גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מדיה דיגיטלית

עוד כתבות

דוח הטרנדים של דלויט, איך דור ה-Z צורכים מדיה / צילום: Shutterstock

הרגלי הצפייה של דור ה־Z: בינג', מתנתקים וחוזרים

דוח הטרנדים בתחום המדיה הדיגיטלית של חברת דלויט מגלה איך דור ה-Z צופה בתכנים: הם מחבבים גיימינג, האזנה למוזיקה וצפייה בתוכניות ובסרטים לצד תכנים של יוצרי תוכן ברשתות החברתיות

דרור גנות וכפיר נח, מייסדי ADIO / צילום: נדב הולצמן

מאחורי הקלעים של הפרסומות בפודקאסטים ובספוטיפיי

כ־55% מהישראלים מאזינים לפודקאסטים, לספוטיפיי ולרדיו דיגיטלי, נתון שמוביל יותר ויותר מותגים להגדיל את ההשקעה הפרסומית בתחום • דרור גנות, מייסד משותף של חברת המדיה ADIO, מסביר איך מייצרים חבילת פרסום מותאם אישית, ומה לא כדאי לעשות בפודקאסט שיווקי

משרדי וייס בלוס אנג'לס / צילום: Associated Press, Jae C. Hong

הפסדי עתק למשקיעים: כך קרסה חברת החדשות הלוהטת בארה"ב

חברת התקשורת וייס הגישה בקשה לצ'פטר 11 עם נכסים והתחייבויות של בין 500 מיליון למיליארד דולר • דווקא בשיא כוחה, תחקיר של ה"ניו יורק טיימס" חשף האשמות חמורות בגין הטרדה מינית וסביבת עבודה רעילה בחברה • מה עומד מאחורי הנפילה, ומה מעיד המקרה על תעשיית הניו־מדיה כולה?

Buzzfeed / צילום: Shutterstock

שני הגופים האלו היו הבטחה גדולה בתחום החדשות. מה הוביל לקריסתם?

עם נוסחה שמשלבת אינטראקטיביות, טראפיק ופרסום אורגני, גופי המדיה באזפיד ו־Vice היו הראשונים לזהות את הפוטנציאל שטמון ברשתות החברתיות • ההימור על פייסבוק וטוויטר סייע להם לשנות את פני העיתונות ואף לזכות בפוליצר, אך הביא בסופו של דבר לקריסתם הכלכלית

צילום: Shutterstock

עבודת אנשי השיווק סובלת מעודף מידע והם זקוקים לפתרונות שיספקו להם את השורה התחתונה

מנכ"ל חברת סקופר, המתמחה בניטור וניתוח שיח גולשים ברשתות החברתיות: "הטכנולוגיה שלנו שמאפשרת לספק בזמן אמת לאנשי השיווק תמונה מלאה, נקייה מרעשי רקע, ותובנות ברורות ומעשיות, מכל זירות השיח והמדיה היא היתרון המובהק מול שלנו המתחרים בשוק הישראלי"

פרסום באמצעות מציאות רבודה וזיהוי פנים / צילום: Shutterstock

חמש מגמות שישפיעו על ענף התקשורת העולמי בשנה הקרובה

דוח התחזיות של דלויט מנתח את השפעות הטכנולוגיה והדיגיטציה על התקשורת ב־2023, על רקע המגמות הכלכליות והחברתיות • התחרות על שידורי הספורט תגדל, יותר פרסומות ישולבו בסטרימינג, הבינה המלאכותית תשתלב בהפקות של סדרות וסרטים, וגם המטאוורס יתעצם

הרווארד בגלובס. איך יודעים באיזו פלטפורמה נכון למותג שלך למכור / צילום: Unsplash

אינסטגרם או טיקטוק? כך תזהו את הרשת הנכונה למותג שלכם

כוחן של פלטפורמות מכירה בווידאו לייב הולך וגובר • אבל לפני שמחליטים באיזו להשתמש כדאי ללמוד איך לבחור את המשפיענים הנכונים, להגיע לפלחי שוק חדשים, להשתמש בפלטפורמה בחוכמה וליצור את הבאזז המבוקש • 6 עקרונות מפתח לתחום המתפתח

הנפקת אאוטבריין / צילום: נועם גלאי

דוחות ראשונים לאאוטבריין: צמיחה בהכנסות ומעבר לרווח נקי

חברת המלצות התוכן אאוטבריין מפרסמת לראשונה את דוחותיה מאז הונפקה בוול סטריט לפני מספר שבועות • החברה רשמה הכנסות של 247 מיליון דולר, צמיחה של 56.6% לעומת הרבעון המקביל, ורווח נקי של 15.2 מיליון דולר

לנגן על כל הכלים / איור: גיל ג'יבלי

לנגן על כל הכלים: כך מתחברים הפרסום, הייעוץ והדיגיטל ליחידה אחת

בשנים האחרונות משתרשת מגמה של טשטוש גבולות בין הגורמים המקצועיים המלווים ארגונים גדולים - פירמות ייעוץ רוכשות משרדי פרסום, שבתורם רוכשים חברות טכנולוגיה • המטרה: להפוך למרכז אחד שמספק את כל שרשרת הערך ללקוח • מיהם המרוויחים הגדולים מכך, ומה יקרה למשרדים הקטנים

קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי

ותודה לאירופים: התחרות בין טאבולה לאאוטבריין עושה להן רק טוב

לו היו מתמזגות, טאבולה ואאוטבריין היו הופכות לחברה הגדולה בתחום המלצות התוכן בעולם, עם כ-80% מהשוק • נראה שהסיבה המרכזית לכך שהשתיים לא הפכו לאחת היא רשות ההגבלים העסקיים האירופית, שבניגוד למקבילתה האמריקאית לא רצתה לאשר את עסקת המיזוג

יום הזכרון / אילוסטרציה: Shutterstock

טקסי זיכרון דיגיטליים הם הזדמנות

טקסי הזיכרון הדיגיטליים הפכו מאילוץ להזדמנות, הזדמנות לזיכרון מסוג אחר, ואולי זה שיעור משמעותי שלימדה אותנו הקורונה, שכך עלינו להתייחס לאתגרים שלנו כחברה

דעה: "לראות שואה, הדור הבא" - זיכרון השואה בעידן הדיגיטלי

הממשקים הניידים והמידע העצום שזורם לכל מקום ומכל מקום דרך הרשתות החברתיות מבטיחים שגם בעוד 70 שנה נמשיך לשמוע ולצפות בעדויות מהשואה • דעה

תוכן וידאו הוא מהותי ליצירת מותג בארגוני B2B / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

כך תעצימו את המותג שלכם באמצעות תוכן וידאו

תוכן וידאו הוא חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק של חברות וארגונים ומציב בפניהן אתגרים כגון - התאמה לפלטפורמות מגוונות ועמידה בתוכנית עבודה שנתית • כיצד ניתן לבצע את אלה ברמה המיטבית ולהביא לחברות ערך מוסף

כריסטינה זינמוס/ צילום: אורי ברקוביץ

שרת הדיגיטל של מדינת הסן בגרמניה: "רוצה שנאמץ פרספקטיבה ישראלית"

היא שהתה בחופשה משפחתית באיים הקנריים כשהגיעה שיחת הטלפון מראש ממשלת מדינת המחוז הסן שבגרמניה, ובפיו הצעה שאי-אפשר לעמוד בפניה: לקחת הפסקה מהמגזר הפרטי ומהאקדמיה ולהקים משרד ממשלתי חדש, שיחלוש על תחום הדיגיטל ועל תקציב של מיליארד אירו לחמש שנים • זימנוס תהיה אחראית על תחום הממשל המקוון וערים חכמות, ועל קידום יוזמות בתחום הבינה מלאכותית

תורן סלולרי עם טכנולוגיית 5G /  צילום: רויטרס, Thilo Schmuelgen

דרוש - משרד לתקשורת וחדשנות טכנולוגית

הגיע הזמן להקים גוף שירכז את הטיפול בתשתיות ובקידום הדיגיטל

אורי ברקוביץ'/צילום:מתן פורטנוי

פודקאסטים: המדריך של גלובסטק לגולש הנבוך

שמעתם על פודקאסטים אבל לא הבנתם מה זה בדיוק? איך מאזינים לזה, ולמה זה טוב? • מדריך "גלובסטק" למאזין המתחיל

מחאה/ צילום: רויטרס

מזדורוב ועד MeToo#: איך משיגים את "הגביע הקדוש" של הקמפיינים החברתיים

מ"כל האמת על פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל", דרך מחאת "#לא_התלוננתי" ועד לרגע שהקמפיין נגד התאונות בענף הבנייה חצה את הרשת ואיים להשבית את המשק • כל הקמפיינים מכוונים למקום אחד – ויראליות – הארץ המובטחת שבה כולם ראו, שמעו ורוצים לקחת חלק • כך תעשו את זה נכון • מגזין פירמה

מנהלת תחום המדיה והווידאו של ווג והניו יורקר מצטרפת ל-JVP

ג'וי מרקוס, מהדמויות הבולטות של תעשיית המדיה בניו יורק, מצטרפת לקרן של אראל מרגלית בתור Venture Partner • מרקוס אמרה ל"גלובס" כי "משהו מאוד גדול משתנה עכשיו בתעשיית התוכן, והשילוב בין תוכן לבין טק הוא מה שאנחנו מתכוונים לעשות ב-JVP"

דוכן של חברת טנסנט מיוזיק הסינית בבייג'ין / צילום: רויטרס

ענקית הסטרימינג הסינית טנסנט נערכת להנפקה בוול סטריט

ההנפקה של טנסנט מיוזיק אנטרטיינמנט גרופ צפויה להיות אחת הגדולות בתחום הטכנולוגיה • בסוף 2017 נאמד שווי החברה ב-12.5 מיליארד דולר

ענקיות האינטרנט גוגל ופייסבוק / צילום:Shutterstock  א.ס.א.פ קרייטיב

הסקטור החדש ב-S&P 500: משלב צמיחה גבוהה ותמחור מושך

השינוי בהרכב מדד S&P 500, שנכנס לתוקפו השבוע, יוצר סקטור חדש בשוק המניות האמריקאי - שירותי התקשורת • הסקטור שמתאפיין באיתנות פיננסית ובנוכחות של מובילות השוק המרכזיות - מהווה גורם מסקרן להשקעה • למדריך השקעה במניות