גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

סגירה שלילית בת"א: מניית טבע צללה ביותר מ-8%

ת"א 90 איבד 0.5% ומדד הבנקים השיל 0.9% ● בזק זינקה 4% על רקע הדיווח לפיו דוד פורר יהיה השותף הישראלי של קרן סרצ'לייט במסגרת רכישת השליטה בחברה

הבורסה בתל-אביב / צילום: איל יצהר
הבורסה בתל-אביב / צילום: איל יצהר

סקירת המסחר בבורסה בתל-אביב: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

17:00

המסחר בתל אביב ננעל בירידות בהובלת טבע שצנחה ביותר מ-8%, ברקע לנפילת המניה בוול סטריט. מדד ת"א 35 איבד 0.7%, ת"א 90 ירד ב-0.5% ומדד הבנקים איבד 0.9%.

טבע איבדה גובה בצל הדיווח לפיו בית המשפט באוקלהומה מתעכב באישור הסדר הפשרה שנחתם במסגרת פרשת משככי הכאבים.

15:00

יום המסחר השלישי לשבוע, שנפתח ביום ב' בשל חג שבועות, מתנהל במגמה שלילית. החוזים העתידיים בארה"ב מאותתים על מגמה שלילית לקראת פתיחת המסחר שם. זאת כשברקע למסחר, אחרי רגיעה מסוימת ברף חששות המשקיעים בנוגע להשלכות מלחמת הסחר בין ארה"ב ובין סין, שהתרחבה גם למקסיקו בשבוע שעבר וכבר התפוגגה בחזית זו, כעת אותן חששות חוזרים לעלות.

טרם הירידות היום, מוקדם יותר השבוע העריכו בבית ההשקעות אופנהיימר בסקירתם השבועית כי "מהלך העליות האחרון עשוי להימשך, לאור השיפור ביחס בין אופציות 'פוט' ו'קול', נסיגה במדד הפחד (VIX) - המעידה על ירידה בתפיסת הסיכון בקרב המשקיעים והצפי לשיפור במחזור הכלכלי ארוך הטווח".

ההערכה באופנהיימר היא כי "הרמה הנוכחית של תשואות אג"ח ארוכות של ממשלת ארה"ב משקפת מצב 'מכירת יתר' שעשוי להתהפך ובכך לתמוך בתיזת השקעה באפיקים מחזוריים".

באופנהיימר עדכון את המלצותיהם לגבי השקעות בענפים שונים במשק האמריקאי, ובמסגרת זו העלו את ההמלצה על מגזר השירותים הפיננסיים, ומנגד הורידו את ההמלצה על מגזר התרופות.

בין מניות מדד ת"א 35, בצד השלילי המניות הדואליות של טאואר , לייבפרסון  ואופקו הלת'  נחלשות בכ-2%-4%. עוד בין הדואליות, נייס  וטבע  יורדות בכ-1.5%-2% וירידות דומות רושמות הבינלאומי  והפניקס .

בצד החיובי של המדד המוביל, מניית בזק  מתחזקת בכ-2%-3%. ברקע למסחר, היום נודע כי איש העסקים דוד פורר יהיה השותף הישראלי של הקרן הזרה סרצ'לייט המתקדמת לקראת רכישת השליטה בקבוצת התקשורת. מניות בעלות השליטה בבזק, בי קומיונקיישנס  ואינטרנט זהב, מטפסות בכ-4%-6%. היום קיימו מחזיקי האג"ח של בי קומיוניקיישנס דיון בנושא, ומחר (ה') צפוי דיון של מחזיקי אג"ח אינטרנט זהב.

בלאומי שוקי הון פרסמו עדכון המלצה על מניית שטראוס  שם סבורים כי תמחור המניה מלא, ובהתאם מותירים את המלצתם עליה על "משקל שוק". מניית שטראוס נסחרה היום בשינויים קלים.

עוד במסחר, מניית כלכלית ירושלים  (שבעל המניות הגדול בה הוא פורר) מרכזת מחזור מסחר גדול מהרגיל, בהמשך למחזור גדול שריכזה גם אתמול, ללא דיווח מצד החברה.

מניית איידיאו  מתאוששת אחרי צניחה תלת-יומית של כ-17% שנרשמה על רקע חששות מהרעה בתנאי שוק השכירות לדיור בברלין, שוק פעילותה. בדיסקונט ברוקראז' ציינו היום כי "המחיר הנוכחי של איידיאו משקף את התממשות התרחיש החמור ביותר בו שכר הדירה יוקפא על פני תקופה של חמש שנים, בעוד מחירה של מניית החברה הבת (איידיאו פרופרטיז) הנסחרת בבורסת פרנקפורט משקף הסתברות של 60% להתממשות תרחיש זה".

חברת פנינסולה  דיווחה על תוצאות הנפקת מניות ואופציות שביצעה, מנייתה מטפסת בכ-4%-5%.

עוד בצד השלילי, בין "מניות הקאנביס", אלה של יוניבו , טוגדר  ואינטרקיור  נחלשות בכ-4%-5%.

במסחר באג"ח הקונצרניות נרשמת היום מגמה חיובית ובמסחר באג"ח הממשלתיות נרשמה מגמה דומה.

13:10

בזק מטפסת על רקע הדיווח לפיו דוד פורר יהיה השותף הישראלי של קרן סרצ'לייט במסגרת רכישת השליטה בחברה. פורר, בעלי חברת התרופות ניאופרם, ישקיע 97 מיליון שקל ויקבל 20% ממניות החברה הפרטית שתחזיק בשליטה בבי קומיוניקיישנס, החברה האם של בזק.

מנייתה של שב"א (שירותי בנקאות אוטומטיים), האחראית על מערכת תשתית התשלומים בישראל, מאבדת כ-3% ביומה הראשון למסחר בבורסה בתל אביב. בסטף החודש שעבר במסגרת המכרז המוסדי בהנפקה נמכרו לציבור 43.6% ממניות החברה על-ידי שלושה בנקים שהיו חייבים לרדת להחזקה של עד 10% מהחברה, וזאת לפי שווי של כ-296 מיליון שקל לשב"א.

מניית איידיאו  מאוששת במסחר לאחר נפילות חדות בימים האחרונים בצל החשש מהקפאת שכר הדירה בברלין. בדיסקונט ברוקראז' סבורים כי המחיר הנוכחי של מנית חברת האם (איידיאו גרופ), משקף את התממשות התרחיש החמור ביותר בו שכר הדירה יוקפא על פני תקופה של חמש שנים, בעוד מחירה של מניית הבת הנסחרת בפרנקפורט משקף הסתברות של 60% להתממשות תרחיש זה. לטענת ישי ששון, רו"ח ואנליסט בכיר בדיסקונט ברוקראז': "התממשות התרחיש של הקפאת שכ"ד על פני חמש שנים, והעלאה מתונה של שכר הדירה בתקופה שלאחר מכן, עשויה להעלות את שיעורי ההיוון של הנכסים, ובעקבות זאת לפגוע בשוויין הכלכלי של מנית חברת הבת והאם". 

לדברי ששון, היה ויתממש התרחיש המחמיר, בו שכ"ד יוקפא על פני התקופה האמורה, שיעורי ההיוון בשנים 2024-2020 יעלו לכדי 4.75% (חלף 2.8% היום) ומשנת 2025 ואילך יעמדו על 3.1%. בהתאם לכך, נכסי חברת הבת עשויים לרשום ירידת ערך של 16.2% בהשוואה לערכם הנוכחי בדוחות החברה".

ששון מציין כי מחירה של מניית האם העומד על 62 שקל, משקף למעשה התממשות מלאה של תרחיש חמור זה, בעוד מחירה של מנית הבת (42.04 יורו) משקף הסתברות של 60% להתממשות תרחיש זה. ששון סבור כי סיכויי התממשות תרחיש מחמיר זה אינם מלאים, ומשכך לדעתו מניית האם "נענשה" יתר על המידה. בנסיבות אלו ממליץ ששון להעדיף החזקה בחברת האם על פני חברת הבת.

אפולו פאוור , המפתחת פאנלים סולאריים גמישים, הודיעה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת "סיאל אנד טירר" החברה המובילה בעולם בתחום מערכות סולאריות צפות למאגרי מים, במסגרתה יותאמו יריעות וסלאריות גמישות כפתרון סולארי צף העדיף על הפתרונות הסטנדרטיים בשוק.

12:20

המסחר בבורסה בתל אביב מתנהל בירידות שערים בהובלת מניות הבנקים. מדד ת"א 35 יורד ב-0.7%, ת"א 90 מאבד 0.3% ומדד הבנקים משיל 0.77%. 

מניית פועלים  יורדת בכ-1% במחזור הגבוה בבורסה, אחריה כלכלית ירושלים  מטפסת ב-0.5%, מליסרון  יורדת 0.6% במחזור השלישי בת"א, ומניית בזק  עולה ביותר מ-2% על רקע הדיווח לפיו איש העסקים דוד פורר, מבעלי רשת ניאופארם, יהיה השותף הישראלי של קרן סרצ'לייט במסגרת רכישת השליטה בחברה. 

מניית ננו דיימנשן  מזנקת בכ-20% על רקע הדיווח על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת HENSOLDT, חברת אלקטרוניקה בינלאומית מובילה בתחום הביטחון. במסגרת שיתוף הפעולה, צוות המהנדסים של HENSOLDT יעבוד בצמוד למהנדסים של ננו דיימנשן על מנת לפתח אפליקציות חדשניות לתעשיית הביטחון ב-HENSOLDT.

מחזור המסחר בשעה זו מסתכם ב-266 מיליון שקל.

11:30

חברת ביטפארמס , הפועלת בתחום כריית הביטקוין, דיווחה הבוקר כי החל מהיום יופסק המסחר במניותיה עד להשלמת מחיקתן מבורסת ת"א.

11:20

נמשכות הירידות בבורסה בת"א. מדד ת"א-35  יורד ב-0.7%, ת"א-125  יורד בכ-0.5%.

מדד הבנקים  יורד בכ-0.8%, כשמניות הבנקים פועלים , מזרחי טפחות , דיסקונט , לאומי  והבינלאומי  רושמות ירידות של עד 1.2%.

אופקו הלת'  יורדת בכ-4%. בזק  עולה ב-1.2%.

10:00

פתיחה שלילית בבורסה בת"א; מדדי ת"א-35 , ת"א-125  ות"א-90  נפתחו בירידות של עד 0.6%.

בזק  עולה ב-2%, טבע  יורדת ב-1.7%. בי קומיונקיישנס  עולה בכ-3.4%.

מדד הבנקים  יורד כשמניות הבנקים לאומי , פועלים , מזרחי טפחות , בינלאומי  ודיסקונט  צבועות אדום.

מודיעין יהש  עולה בלמעלה מ-3% לאחר הדיווח על כי בקידוח North Chardonnay, בו דיווחה בחודש פברואר על סימני פטרוליום משמעותיים, הסתיימו מבחני ההפקה. תוצאות המבחנים מאשרות כי הבאר שנקדחה הינה מסחרית, והיא תהפוך לבאר השלישית בפרויקט Grapevine ממנה מפיקה מודיעין נפט. 

במהלך מבחני ההפקה בקידוח הפיתוח הופקו בממוצע ליום 157 חביות נפט.

07:00

המסחר בבורסה בתל-אביב ייפתח הבוקר לאחר נעילה יציבה אתמול בבורסות וול סטריט, כאשר המדדים המובילים ננעלו ללא שינוי.

מדד ת"א 35 איבד אתמול 0.4%, מדד ת"א 90 ירד ב-0.6%, ומדד הבנקים איבד 0.5%. 

טבע  איבדה 1.5% בצל הורדת מחיר יעד מצד ברקליס. החברה לישראל  ירדה ב-2.6%, לייבפרסון  ירדה ב-3.7%, אופקו הלת'  וכיל  איבדו 1.5% כל אחת.

מחזור המסחר הכולל בשוק המניות הסתכם ב-1.3 מיליארד שקל.

שוקי סין רושמים ירידות חדות הבוקר. כך, בורסת הונג-קונג יורדת בלמעלה מ-1.5%, בורסת שנחאי רושמת ירידות של כ-0.6%, ובורסת טוקיו שומרת על יציבות.

איש העסקים דוד פורר, מבעלי רשת ניאופארם, יהיה השותף הישראלי של קרן סרצ'לייט במסגרת רכישת השליטה בחברת בזק .

חברת ברק קפיטל נמצאת לקראת כניסה לתחום עשיית השוק לקרנות סל, כשהיא צפויה לחבור לשיתוף-פעולה בשירותי עשיית שוק בקרנות הסל של פסגות, שבניהולו של ברק סורני. ל"גלובס" נודע כי פסגות וברק קפיטל נמצאים בימים אלה במגעים מתקדמים למינוי ברק קפיטל כעושה שוק רשמי של קרנות הסל בפסגות. לצורך כך צפויה להיות מוקמת זרוע חדשה בתוך ברק קפיטל, אשר תתמחה במוצרי מדדים. המהלך נעשה על רקע פרישתו הצפויה של מי שהיה אחראי על עשיית השוק בקרנות הסל של פסגות, איתי בלושטיין, ששב לברק קפיטל, בה החל את דרכו בשוק ההון.

חברת השקעות הנדל"ן הכשרת הישוב , שבשליטת משפחת נמרודי, עושה צעד משמעותי לקראת הנפקת הון בבורסה, לאחר פרק זמן של כמעט 30 שנה, במהלכו, עקב הוראות חוק ניירות ערך, הייתה מנועה מביצוע הנפקות הון כלשהן.

אתמול פרסמה הכשרת הישוב זימון לאסיפה כללית, שתתקיים בחודש הבא, שתתבקש לאשר מהלך, במסגרתו תוותר בעלת השליטה בחברה, חברה בבעלות יעקב נמרודי, על זכויות הצבעה עודפות שמוקנות למניות היסוד של הכשרת הישוב הנמצאות בבעלותה. זאת תמורת כתבי אופציה בלתי סחירים שיוקצו לה, למימוש למניות החברה, אשר נועדו לשמר את שליטתה של משפחת נמרודי בחברה גם בעתיד.

פערי ארביטראז' שליליים ילחצו את הבורסה בפתיחה. אופקו חוזרת עם פער שלילי של 2.8%, טאואר  עם פער שלילי של 2.3%, וטבע עם פער ארביטראז' שלילי של 1.65%. 

עוד כתבות

מה צפוי לשקל? / אילוסטרציה: Shutterstock

הדולר יגיע ל-3.5 שקלים? מה קורה בשוק המט"ח

לראשונה מאז תחילת אפריל, השקל מתחזק בחדות מול המטבעות הזרים ויורד מתחת לרף ה-3.7 שקלים לדולר ● מדובר בשינוי מגמה חד לעומת התקופה האחרונה בהמשך להתפתחויות הבטיחוניות ● מה עומד מאחורי שינוי המגמה?

הדרכת לוחמי אש של Civil Squads of Israel בזיקים / צילום: צילום מסך מיוטיוב

החברים שמסייעים לכיתות הכוננות: מציוד ועד הדרכות כיבוי אש

ניר אלון חיפש דרכים לשיקום עצמי אחרי תשע שעות עם משפחתו בממ"ד בסופה, דניאל בוכן הוא הייטקיסט שעשה עלייה מאוסטרליה ורצה להתנדב ● יחד הם הקימו את Civil Squads of Israel ● ישראל מתגייסת

עו''ד שלומית ברנע-פרגו, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, מעידה במשפטו של נתניהו, היום

יועמ"שית משרד רה"מ: נתניהו לא שוחח איתי על קבלת מתנות מחבר

עו"ד שלומית ברנע-פרגו, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה מזה 23 שנים, מעידה במשפט נתניהו בנוגע לתיק המתנות ● "מעולם ראש הממשלה לא שוחח איתי על קבלת מתנות מחבר כלשהו עד 2018"

שופטת בית המשפט העליון יעל וילנר. קיבלה את ערעור חברת הביטוח / צילום: שלומי יוסף (עיבוד תמונה)

פסק דין תקדימי של העליון מצמצם את הגדרת הידועים בציבור

בית המשפט העליון דן בשאלה מתי זוג ייחשב לידוע בציבור לצורך זכאות לתשלום פיצוי בעקבות מוות בתאונה ● השופטים: הכוונה להינשא אינה מהווה אינדיקציה לרצון הזוג להחיל זכויות לפני הנישואים

איתי בן זקן (משמאל) ונמרוד שדות, מייסדי האניקומב / צילום: יוסי זליגר

חברת הביטוח הדיגיטלית האניקומב גייסה 36 מיליון דולר

האניקומב מציעה ביטוח דיגיטלי לבעלי בתים משותפים בארה"ב, שוק שמוערך ב-34 מיליארד דולר ● החברה תשתמש בכספי הגיוס להעמקת היתרון הטכנולוגי המבוסס AI שלה ולהתרחבות לשווקים משיקים

עשן מתקיפות חיל האויר מיתמר מאזור רפיח / צילום: ap, Ismael Abu Dayyah

כלב רובוטי ורחפנים: איך תיראה הפעולה שתחסום את "צינור החמצן של חמאס"?

התמרון בעיר הדרומית ביותר ברצועה יאפשר לצה"ל לסגור את מנהרות ההברחה שמתחזקות את חמאס כלכלית ולוגיסטית ● הסכנה טמונה בהימצאות אפשרית של החטופים ובפגיעה באוכלוסייה האזרחית

עמית גל, הממונה על רשות שוק ההון, אסף גולדברג, מנכ''ל סלייס עד לאחרונה, אפי סנדרוב, המנהל המיוחד שמינתה רשות שוק ההון / איורים: גיל ג'יבלי

פרשת חברת הגמל סלייס מזכירה שיש תובענות ייצוגיות חשובות

המקרה של סלייס מלמד באופן מובהק שגם באסדרה עתידית, מאוד לא כדאי לשפוך את התינוק עם המים ● תובענות ייצוגיות הן כלי של אכיפה פרטית, שבמסגרתו אזרחים יכולים לפעול במקומות שיש בהם ריק, או כאשר הרגולטור זקוק לדחיפה על-מנת לפעול

מעבר הגבול בין רוסיה לנארווה, אסטוניה, סגור לכניסת רכבים / צילום: Reuters, Mihkel Maripuu

אוקראינה מאבדת מכוחה, והמדינות הבלטיות שואלות: אנחנו הבאות בתור?

נארווה, עיר הגבול של אסטוניה שסומנה על ידי פוטין כאדמה רוסית היסטורית - היא בין היעדים הפוטנציאליים לערעור היציבות באזור ● מפברואר נרשמת הידרדרות מהירה ביחסים בין המדינות

בורסת תל אביב / צילום: Shutterstock, MagioreStock

נעילה ירוקה בת"א; מדד הבנקים זינק בכ-3%, הדולר צלל מתחת ל-3.7 שקלים

מדד ת"א 35 עלה בכ-1.4% ● ירידה ביתרות מטבע החוץ של ישראל ● אילו הן המניות שמעניינות את המשקיעים? ● אודיוקודס לא עמדה בציפיות האנליסטים ● דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים פורש מתפקידו ● IBI: "חלון ההזדמנות להורדת ריבית בישראל הולך ונסגר" ● יוליוס בר: "מצפים שהפד יתחיל להוריד את הריבית בישיבתו בספטמבר"

העלות הכלכלית של מתקפות סייבר בישראל / אילוסטרציה: Shutterstock

העלות הכלכלית של מתקפות סייבר בישראל: 12 מיליארד שקל בשנה

הטיפול בנזקי מתקפת סייבר ועלויות ההפסד הכספי הישיר מהמתקפה בישראל עומדות על כ-12 מיליארד שקל בשנה - כך לפי דוח של מערך הסייבר הלאומי ● עוד נכתב בדוח כי צעדים בסיסיים להגנת סייבר בארגון יכולים להפחית משמעותית את ההסתברות למתקפות

ליאור וקס, מנכ''ל אינפיניטי ניהול תיקי השקעות / צילום: יח''צ

"יעמדו בתור לקנות את הטילים שלנו": מנהל ההשקעות שמסמן את התחום המבטיח

ליאור וקס מאינפיניטי מעריך שהתנודתיות בשווקים תימשך, וכדי להתמודד איתה יש לשים דגש בתיק על "פיזור גיאוגרפי וסקטוריאלי, עם אקטיביות" ● הוא נלהב ממהפכת ה-AI, מעריך שמניית אנבידיה עדיין מעניינת וטוען כי "המחירים בת"א אטרקטיביים, אבל הסיפור בעייתי"

מתחם תעש השלום / צילום: טלי בוגדנובסקי

המכרז במתחם תעש בת"א: כמה תעלה דירה באזור המבוקש?

מכירת הקרקע ל-528 דירות במתחם תעש השלום הוכיחה שיש ביקוש גבוה לקרקעות אטרקטיביות, אך המחישה עד כמה הענף רחוק משיאי עבר ● ודאי כשבצד הסיכון יש גם זיהום שטרם טופל

''זו כנראה ההשקה הכי חזקה שנעשתה למוצר מציאות מדומה לטיפול נפשי אי פעם'' / אילוסטרציה: Shutterstock

טייס הקרב שהקים חברת מציאות מדומה וגייס אותה לטיפול בנפגעי המלחמה

ערן אור הקים את XRHealth ב-2016 בעקבות פריצת דיסק שחווה. מאז החברה פועלת בעיקר בארה"ב ומציעה טיפולים בתחום הפיזיותרפיה, הכאב והטראומה באמצעות מציאות מדומה ● כשפרצה המלחמה, הוא החליט להשיק במהירות את המוצר גם בישראל, מוקדם מכפי שתכנן

יבוא כלי רכב לנמל אילת / צילום: Shutterstock

עצירת היצוא מטורקיה: שתי יבואניות רכב הודיעו על בעיות אספקה

יבואנית טויוטה מודיעה על "השפעה מיידית" על השיווק של קורולה ו-CH-R ● החחברה עוצרת הזמנות לחברות הליסינג, ומקצה את המלאים לטובת לקוחות פרטיים ● גם יונדאי החליטה להשהות את ההזמנות על מספר דגמים, בהן I10, I20

ד''ר נאוה מיכאלי-צברי / צילום: כדיה לוי

מונו כונסי נכסים לביתה של נכדת מייסדי שטראוס בסביון; המימוש יעוכב בחצי שנה

ביהמ"ש מינה השבוע כונסי נכסים לביתה בסביון של ד"ר נאוה מיכאל-צברי, בתה של רעיה שטראוס ואלמנתו של יזם הנדל"ן רוני צברי ז"ל שנפטר באוקטובר האחרון ● המינוי יעוכב למשך חצי שנה על-מנת לאפשר למיכאל-צברי להשיג חוב של 15 מיליון שקל

טים קוק, מנכ''ל אפל / צילום: ap, Jeff Chiu

"היום הגדול ביותר לאייפד": אפל חושפת דגמי טאבלט חדשים וממשיכה להתעלם מה-AI

אפל השיקה את דגמי האייפד הראשונים מאז אוקטובר 2022 ● החברה הודיעה כי היא תכניס את המעבד החזק ביותר שלה עד כה, M4, לאייפדים החדשים ● ומה עם בינה מלאכותית? בינתיים זה לא בלקסיקון

מתחם ביג פתח תקווה / הדמיה: יח''צ ביג

המרכז המסחרי "הכי גדול בישראל" ייבנה בעיר המפתיעה הזאת

בעיר החמישית בגודלה בישראל, פתח תקווה, יש כ־300 אלף מ"ר של שטחי מסחר בסך־הכול, מה שמוביל לדליפת כוח קנייה אל השכנות שמסביב ● פתיחת ביג פאשן פתח תקווה תקטין את הדליפה, אך גם עשויה "לנגוס" מהמתחרים - עמי בסר סיטי, עופר פתח תקווה, Y סנטר ועוד

שי אהרונוביץ', מנהל רשות המסים / צילום: איל יצהר

מנהל רשות המסים תומך בהחזרת מס הרכוש על קרקעות פנויות

בכנס שקיים מכון אלרוב לחקר הנדל"ן אמר אהרונוביץ': "אני בעד החזרת מס רכוש בצורה חכמה", והוסיף כי "חלק מעליית מחירי הדיור בשנים האחרונות נבע גם מהעובדה שמי שמחזיק בקרקע שאפשר לבנות עליה, אין לו שום תשלום 'קנס' על קרקע כזו"

חיילי צה''ל בעזה / צילום: דובר צה''ל

קיבוץ ניר יצחק הודיע על מותו של החטוף ליאור רודאיף

נתניהו: "הצעת חמאס רחוקה מאוד מהדרישות ההכרחיות של ישראל" • גורמים רשמיים בארה"ב: בהצעה שחמאס הסכים לה יש שינויי ניסוח מינוריים בלבד ביחס להצעה של ישראל • המשלחת הישראלית הגיעה לקהיר • דיווח: "הפלישה לרפיח תואמה עם ארה"ב. המטרה - מתן תמונת ניצחון שניתן יהיה לשווק לבן גביר וסמוטריץ'" • עדכונים שוטפים

אבטחה פרטית / אילוסטרציה: Shutterstock

מאות אלפי דולרים בשנה: המנכ"לים שזוכים לאבטחה על חשבון החברה

חברת הסייבר סנטינל וואן מימנה אשתקד שירותי אבטחה למנכ"ל תומר וינגרטן ומשפחתו בכ־225 אלף דולר, גם בשל "הסכסוכים במזרח התיכון" ● בפלייטיקה עמדה עלות אבטחת המנכ"ל על מעל מיליון דולר, כולל החזקת מטוס פרטי ● וכמה משלמות ענקיות וול סטריט