אסטרטגיות שיווק פרסונאליות

העתיד כבר לא מה שהיה פעם - מפת הטכנולוגיה החדשה ומשמעותה עבור המותגים
ג'ון קרני, סמנכ"ל דיגיטל, McCann EMEA
מפתח ומוביל את המהלכים הדיגיטליים של המותגים הגדולים בעולם, לרבות ה-BBC, קוקה קולה, נסטלה וסמסונג. זוכה פרס אריה הזהב בקאן

ניתוח התנהגות, רגש ונאמנות
עופר לוי, סמנכ"ל שיווק, סופר פארם
מרב קליפר פרץ
, סמנכ"לית שיווק, ישרכארט
אורי קילשטיין, סמנכ"ל סחר, שופרסל 
יוסי שליו, סמנכ"ל סחר ושיווק, טיב טעם רשתות
גידי שמרלינג, מנהל מינהל תקשורת והסברה ודובר, עיריית תל אביב

מנחה: אילנית חיות, כתבת שיווק, גלובס

 
ההרשמה הסתימה