גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

סלבריטאים

עוד כתבות

פול אסנהיים וטליה פבזנר. זוג השפים הישראלים של האלפיון העליון / צילום: Nimrod Sanders

השאירו את החובות מאחור: זוג השפים של האלפיון העליון

הם בישלו לפוטין, טראמפ, מדונה וקולדפליי, משתתפים באירועים של מאות מיליוני דולרים, והלו"ז שלהם מפוצץ לחלוטין: פול אסנהיים וטליה פבזנר מבססים את מעמדם כשפים של ידועני–על, מדינאים גדולים ואנשי העסקים המובילים בעולם • בראיון הם מספרים על המסיבה המתוקשרת של האיש העשיר באסיה מהחודש שעבר וההתאוששות מחובות הענק

ג'רי סיינפלד והבת שלו בישראל. בהתחלה הוא לא רצה לבוא / צילום: מתוך עמוד האינסטגרם

מלונות יוקרה, צוות הפקה וחומוס בדרכים: "הטלפון מתפוצץ מאנשים שרוצים להגיע לישראל"

מייקל רפפורט לא הצליח לעצור את הדמעות, ג'רי סיינפלד זועזע מהפגישה עם משפחות החטופים, ולאיוונקה טראמפ היה חשוב לשמוע את הזווית הנשית: מפורסמים רבים מגיעים לכאן בחודשים האחרונים כדי לשמוע ולהשמיע את סיפורה של ישראל • מאחורי הקלעים ישנם מאמצי שכנוע רחבים ומערך לוגיסטי שעשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים לאחד, וגם מחיר כבד שהם נאלצים לשלם על הבחירה לעמוד לצדנו

פוסט ויראלי בפייסבוק, אוקטובר 2023

רונאלדו, מסי ובלה חדיד תומכים בישראל או בחמאס?

הידוענים שכולנו מכירים בחרו צד במלחמה שמתנהלת בעזה? הרשת מלאה בפייקים • המשרוקית של גלובס

קייט האדסון וחנות של המותג פבלטיקס שבבעלותה / צילומים: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב, Jordan Strauss/Invision/AP

מותג משלך: כך זינק חלקם של המפורסמים בשוק המכירות הקמעונאיות

לפי מחקר של ענקית הנדל"ן הגלובלית JLL, בשנים האחרונות הוקמו בארה"ב עשרות מותגים חדשים ע"י מפורסמים, רובם שחקנים ומוזיקאים • רק מעטים מגיעים לשלב החנויות הפיזיות, בעוד רובם "נתקעים" בשלב אתר האיקומרס או שיתופי־פעולה - כפי שקורה בארץ

קים קרדשיאן / צילום: Associated Press, Evan Agostini

מפרובוקציה לאימפריה עסקית: כך הפכה קים קרדשיאן לתקווה של שוק ההנפקות בוול סטריט

קים קרדשיאן התחילה בתור שם נרדף לתוכן רדוד ופרובוקציה בתעשייה, והיום כבר קשה לפקפק בהצלחה של מי שמחזיקה בשורה של מותגים כמעט בכל סקטור • כעת, חברת המחטבים שהקימה ב־2019, "סקימס", זינקה לשווי של 4 מיליארד דולר • לפי דיווחים מדובר בסבב גיוס אחרון לקראת הנפקה, ובוול סטריט מקווים שהיא תסיים את בצורת ההנפקות של החודשים האחרונים

הבית שרכשו ביונסה וג׳יי זי ב–200 מיליון דולר. ״מבנה שהוא גם פסל״ / צילום: Florian Holzherr - אדריכלים: Tadao Ando in collar with WHY Architects

האדריכל בן ה-81 שכוכבי הוליווד רוכשים בתים בעיצובו במאות מיליוני דולרים

בשנים האחרונות נדמה שהכוכבים הגדולים בעולם מתהדרים בסמל סטטוס חדש: בתים בעיצובו של האדריכל היפני טדאו אנדו • ביונסה וג'יי זי רכשו אחוזה כזו ב־200 מיליון דולר, קניה ווסט קנה בית חוף בכ־60 מיליון דולר וטום פורד מכר חווה בתכנונו בכ־40 מיליון דולר • הם מגדירים את זה כפריט אספנות, ונוסעים עד לאוסקה כדי להתחנן שיסכים • עכשיו, כשהוא בן 81, הם גם במרוץ נגד הזמן

האם נועה קירל תסייע להפשיר את שוק דירות היוקרה? / צילום: Associated Press, Martin Meissner

גימיק שיווקי או עסקה אמיתית: מה עומד מאחורי הדירה של נועה קירל בשדה דב?

פרסום על אודות רכישת דירה על ידי ידוען נתפס בדרך כלל כגימיק שיווקי שנועד להריץ את ההמונים למשרדי המכירות של הפרויקט • נראה שבמקרה של קירל וחברת ישראל קנדה, הוא נועד גם לעיניהם של בנקאים ומנהלים בגופים מוסדיים המממנים את עסקי חברת הנדל"ן

הזמר פארל ויליאמס, המעצב החדש של לואי ויטון / צילום: Associated Press, Joel C Ryan/Invision

הסלבריטאים הופכים למעצבים הראשיים של בתי האופנה הגדולים בעולם

לידוענים אין ידע בעיצוב, אך הם מביאים איתם קשרים, פרסום ונוכחות ברשתות החברתיות, ובכך מחזקים את כוחם של המותגים • המצב הזה דוחק הצידה את בעלי המלאכה האמיתיים: האופנאים

מימין: ביונסה עם בתה בלו אייבי קרטר, קיילי ג'נר וטראוויס סקוט עם בתם סטורמי וובסטר, סרינה וויליאמס עם בתה אלכסיס אולימפיה אוהניאן ג'וניור / צילום: Associated Press

הילדים של קיילי ג'נר, ביונסה וסרינה וויליאמס הפכו לאייקוני אופנה

ילדי הסלבריטאים נראים על השטיח האדום, לצד ההורים שלהם, בבגדי מותגים • תעשיית סטיילינג חדשה נולדה: אנשי מקצוע שעוזרים לסלבריטאים להלביש את הצאצאים שלהם

פרסומת של חברת מגאפון הרוסית עם דיפ פייק של ברוס וויליס / צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

עם וגם בלי רשותם: "דיפ פייקים" של ידוענים מתחילים להופיע בפרסומות

תמונותיהם של אילון מאסק, טום קרוז, ליאונרדו דיקפריו, ברוס וויליס וכוכבים אחרים הופיעו בפרסומות ברחבי העולם, אבל הם לא השתתפו אפילו בדקת צילום אחת • הטכנולוגיה, שמאפשרת להטמיע דמויות מפורסמות על פנים של אחרים, הופכת ליותר פופולרית ומציבה בפני תעשיית הפרסום שאלות משפטיות ואתיות חדשות

קים קרדשיאן / צילום: Associated Press, Jose Luis Magana

מסמנת יעד חדש: קים קרדשיאן מייסדת קרן השקעות פרטית

היזמית וכוכבת הריאליטי, שהשיקה כבר מותגי אופנה וטיפוח עור, מייסדת את קרן SKKY להשקעות בתחומי הצרכנות והתקשורת • בין השותפים: ג'יי סאמונס, לשעבר בכיר בקבוצת ההשקעות קרלייל, ואמה, קריס ג'נר

גווינית' פאלטרו בטקס גלובס הזהב

גווינת פלטרו וריס ווית'רספון דוחפות לאחוות נשים בקריפטו

תנועה בהובלת כוכבות וידועניות מעודדת נשים להיכנס לתחום המטבעות הדיגיטליים וה-NFT

מימין: קארה דלווין, דקוטה ג'ונסון, דמי לובאטו, גווינית' פאלטרו, לילי אלן / צילום: Shutterstock, AP - Michel Euler ,Evan Agostini, רויטרס - Dave Bedrosian, Doug Peters

הוליווד על רטט: כך השתלטו הכוכבות הגדולות על תעשיית צעצועי המין

גווינת' פאלטרו, לילי אלן ודמי לובאטו הן רק חלק משורת ידועניות שחולשות היום על תעשיית הסקס־טק העולמית, שכבר שווה עשרות מיליארדים • "אנשים צריכים לחשוב על מיניות בדיוק כמו שהם חושבים על בריאות, בלי לחוות את זה כגס או פולשני מדי"

הבניינים ברחוב יצחק לוי / צילום: איל יצהר

התושבים ניצחו את עיריית ת"א: לא להתחדשות עירונית, כן להנצחת הבניין הישן

התושבים ברחוב לוי יצחק התנגדו לפרויקט יזמי לבניית בניין חדש על שתי חלקות ברחוב, מחשש שיהרוס את המרקם הקיים ברחוב • היזמים: "העירייה מאפשרת איחוד חלקות. התוצאה של פסק הדין שגויה משפטית ותכנונית"

מקלחת / צילום: Shutterstock

כל כמה זמן צריך להתרחץ? הסלבס שלא מתקלחים מציתים דיון סוער

דמויות הוליוודיות כולל ג'ייק גילנהול, מילה קוניס, אשטון קוצ'ר ודקס שפארד נוקטים בגישה משוחררת להיגיינה, והביאו לדיון סוער על השאלה כל כמה זמן יש להתרחץ • הם משקפים אי הסכמה דומה בקרב הקהילה הרפואית ואנשים אחרים

אודי כגן בפרסומת לביטוח 9. ההומור מחלחל / צילום: יח"צ

אין קיצורי דרך: השימוש בכוכבים מפורסמים הוא לא ערובה לזכירות ואהדה

לראשונה מאז השקת הקמפיין, הפרסומת של ביטוח 9 בכיכובו של אודי כגן, היא האהודה ביותר השבוע בדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • דווקא הפרסומות בכיכובם של בר רפאלי והצמד סטטיק ובן אל, עדיין לא מובילות את הדירוג

סרינה ויליאמס / רויטרס

הסלבס שמניעים את השיגעון החדש של וול סטריט

עם התהילה מגיע ההון? כמה מהשמות הגדולים ביותר בספורט ובבידור נמצאים מאחורי העלייה בחברות צ'ק פתוח

מבצע החיסונים באיכילוב / צילום: ראובן קסטרו, וואלה! NEWS

בתור לחיסונים ה"סלבס" גילו פתאום את "הדוגמה האישית"

מדורי הרכילות התמלאו השבוע בתמונות של ידוענים שמקבלים חיסון נגד קורונה, בזמן שמאות אלפים שנמצאים בקבוצות הסיכון ימתינו מספר חודשים עד לקבלתו • היה ניתן לסלוח על זה, אם בזמן הסגר הידוענים היו מבינים גם כן את השפעת ההתנהגות שלהם על הציבור

נאום פרס בהולוגרמה / מתוך  יו טיוב מרכז פרס לשלום וחדשנות

איך הפך המוות להדרן של המפורסמים

אמצעים טכנולוגיים מבוססי בינה מלאכותית מאפשרים לסרוק תווי פנים ותנועות של אדם מפורסם ולהלביש עליהם קטעי ארכיון כדי לשחזר את דמותו • עם זאת, הפרקטיקה שמאפשרת לתעשיית הבידור לשבש את המוות רק בגלל שהיא יכולה, היא מעוותת ובלתי מוסרית

ג'ורג' קלוני / צילום: רויטרס

עם חברים כאלה: ג'ורג' קלוני נתן מיליון דולר לכל אחד מ-14 חבריו הקרובים ביותר

קלוני אישר השבוע כי לפני 7 שנים הזמין את חבריו לארוחת ערב ומסיבה והעניק לכל אחד מהם מזוודה עם מיליון דולר במזומן