאצ' ריטייל, בחר בחברת ביונד מיט שהצליחה, למרות השוק הרווי בתחליפים, לקחת את ההמבורגר הטבעוני קדימה ולייצר מוצר שדומה למקור על כל רבדיו
ניצן לביא, מנכ"ל סופר־פארם, מתפעל מהדרך שבה מותג הקוסמטיקה Glossier רקם באמצעות האינסטגרם סיפור אהבה עם הלקוחות והפך לחד־קרן בעולם הביוטי בזמן שיא
גבי רוטר, מנכ"ל משותף ובעלי קבוצת קסטרו, סבור כי המהפך של וונדר וומן ממותג זמני למותג עדכני ומחולל שינוי, מייצג את כוחן ההולך וגובר של הנשים
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, בחר במיקרוסופט, שהשכילה להתרענן ולהבין שכשטוב לעובדים, טוב ללקוחות וטוב לעסקים
נילי צור, מנכ"לית קבוצת ויסוצקי, בחרה במותג החלב השבדי Oatly, שהצליח באמצעות שיווק נכון וכמעט גאוני לשחוט פרות קדושות ולכוון למגרש של הגדולים
רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, מנתח כיצד הצליחה סודהסטרים להפוך איום להזדמנות – כל הדרך עד לעסקת הענק עם פפסי
ג'יל גמון, מנכ"ל ויו"ר סוגת, מתחבר למותג נינטנדו, שהשכיל להתקיים, להתפתח ולהישאר רלוונטי במשך 130 שנה
רונן נמני, בעלי קבוצת קפה קפה, מפרגן ליוניקלו, שהצליח לעקוף את התחרות הצמודה באירופה ובארה"ב וגם הפך למותג הקמעונאי המוביל באסיה
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל, מנתחת את ההצלחה של נטפליקס, שנהנית מיתרונות שלגוגל או פייסבוק לעולם לא יהיו
ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי, שואב השראה מ־Bonobos, שהצליח להפוך לאימפריה קמעונאית בזכות יצירת מודל עסקי המחבר בין אונליין ואופליין
דדי שוורצברג, מנכ"ל Adika, בוחר במותג PrettyLittleThing, שהצליח להבין את ההשפעה של הרשתות החברתיות על שוק האופנה
תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק, מתפעלת מהקאמבק המפואר של ליווי'ס, שחזר להוביל אחרי שני עשורים של דשדוש מדאיג
ד"ר תמר אלרם, מנהלת הדסה הר הצופים, בחרה במותג גאפ, שהשכיל להתפצל לשתי חברות נפרדות במטרה למקסם כל אחת מהן
שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלי רב־בריח, בוחר בנטע ברזילי, שמפיצה מסרים של התעוררות הכוח הנשי ועוטפת אותם בשמחת חיים ובצבעוניות
רינת אפרימה, סגנית נשיא לשיווק גלובלי אבן קיסר ישראל, בחרה ב־Xbox, שיצרה מוצר מושלם לילדים עם מוגבלות, הגדילה את השוק והובילה על הדרך שינוי חברתי
גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים, לומד שיעור בעסקים מהמהפך של רשת הקמעונאות בסט ביי שניצחה כנגד כל הסיכויים
מוטי אליאב, מנכ"ל eBay ישראל, בחר במותג לגו, שאחרי 83 שנות פעילות עדיין מצליח לשמור על רלוונטיות בזכות החדשנות, האחריות התאגידית, והכי חשוב - השמירה על האיכות
תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, מעריכה את הדרך שעשתה מקדונלד'ס, משיפור המזון שנמכר בה ועד לפעילות למען שמירה על האקלים והסביבה
שאול אולמרט, מנכ"ל Playbuzz, בוחר באתר eBay, שמניע את הגולשים לרכישה, הופך את הקנייה לחוויה מסעירה ומספק לרוכשים ריגוש עוצמתי
רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד פלייטיקה, בוחר ב־Twitch, פלטפורמת גיימינג שמשנה את כללי המשחק בתעשייה
רע קורנבליט, מנכ"ל ASUS ישראל, לומד מהמשחק המקוון פורטנייט, ששינה את עולם הגיימינג ויצר תרבות פופולרית חדשה
משה אדרי, מבעלי סינמה סיטי וסרטי יונייטד קינג, בחר במותג דיסני, שבניגוד לחברות אחרות שלא התעשתו בזמן ונעלמו, השכיל לבצע הערכה מחודשת ולהפוך למעצמה כלל־עולמית
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, בוחר ב־TED, שתרם להתפתחות החינוך המקוון ולהנגשת הידע לציבור הרחב
מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור, בחר בספוטיפיי שהצליחה לעשות את הבלתי אפשרי - לגרום לצרכנים לשלם על שירות שניתן בחינם
ברק סורני, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, בוחר בליברפול, שהצליחה לחזור למשחק בדקה ה-90 ויצאה ממשבר עמוק בזכות השקעה בשחקנים – וגם באוהדים
אורי וטרמן, מנכ"ל Be, בוחר בנייקי, שהבינה את רוח התקופה, לא חששה לאמץ אג’נדה מעוררת מחלוקת והצליחה להמציא את עצמה מחדש
איתן לב־טוב, מנכ"ל חברת סיבוס סודקסו, בוחר ביצרנית תחליפי הבשר Impossible Foods, שמשלבת בין טכנולוגיה, בריאות, חוויית משתמש והגנה על כדור הארץ
חי גאליס, מנכ"ל ביג, בחר במותג Warby Parker למשקפי ראייה ושמש, שמשלב אונליין לחנויות הפיזיות ומציג חדשנות שמלהיבה את הצרכנים
ירון יצהרי, מנכ"ל מדטרוניק ישראל, מחכה לאמזון שתעיר את שוק הקמעונאות בישראל – ולא רק אותו