- איך לספר סיפור
- אסטרטגיית תוכן בעולם וירטואלי
- עיצוב ערך לצרכן
ריקי דרורי , דירקטורית שיווק אזורית Google מזרח ומרכז אירופה, מזה"ת ואפריקה בשיחה 1:1 עם רועי גולדנברג, כתב אינטרנט ודיגיטל, גלובס - "Ads people choose"
פיט בלקשואו, מנהל שיווק דיגיטל ומדיה חברתית גלובליים, Nestlé
"הקשבה, מעורבות, השראה" - כיצד למנף את האפקטיביות והפרודוקטיביות של המדיה החברתית ליצירת ערך לצרכנים, למצוינות עסקית ולצמיחה עתידית.
מנחה: לי-אור אברבך, עורך פירמה, גלובס