גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אספרסו

משקה קפה איטלקי

עוד כתבות

קפה קר / צילום: Shutterstock

מהפכת האיכות בתחום הקפה: אייס קפה? שייקרטו!

במדינה חמה כמו ישראל, מפתיע שהקפה הקר לא זכה עד כה למלוא ההערכה שהוא ראוי לה • בביקור הבא שלכם בבית הקפה נסו אספרסו כפול על קרח, "קפה ניטרו" או אפילו אספרסו מרטיני אלכוהולי

הרנסנס של קפה הפילטר: סוף לשלטון האספרסו

אחרי שנים שבהן נותני הטון בקפה היו לוגמי האספרסו והקפוצ'ינו, מרכז הכובד האיכותי עובר בהדרגה גם אל משקאות ארוכים. שהרי בינינו, רוב לוגמי הקפה בעולם, ובוודאי בישראל, מעדיפים קפה גדול

נספרסו משיקה ליין חדש של מכונות ושל קפסולות מוגנות פטנט

המכונות והקפסולות מסדרת Vertuo מיועדות למי שאוהב משקאות מבוסס אספרסו כקפה גדול - כלומר עם כמות גדולה יותר של קפה בכל קפסולה ועם יותר מים חמים • המחיר למכונה עומד על כ-1,300 שקל; ומבחר הקפסולות החדשות, שמחירן נע בין 2.40-2.90 שקלים, כולל 25 טעמים

ספלי קפה / צילום: שאטרסטוק

אספרסו איטלקי? תתקדמו! ספשליטי מעלה את הרף

סוג הקלייה, תתי-אזורים וחוות גידול, בדומה לחלקות וכרמים בעולם היין ■ אניני הקפה מגביהים את הרף לספשליטי, קפה סופר-פרימיום, וסביבו שיח שלם על עיבוד הפולים

סוף פרשת העופרת בקפה? לה פבוריטה: המכונות עומדות בתקן

חברת לה פבוריטה, ששמה עלה לפי חודשים ספורים בהקשר סערת העופרת במכונות הקפה, מודיעה כי קיבלה את כל האישורים הנדרשים למכונת קפה העומדת בתקן הנדרש

מעל 32 מיליון אירו: שטראוס רוכשת מפעל קפה בגרמניה

החברה מייצרת קפה נמס מיובש בהקפאה במפעל בגרמניה שבבעלותה, בעיקר לחברות הבת של שטראוס קפה ברוסיה ובמדינות חבר העמים ■ בנוסף לתשלום הרכישה,  תוותר שטראוס על יתרת הלוואה בסך של 17.9 מיליון אירו

מה תשתו? סטארבאקס פרסמה את המשקאות הפופולריים ברשת

עפ"י הנתונים, משקה Frappuccinos (קפה קר) הוא הפופולרי ביותר במדינות החמות בארה"ב, ואילו בצפון ארה"ב הצרכנים העדיפו גרסה מתובלת של אספרסו

קפה, קופיסטיישן/ צילום: גלובס טיוי

צפו: מקום קטן בת"א שמוכר את כוס הקפה המושלמת

בחור ישראלי צעיר, שנחשב לאחד ממומחי אמנות הקפה המוכרים בעולם, עומד מאחורי רשת בתי-קפה קטנה ולא מוכרת שמכינה את אחת מכוסות הקפה הטעימות ששתיתם

הפסקת קפה: "גלובס" בדק 4 מכונות קפה - וחזר עם מסקנות

איך אתם מעדיפים את האספרסו שלכם בבית, מקפסולות או מפולי קפה טריים? ■ "גלובס" טחן, מזג, הקציף ושתה מ-4 מכונות קפה ביתיות - ושב עם המלצות

"המטרה - להגיע לנתח שוק של 1% מצריכת הקפה העולמית"

אנדראה אילי, יו"ר חברת הקפה האיטלקית שנושאת את שמו, מסמן את הכיוון שאליו הולך השוק: צמיחה במדינות אסיה שבהן דווקא שתיית תה היא חלק מהמסורת ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר איך יכבוש את השווקים המתפתחים

בכיר בקפה illy: "התרגלנו לשתות במשרדים קפה גרוע"

בחברת הקפה האיטלקית illy רואים את השוק אחרת משאר השחקנים: "אנחנו פועלים בתחום הגורמה כמוצר פרימיום" ■ עכשיו הם מסמנים את המשרדים והמסעדות כמנוע צמיחה ולא מודאגים משוק הקפסולות שמתפתח בעולם

נספרסו משיקה 3 תערובות חדשות של קפה בטעמים

3 התערובות - בטעמי וניל, שוקולד מריר וקרמל - הופיעו בעבר כמהדורה מוגבלת, ולדברי נספרסו הן הוחזרו כתערובות קבועות לאור דרישת הלקוחות

מנכ"ל נספרסו ישראל: "בתוך 3 שנים נכפיל את הפעילות"

בנספרסו ישראל לא מתרגשים מהתחרות החדשה בשוק קפסולות הקפה ■ המנכ"ל משה מרי: "אני לא חושב שעבור חיסכון של 20% הלקוחות שלנו יתפשרו"

איטליה הקטנה: מכונות האספרסו המקצועיות מישראל

G יצא לסיבוב בין צינורות הקיטור לקולי הפולים - ולמד שגם בשרון מגדלים (קצת) קפה, שהמצאות מקומיות עשויות להשפיע על התעשייה העולמית, וגם שאנחנו בעיצומו של "הגל השלישי של הקפה"

שוק מכונות הקפה יכפיל את עצמו תוך 3 שנים ל-300 מיליון שקל

שוק מכונות הקפה רותח: שיעורי הרווח הגבוהים וגם הכמעט אקזיט של אספרסו קלאב מושכים שחקנים רבים, שפתחו במירוץ לגיוס הצרכנים שמכורים לקפסולות

הממונה אישר את המיזוג בין שטראוס קפה לאספרסו קלאב

בדיקת רשות ההגבלים העלתה כי שטראוס קפה אינה פעילה בתחום מכונות אספרסו לצריכה ביתית, וכי נתח השוק של אספרסו קלאב אינו גבוה

"גלובס" בדק 5 מכונות קפה בקפסולות - וחזר מרוצה

ענף מכונות הקפה הפועלות באמצעות קפסולות כובש נתחי שוק הגדלים מדי שנה ■ "גלובס" התנסה ב-5 מכונות - ושיבח במיוחד את הלטיסימה של נספרסו

שטראוס קפה רוכשת את אספרסו קלאב בכ-30 מיליון שקל

חברת אספרסו קלאב משווקת מכונות וקפסולות אספרסו לשוק הפרטי בישראל

רשת בתי-הקפה אילן'ס זכתה בתחרות הבריסטה הישראלית

עובדת מרשת אילן'ס זכתה במקום הראשון בתחרות הבריסטה הארצית להכנת משקאות קפה - ותייצג את ישראל בתחרות הבריסטה העולמית שתיערך בקולומביה

נספרסו: "יש סיכוי נמוך מאוד שנעלה מחירים בישראל"

בכירי נספרסו העולמית התכנסו בשוויץ בסופ"ש האחרון ל-24 שעות של טפיחה עצמית על השכם - וגם כדי להסביר איך ממשיכים לנהל מותג מצליח כשמחירי חומרי הגלם לא מפסיקים לעלות