הם בישלו לפוטין, טראמפ, מדונה וקולדפליי, משתתפים באירועים של מאות מיליוני דולרים, והלו"ז שלהם מפוצץ לחלוטין: פול אסנהיים וטליה פבזנר מבססים את מעמדם כשפים של ידועני–על, מדינאים גדולים ואנשי העסקים המובילים בעולם • בראיון הם מספרים על המסיבה המתוקשרת של האיש העשיר באסיה מהחודש שעבר וההתאוששות מחובות הענק
מייקל רפפורט לא הצליח לעצור את הדמעות, ג'רי סיינפלד זועזע מהפגישה עם משפחות החטופים, ולאיוונקה טראמפ היה חשוב לשמוע את הזווית הנשית: מפורסמים רבים מגיעים לכאן בחודשים האחרונים כדי לשמוע ולהשמיע את סיפורה של ישראל • מאחורי הקלעים ישנם מאמצי שכנוע רחבים ומערך לוגיסטי שעשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים לאחד, וגם מחיר כבד שהם נאלצים לשלם על הבחירה לעמוד לצדנו
הידוענים שכולנו מכירים בחרו צד במלחמה שמתנהלת בעזה? הרשת מלאה בפייקים • המשרוקית של גלובס
לפי מחקר של ענקית הנדל"ן הגלובלית JLL, בשנים האחרונות הוקמו בארה"ב עשרות מותגים חדשים ע"י מפורסמים, רובם שחקנים ומוזיקאים • רק מעטים מגיעים לשלב החנויות הפיזיות, בעוד רובם "נתקעים" בשלב אתר האיקומרס או שיתופי־פעולה - כפי שקורה בארץ
קים קרדשיאן התחילה בתור שם נרדף לתוכן רדוד ופרובוקציה בתעשייה, והיום כבר קשה לפקפק בהצלחה של מי שמחזיקה בשורה של מותגים כמעט בכל סקטור • כעת, חברת המחטבים שהקימה ב־2019, "סקימס", זינקה לשווי של 4 מיליארד דולר • לפי דיווחים מדובר בסבב גיוס אחרון לקראת הנפקה, ובוול סטריט מקווים שהיא תסיים את בצורת ההנפקות של החודשים האחרונים
בשנים האחרונות נדמה שהכוכבים הגדולים בעולם מתהדרים בסמל סטטוס חדש: בתים בעיצובו של האדריכל היפני טדאו אנדו • ביונסה וג'יי זי רכשו אחוזה כזו ב־200 מיליון דולר, קניה ווסט קנה בית חוף בכ־60 מיליון דולר וטום פורד מכר חווה בתכנונו בכ־40 מיליון דולר • הם מגדירים את זה כפריט אספנות, ונוסעים עד לאוסקה כדי להתחנן שיסכים • עכשיו, כשהוא בן 81, הם גם במרוץ נגד הזמן
פרסום על אודות רכישת דירה על ידי ידוען נתפס בדרך כלל כגימיק שיווקי שנועד להריץ את ההמונים למשרדי המכירות של הפרויקט • נראה שבמקרה של קירל וחברת ישראל קנדה, הוא נועד גם לעיניהם של בנקאים ומנהלים בגופים מוסדיים המממנים את עסקי חברת הנדל"ן
לידוענים אין ידע בעיצוב, אך הם מביאים איתם קשרים, פרסום ונוכחות ברשתות החברתיות, ובכך מחזקים את כוחם של המותגים • המצב הזה דוחק הצידה את בעלי המלאכה האמיתיים: האופנאים
ילדי הסלבריטאים נראים על השטיח האדום, לצד ההורים שלהם, בבגדי מותגים • תעשיית סטיילינג חדשה נולדה: אנשי מקצוע שעוזרים לסלבריטאים להלביש את הצאצאים שלהם
תמונותיהם של אילון מאסק, טום קרוז, ליאונרדו דיקפריו, ברוס וויליס וכוכבים אחרים הופיעו בפרסומות ברחבי העולם, אבל הם לא השתתפו אפילו בדקת צילום אחת • הטכנולוגיה, שמאפשרת להטמיע דמויות מפורסמות על פנים של אחרים, הופכת ליותר פופולרית ומציבה בפני תעשיית הפרסום שאלות משפטיות ואתיות חדשות
היזמית וכוכבת הריאליטי, שהשיקה כבר מותגי אופנה וטיפוח עור, מייסדת את קרן SKKY להשקעות בתחומי הצרכנות והתקשורת • בין השותפים: ג'יי סאמונס, לשעבר בכיר בקבוצת ההשקעות קרלייל, ואמה, קריס ג'נר
תנועה בהובלת כוכבות וידועניות מעודדת נשים להיכנס לתחום המטבעות הדיגיטליים וה-NFT
גווינת' פאלטרו, לילי אלן ודמי לובאטו הן רק חלק משורת ידועניות שחולשות היום על תעשיית הסקס־טק העולמית, שכבר שווה עשרות מיליארדים • "אנשים צריכים לחשוב על מיניות בדיוק כמו שהם חושבים על בריאות, בלי לחוות את זה כגס או פולשני מדי"
התושבים ברחוב לוי יצחק התנגדו לפרויקט יזמי לבניית בניין חדש על שתי חלקות ברחוב, מחשש שיהרוס את המרקם הקיים ברחוב • היזמים: "העירייה מאפשרת איחוד חלקות. התוצאה של פסק הדין שגויה משפטית ותכנונית"
דמויות הוליוודיות כולל ג'ייק גילנהול, מילה קוניס, אשטון קוצ'ר ודקס שפארד נוקטים בגישה משוחררת להיגיינה, והביאו לדיון סוער על השאלה כל כמה זמן יש להתרחץ • הם משקפים אי הסכמה דומה בקרב הקהילה הרפואית ואנשים אחרים
לראשונה מאז השקת הקמפיין, הפרסומת של ביטוח 9 בכיכובו של אודי כגן, היא האהודה ביותר השבוע בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דווקא הפרסומות בכיכובם של בר רפאלי והצמד סטטיק ובן אל, עדיין לא מובילות את הדירוג
עם התהילה מגיע ההון? כמה מהשמות הגדולים ביותר בספורט ובבידור נמצאים מאחורי העלייה בחברות צ'ק פתוח
מדורי הרכילות התמלאו השבוע בתמונות של ידוענים שמקבלים חיסון נגד קורונה, בזמן שמאות אלפים שנמצאים בקבוצות הסיכון ימתינו מספר חודשים עד לקבלתו • היה ניתן לסלוח על זה, אם בזמן הסגר הידוענים היו מבינים גם כן את השפעת ההתנהגות שלהם על הציבור
אמצעים טכנולוגיים מבוססי בינה מלאכותית מאפשרים לסרוק תווי פנים ותנועות של אדם מפורסם ולהלביש עליהם קטעי ארכיון כדי לשחזר את דמותו • עם זאת, הפרקטיקה שמאפשרת לתעשיית הבידור לשבש את המוות רק בגלל שהיא יכולה, היא מעוותת ובלתי מוסרית
קלוני אישר השבוע כי לפני 7 שנים הזמין את חבריו לארוחת ערב ומסיבה והעניק לכל אחד מהם מזוודה עם מיליון דולר במזומן