גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

נתי יעקובי

עוד כתבות

יגאל בראון (מימין) ונתי יעקובי / צילומים: תמר מצפי, איל יצהר

דירוג משרדי הפרסום: יפעת פנתה ישירות למשרדים; באיגוד זעמו

איגוד חברות הפרסום מתנגד לדירוג המשרדים, בטענה כי יכולותיה של יפעת בניטור הפעילות בדיגיטל מוגבלות ■ מנכ"ל האיגוד במייל למשרדים: "דוח יפעת אינו מייצג את הפעילות האמיתית" ■ יפעת: "מדובר במתווה שגובש עם המשרדים ושנשלח לאישורם לפני שיובא בפני האיגוד"

דירוגי הפרסום: פגישה בין הנהלת יפעת ואיגוד חברות הפרסום

הנהלת יפעת בקרת פרסום ונציגי איגוד חברות הפרסום נפגשו במטרה לנסות לגבש פשרה בנוגע לדרך שבה יש למדוד את היקפי הפרסום של המשרדים בדירוגי הפרסום שמפרסמת יפעת

אילן זרמון / צילום: איל יצהר

לפני כולם מה הביא את איגוד הפרסום לצאת נגד דירוג יפעת?

הדרישה של איגוד הפרסום מיפעת להפסיק לדרג את משרדי הפרסום תוך איום בפנייה לבית המשפט, החלה להתגלגל בעקבות עימות של זרמון עם אנשי יפעת ■ כשהצדדים לא הגיעו להסכמה, הציע זרמון בישיבה של האיגוד לנקוט צעדים משפטיים - וההצעה התקבלה ברוב מוחץ

פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

קיפאון בענף הפרסום: השוק כמעט לא גדל יחסית לשנה שעברה

10 מיליון שקל - זה הסכום הזעום בו צמח היקף ההוצאות לפרסום ב-2016 לעומת 2015 ■ הדיגיטל המשיך להתחזק, הפרינט המשיך להידרדר, ושילוט החוצות ספג מכה כואבת ■ גם הטלוויזיה נאלצת לצאת לקרב מול האיום הדיגיטלי

בגלל טרנד הבריאות? חברות המזון בקיצוץ מסיבי בפרסום

משטראוס, דרך נסטלה ותנובה ועד יוניליוור - המפרסמות הגדולות במשק צמצמו את תקציבי הפרסום שלהם, לעתים ב-20% ואף יותר

נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי

לראשונה בישראל: מערכת לניטור פרסומות וידיאו באתרים

המערכת של יפעת בקרת פרסום מספקת מידע על מי מהגולשים דילג על פרסומות ביו-טיוב, וכן יכולות לפלח נתונים לפי פרזנטורים, הוצאות פרסום וקבוצות אחזקה

זינוק של 450% בהשקעה בפרסום לבחירות לרשויות המקומיות

בבחירות הנוכחיות הושקעו עד כה כ-5 מיליון שקל, לעומת 900 אלף שקל ב-2008

ועידת MAD ועידת MAD: מה עמד מאחורי מהלכי השיווק המנצחים של השנה?

מנהלי השיווק הציגו בוועידת MAD של "גלובס" את התובנות של מהלכי אורנג' אולטרה-נט, "החומוס של אבי" וקמפיין "יש עתיד"

"להגיד לחב' הסלולר 'אני הולך לגולן ולהוט מובייל"

אודי פרידן בוועידת MAD של "גלובס": "'להיות קשוב לצרכן' זה משפט שמטריף אותי; מה, מקודם לא הייתם קשובים?" ■ מיכאל גולן: "הוט חושבת שהצרכנים טיפשים?..אנחנו מספר 2 בשירות ומספר 1 במחיר"

שווי התוכן השיווקי של בזק בפריים-טיים: 2.6 מיליון שקל

כך עולה מניתוח מיוחד של יפעת בקרת פרסום לגבי תוכן שיווקי בחודש מארס ■ במקום השני: הפעילות של מותג הרכב לנצ'יה אפסילון בתוכנית "The Voice"

עוגת הפרסום בישראל הצטמקה בשנת 2011 ב-4.6%

מנתוני איגוד השיווק ויפעת בקרת פרסום עולה כי הרדיו הוא המדיום היחיד שהיקפי הפרסום בו גדלו ■ לראשונה לאחר 9 שנים ברציפות, היקף הפרסום באינטרנט קטן

שוק קפוא: היקף הפרסום בענף הנדל"ן צנח ב-18% ב-2011

ענף הפרסום מסכם שנה נדל"נית מטלטלת: הפרסום בטלוויזיה התכווץ במחצית, ורק שילוט החוצות המשיך לצמוח ■ ועם זאת, הקבלנים לא זנחו את הפנייה לקהל הרחב

קבוצת יפעת רוכשת 50% מחברת מדיה צ'ק

מדיה צ'ק, בבעלות איאן גודריץ', מתמחה בהשוואת מחירי פרסום ובניתוח קמפיינים

ראש השנה 2011: ירידה חדה בהיקפי הפרסום

התקופה שלפני ראש השנה, שלרוב מסמנת גאות בפרסום, מצביעה השנה על כיוון שונה לגמרי ■ בתקופה שלפני החג היקפי הפרסום ירדו בכ-8%, והמפרסמים הגדולים מורידים את הווליום

גם במגזר הרוסי: מקאן-אריקסון הוא משרד הפרסום המוביל

הקטגוריה המובילה בפרסום במגזר היא רשתות השיווק ■ סופר-פארם - המפרסמת המובילה

אלופת התוכן השיווקי: חברת בזק בתוכנית "האח הגדול"

מחקר של יפעת בקרת פרסום מראה כי שווי הפעילות של בזק ב"האח הגדול" בפברואר עמדה על 1.4 מיליון שקל ■ במקום השני - טמבור, שהשתתפה במשימת צביעה בבית

פרסום במגזר הדתי: משרד בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל

סיכום 2010 של יפעת בקרת פרסום: פלדהיים וספרי אור החיים הם המפרסמים הגדולים במגזר

הוצאות הפרסום בענף הנדל"ן: 77 מיליון שקל ב-2010

ב-2010 נשבר שיא הוצאות הפרסום בענף הנדל"ן, שקפץ 20 שלבים בדירוג המפרסמים הגדולים ■ השוק רותח - והיזמים עוברים ל"שיווק חוויית מגורים" ומשקיעים בקמפיינים מתוחכמים

20 המפרסמים הגדולים מרכזים כשליש מהפעילות הפרסומית בישראל

הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר

שנה מוצלחת: ההוצאה לפרסום בישראל ב-2010 גדלה ב-6.6%

למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%