טאבולה הייתה שותפת הפרסום המרכזית של אתר ערוץ 14, ועל־פי ההערכה, הזרימה לערוץ 2-3 מיליון שקל בשנה • בתגובה לפניית גלובס, מסר הערוץ כי הפסקת העבודה עם חברת הפרסום הדיגיטלי נעשתה ביוזמתו • עם זאת, מספר גורמים בשוק הפרסום אומרים כי הייתה זו דווקא יוזמה של טאבולה
ניתוח השוואתי מקיף בדק את אסטרטגיות השכנוע הנפוצות בפרסום ואת ההשפעה שלהן על הצרכנים • התוצאה אולי לא תפתיע אותכם, אבל כן, סקס מוכר • הפקולטה - מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב
כמה כסף יכול לחסוך למדינה חוק שיעביר "פרסומי חובה" לאינטרנט? בדקנו • המשרוקית של גלובס
לפי הצעת החוק שאושרה היום לקריאה ראשונה, פרסום מוצרי עישון בעיתונות יופחת בהדרגה עד שייאסר כליל בעוד כ-7 שנים
הפרסומאית ואשת העסקים יפית גרינברג הלכה לעולמה בגיל 70, והותירה אחריה אימפריה עסקית רבת זרועות • המעבר מעולם הפרינט לעולם הטלוויזיה, הקמת קבוצת תקשורת ורכישת שליש ממשרד הפרסום ענבר-מרחב G, המהפך שביצעה ברשת הספרים סטימצקי וההשקעה האחרונה ברשת גולף
אומנם ערוץ 20 ו"ישראל היום" לא נמצאים באותו המקום מבחינת השפעה על המדיה, אך יש להם גם הרבה במשותף • מדוע השקעות העתק והצעדים האסטרטגיים האחרונים לא בהכרח מספיקים, ומה נדרש לעשות כדי להתגבר על הנחיתות מול המתחרים?
עמותת "כולן" חשפה בשבוע שעבר תופעה ותיקה שהצליחה במשך שנים ארוכות לחמוק מתחת לרדאר: מודעות שידוכים לכאורה, שמסתמנות כפרסומים לזנות ולסחר בנשים • איך זה עדיין קורה ב–2021, על מי מוטלת האחריות, וכיצד ניתן למנוע את התופעה בעתיד?
עד שקבוצת אקטיביסטיות יצאה בקמפיין בטוויטר, לא שמתם לב שאתם ב"ידיעות אחרונות" מתירים פרסום של שירותים שגובלים בסחר בבני אדם? לא ראיתם מה תוכן המודעות שמתפרסמות אצלכם?
המודעה שפורסמה בשלישי וצפויה להתפרסם גם בימים הקרובים מצטטת פסקה מנאום שנשא ד"ר מרטין לותר קינג בסלמה, אלבמה, ב-1965
הנגיסות הראשונות הגיעו מהאינטרנט, אחריהן באו פייסבוק וגוגל וגזרו את חלקן • אפשר להמשיך לטמון ראש בחול ולהמתין לרגולטור, אבל עדיף לכלי התקשורת להכיר בכך שהפסידו במאבק על שוק הפרסום, ולבסס את המודל העסקי על גביית תשלום עבור תוכן • פרויקט מיוחד
יעקב ליצמן הואשם ע"י חברי כנסת כי בקשתו שלא להכליל את העיתונות בחוק איסור פרסום סיגריות ומוצרי טבק, מונעת משיקולים זרים
ככל שהמשבר בעיתונות עמוק יותר - כך קשה לה לעמוד בפיתוי התוכן השיווקי
אילנה גולץ, שהייתה האחרונה שטיפלה בתקציב הפרסום של אור, הגיעה להסדרי פריסת חובותיה של אור עבור פרסומים בעיתונות, שהיקפם מוערך ביותר מ-2 מיליון שקל ■ גולץ ל"גלובס": "אני עומדת מאחורי כל שקל שהמשרד חייב. הסיפור עם ענבל אור הוא מכה קלה בכנף"
כך עפ"י תחזית של PwC Isreal ■ ההכנסות מפרסום בעיתונות המודפסת עדיין יהוו את עמוד השדרה של הגופים העיתונאיים בארץ ■ הפרסום באינטרנט יהפוך לקטגוריה הצומחת ביותר ■ הצמיחה בשירותי הווידאו בטכנולוגיית OTT תטלטל את תעשיית הטלוויזיה בישראל
זניט, חברת המדיה של פרטנר, ביקשה עמודים מבוקשים שבהם נמצאים לקוחות גדולים - ונענתה בשלילה ■ בזניט מכחישים
עלייה של 55% במספר המודעות שנרכשו לגיליון מארס של "פלייבוי" ■ האם גם הקהל יגדל עקב החלטת המגזין לחדול מפרסום צילומי עירום מלא?
הנהלת העיתון צופה ירידה של 2%-4% בהכנסות הפרסום ברבעון הראשון של שנת 2016 - ותוספת של 50 אלף מנויים דיגיטליים
המהלך של "הגרדיאן" מגיע אחרי שנה עסקית קשה, שהתאפיינה בצניחה חדה במכירות הפרסום בעיתונים מודפסים ובעלייה בשימוש בתוכנות חסימת פרסומות באינטרנט
מחקר מיוחד של PwC Israel משרטט את התחזיות בשוק המדיה והפרסום ■ גופי עיתונות שישכילו לייצר פלטפורמה דיגיטלית ממותגת ומכניסה, יוכלו לשרוד את הירידה הצפויה בפרסום בפרינט
שילמה למגזין "ווג" כ-2 מיליון דולר עבור המודעות ■ מתכננת לקיים אירוע חגיגי ב-9 במארס, שבו היא צפויה להציג את השעון החכם החדש