גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ליברה

המטבע הקריפטוגרפי של פייסבוק

ליברה

עוד כתבות

הפרסומת של אפליקציית Chik / צילום: צילום מסך מיוטיוב

בלעדי המוצר של ליברה לצעירים הצליח להרגיז את חברות הביטוח הוותיקות

חברת הביטוח ליברה החלה לשווק כיסוי יומי לנהגים צעירים תחת אפליקציית Chik, גם אם הוריהם מבוטחים בחברות המתחרות • באותן חברות כבר נערכים לדחות תביעות שיגיעו מתוקף ביטוחי החובה, בטענה כי המבוטחים פעלו במרמה כדי להוזיל פרמיות • רשות שוק ההון: "הפוליסה נבדקה ואושרה"

אדיר מילר בקמפיין מכבי שירותי בריאות / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הילדותיות של אדיר מילר משגרת את קופת החולים מכבי למקום הראשון באהדה

דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מראה שמה שעבד עבור פרטנר, שופרסל ותלמה, עובד עכשיו עבור שטראוס - והפרסומת עם אילן פלד למילקי מתברגת במקום השלישי באהדה • יעל שלביה מסייעת לזכירות של ליברה

ליאור רז בקמפיין ביטוח ישיר / צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

מחכים לאחרי החגים: ההשקעה בפרסום צונחת השבוע ל-21 מיליון שקל

הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני שייכת לאל על, חנן בן ארי והשף אסף גרניט - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת, קשת 12 - שהופכת מערוץ משדר גם למפרסמת בעצמה - השקיעה 2.2 מיליון שקל עבור free TV ומאקו

אילוסטרציה: shutterstock

איזו חברת ביטוח מובילה בשירות ומי מצטיינת בפנסיה ובגמל?

רשות שוק ההון מפרסמת את מדד השירות לשנת 2022 בתחומי הביטוח והחיסכון הפנסיוני • מי משלמת תביעות הכי מהר, והיכן הסיכוי שהתביעה שלכם תדחה גדול יותר? היכן יענו לכם בזמן הקצר ביותר, ונגד מי התלוננתם הכי הרבה?

תומר קפון בקמפיין ליברה / צילום: צילום מסך

כשמחירי הביטוח עולים, התחרות גדלה - והענף משתלט על הפסקת הפרסומות

בחברות הביטוח מציגים קו פרסומי קבוע ונוכחות רציפה על המסך, אך האהדה לפרסומות שלהן נמוכה יחסית - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע שייכת ל־yes

מימין: ניצן צעיר הרים, אתי אלישקוב ואמיל וינשל / צילום: רמי זנרגר ואבי מועלם

מהפכה? בזמן שחברות הביטוח המסורתיות רק מתעצמות, מניות החברות הדיגיטליות צוללות

ליברה ו־ווישור אומנם מצליחות להגדיל את נתח השוק, אך מתקשות להרוויח והסבו הפסד של 60%־70% למשקיעים בהנפקותיהן • בכיר בענף הביטוח: "כשאין מודל עסקי שיודע להרוויח כסף, חברה לא יכולה להיות שווה הרבה" • וגם: המשפחה שהרוויחה מאות מיליוני שקלים ממכירת עסקיה לביטוח הדיגיטלי, וזאת שמופסדת בסכומי עתק

רום סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

עם הומור ונוסטלגיה, הבנקים מנסים לגרום לנו לשכוח שהם מרוויחים כשהריבית עולה

קמפיין ההלוואה הגמישה של בנק דיסקונט נכנס היישר למקום הראשון הן בזכירות והן באהדה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלושת הבנקים המתחרים מתברגים בדירוג עם הצעות למשכנתאות

הקמפיין של חברת הביטוח הראל / צילום: צילום מסך

חברות הביטוח נכנסו לכל תחום אפשרי והשתלטו על הפריים טיים

מהפך דרמטי התחולל בכל מה שנוגע לחברות הביטוח • הן אימצו אסטרטגיית שיווק חדשה, משקיעות בפרסום יותר מבעבר ונכנסות כמעט לכל תחום אפשרי, מאנרגיה מתחדשת ועד לאשראי חוץ-בנקאי • בית ההשקעות אלטשולר שחם רק במקום ה-193

הקמפיין לטכנולוגיה של סייברוואן / צילום: יוטיוב

סייברוואן התרסקה: השקעה נוספת של קשת בהנפקות טכנולוגיה נכשלת

עסקאות ה"ברטר" של קשת למתן זמן פרסום בטלוויזיה תמורת מניות נראו אשתקד מבטיחות, אך לאחרונה הן מאכזבות בזו אחר זו: ביטול הנפקת חברת תרופות הקנאביס EPM, הנפקת סייברוואן בנאסד"ק במחיר רצפה והקריסה במניית חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה

יפעת בן דב ויינברג, סמנכ''לית השיווק של ליברה / צילום: איל יצהר

הניסיון של ליברה מראה שצעירים נרתעים משפה מקצועית ומעדיפים שיח פשוט

הדור הצעיר נוהג לבדוק בממוצע 2.6 הצעות של ביטוח רכב לפני קבלת החלטה, מספרת סמנכ"לית השיווק של ליברה, יפעת בן דב ויינברג • איזה שימוש נעשה במודלים של בינה מלאכותית, ואיך הצליחה החברה להשפיע על השוק • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

נועה קירל ולונאי בקמפיין yes / צילום: אוהד רומנו, מתוך הקמפיין ל־yes+

הצופים זוכרים את הפרסומת של נועה קירל ו-yes, אבל לא כולם מחבבים אותה

הרעש התקשורתי סביב הקמפיין ההומוריסטי של yes אמנם שכך אבל הוא עדיין מושך תשומת לב, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין חיסוני הילדים של משרד הבריאות הוא המושקע ביותר השבוע, אך מבחינת הצופים הוא נוחל הצלחה מוגבלת

אתי אלישקוב, מנכ''לית ליברה / צילום: אבי מועלם

הנסיקה המטאורית והחזרה לקרקע: האישה הראשונה של ענף הביטוח בראיון מיוחד

אתי אלישקוב, המנכ"לית ובעלת השליטה בחברת הביטוח הדיגיטלית ליברה, לא נלחצת מהחולשה במניה ("ליברה היא מרתון, לא ספרינט"), גאה בתרומתה למעמד האשה בענף השמרני, טוענת כי אצלה בחברה לא יהיו התנגשויות עם הדירקטוריון ומספרת על הכניסה המתוכננת לביטוחי חיים

פאנל אסטרטגיות אמון בעסקים בוועידת אמון וכלכלה של גלובס / צילום: איל יצהר

יו"ר הבנק הדיגיטלי: "אחד הכשלים בישראל - חוסר אמון בעסקים ובממשלה"

שוקי אורן השתתף בוועידת האמון והכלכלה של גלובס ואמר כי בהחלטות הממשלה יש לא פעם חוסר שקיפות, וכי תפקיד המנהיגות הוא לחנך את הציבור לאמון • עו"ד טלי הדרי, פרופימקס: "הסכם טוב הוא כזה שלא משתלם להפר אותו, ומאפשר להסיט משאבים מתביעות משפטיות להשקעה בהתייעלות"

אתי אלישקוב, מנכ''לית ליברה / צילום: אבי מועלם

מנצלים את הזינוק במניה: משקיעים ותיקים בליברה ימכרו החזקות בכ-100 מיליון שקל

עם המשקיעים הוותיקים בחברת הביטוח הדיגיטלית נמנים מיקי דורסמן, משפחת נוימן, חברת המימון מיכמן וכן שידורי קשת ודסק"ש

אתי אלישקוב, מנכ''לית ליברה / צילום: אבי מועלם

"אמרו שאין לי סיכוי": אתי אלישקוב מספרת לראשונה על הדרך הארוכה של ליברה עד להנפקה הגדולה

למרות האזהרות, אתי אלישקוב עזבה את העבודה הבטוחה שלה, השקיעה את החסכונות וייסדה את ליברה - חברת ביטוח שנסחרת היום לפי שווי של כ-700 מיליון שקל • בשיחה עם ערן גפן היא מספרת על הדרך שעשתה ועל התמודדות עם מכשולים • מתוך הפודקאסט "חצי שעה של השראה"  

קמפיין חברת הביטוח ליברה / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב הרשמי

עם רווח רבעוני של 1.3 מיליון שקל בלבד: ליברה כבר שווה 635 מיליון שקל

מניית חברת הביטוח הדיגיטלי של אתי אלישקוב טיפסה 33% מההנפקה בחודש יוני

אתי אלישקוב / צילום: איל יצהר

המשקיעים הרימו גבה, אבל היא כבר "שווה" 300 מיליון שקל

המייסדת והבעלים של חברת הביטוח הדיגיטלית נהנתה מזינוק של כ-40% במחיר המניה בשני ימי המסחר הראשונים שלה • וגם: קווי הדמיון ללמונייד, שזינקה בשעור גבוה אף יותר לאחר ההנפקה בוול סטריט אשתקד

בנין שידורי קשת, רמת החיל, ת"א / צילום: תמר מצפי

לא רק טלוויזיה: עסקות הברטר שהניבו לשידורי קשת עשרות מיליוני שקלים

קבוצת המדיה המובילה קיבלה לידיה מניות בשלוש חברות טכנולוגיה שהונפקו, או שנמצאות בדרך לבורסה בתל אביב, וזאת בתמורה למתן זמן ושטחי פרסום בערוץ הטלוויזיה ובאתרי האינטרנט שלה

אתי אלישקוב, מנכ"לית ליברה / צילום: אבי מועלם

פתיחה חלומית לליברה: זינקה ב-37% ביום המסחר הראשון

שווי חברת הביטוח זינק ל-653 מיליון שקל • ליברה השלימה את ההנפקה בבורסת ת"א בשבוע שעבר לפי שווי של כ-450 מיליון שקל

אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית ליברה / צילום: אבי מועלם

אתי אלישקוב הנפיקה את ליברה וכבר שווה יותר מ-200 מיליון שקל "על הנייר"

פחות מ-4 שנים לאחר הקמתה השלימה חברת הביטוח הדיגיטלית הנפקה לפי שווי של 450 מיליון שקל • הדרך שעשתה המייסדת מאז הקמת החברה ב-2017