לדירוג מדד המותגים 2010 בשיתוף תפן וגיזה-זינגר-אבן - פרויקט בתמונות: מי עלה, מי ירד, מי הפתיע ומי איכזב?
רותם דנון, עורך "פירמה" וחוברת מדד המותגים כינס את אודי מירון, גל אוחובסקי, ארז ברגבאום וירון גת לדבר על תוכן, מותגים ומה שביניהם
וגם: סדרת שאלות ותשובות מיוחדת עם גדעון עמיחי, יוסי לובטון, מיכל המאירי וזמיר דחב"ש
המודל של בטר פלייס הוא דוגמה לבניית מותג על שאיפות ערכיות. הזמנו את שי אגסי, המזוהה כל כך עם המותג, לספר בגילוי לב איך בונים מותג דרך חזון ומייצרים ערך למשהו שעדיין אינו קיים, ואיך מחברים אותו בקשר הדוק למדינת ישראל
המותג "מגיש חדשות" נשאר נחוץ ועוצמתי, למרות שהחדשות עצמן מתקיפות אותנו, הצרכנים, מכל הפלטפורמות, כל הזמן. הוא מתווך בעבורנו את המציאות ושואל במקומנו את השאלות
שירים זה טיול חיים עבורי, אני אמנם שר אותם באולפנים ועל במות גדולות, אבל הם שרים בתוכי, הם מזמזמים אותי, הם נוכחים כל חיי ביום-יום שלי
המותג יהודי, על אפו המעוקל, יצירתיותו והומור הנרדפים שלו עבר גלגולים רבים. את הטלטלה העזה ביותר גרמנו אנחנו, כשהקמנו לו מדינה. עכשיו הוא מסורס
העידן החדש מבליט לעיתים את הצורך בתתי מותג ותיקים ומוכרים
האדם כיום, בדיוק כמו זה מלפני 2,000 שנה, מחפש משמעות לחייו מעבר לקיום הפיזי: הוא רוצה להרגיש ראוי
ה"מחזה" היה גדול מכל חלקיו, אך יותר ויותר תפקידים ראשיים בו ניתנים לשחקנים שהפכו למותגים טלוויזיוניים, ומותגים הולכים על שתיים, הם מתכון בדוק לעשיית תיאטרון מת
אני מגיע אליו בגלל השייכות, ונשאר למרות המחיר ■ אל על מנכסת לעצמה את התכונות היפות של הישראליות, וזה סוד הצלחתה
יש לו עוצמה הרבה יותר מאשר למותג האישי. שלם הגדול מסך חלקיו? טובים השניים? כל התשובות נכונות
מותגי המפלגה תלויים כמעט אבסולוטית במותג המנהיג. מש"ס ועד ישראל ביתנו, מהרב עובדיה ועד אביגדור ליברמן, המבחן למפלגות כמעט תמיד יהיה המנהיגות והרעיון המרכזי שלהן
ביקשנו מהאמן אליעזר זוננשיין לכתוב על התפישה המוקדמת שלו את המותג ואת התובנות שלו בהמשך הדרך לגבי הזירה שבה המותג הזה פועל. הוא שלח לנו סיפור קצר. כי כידוע, באמנות כמו באמנות - אין דבר כזה שאין דבר כזה
ה-SMS עם פרשת השבוע שאני שולחת למשפחתי ולחברי הוא הדרך שלי למתג את היהדות כפי שאני רואה אותה
מצד אחד, נדמה שהערך של המותג רק יורד ויורד. אבל המהפכה הדיגיטלית עשויה להציל לא מעט מכבודו האבוד ולהושיעו מהזילות
ב-DNA היהודי יש תמיד סימן אדום של חמסה על הלחי. אין באמת יהודי שהוא פייבוריט, לנצח כולנו אנדרדוג
נעל איכותית וזולה לא תנצח לעולם את נייקי. כי סיפורי מותג גדולים, נולדים ונבנים בטלוויזיה. ואין כמו הטלוויזיה לספר סיפור. אם אתה לא שם, לעולם לא תהיה "סופר ברנד"
בעולם שבו היצירתיות כבר לא מספיקה, רק החדשנות היצירתית תנצח
הטאלנט הוא מותג לכל דבר: חבילת תוכן המשווקת מגוון מוצרים לסגמנטים רבים. ניהול מותג מהסוג הזה, הוא תהליך מאתגר לא פחות ולפעמים הרבה יותר ממוצר צריכה רגיל
בין הלייק לטוויט חשוב לזכור שטכנולוגיה היא לא תחליף לחשיבה יוצאת דופן, לרעיונות מקוריים או ליצירתיות פורצת דרך
נאמנות עיוורת למפלגה היא היסטוריה. הבחירה היום מושפעת מדרך השיווק ומהאגרסיביות של המכירות. הציבור מעלה מותג חדש, ורגע לאחר מכן ממשיך בחיפוש אחרי המותג החדש הבא
מגיע הרגע שבו אתה מפסיק להיות אתה, והופך לסיסמה בפה של מישהו