ראג' סיסודיה הוא המייסד המשותף וראש התנועה החדשה שצומחת במהירות הנקראת "קפיטליזם קשוב" (Conscious Capitalism). הוא משמש כפרופ' מן המניין לעסקים בינלאומיים וראש הקתדרה למחקר הקפיטליזם הקשוב במכללת בבסון אשר בעיירה וסלי, מסצ'וסטס. קודם לכן שימש כפרופ' לשיווק, וכמנהל המייסד של המרכז לטכנולוגיה שיווקית באוניברסיטת בנטלי. לפני כן שימש סיסודיה כמנהל התוכנית לתואר שני במנהל עסקים וכפרופ' לשיווק באוניברסיטת ג'ורג' מייסון.
סיסודיה חיבר (עם ג'ורג' מאקי, ממייסדי ומנכ"ל רשת המרכולים למזון בריאות Whole Foods Market) את הספר Conscious Capitalism: Liberating the Heroic Spirit of Business ("קפיטליזם מודע: לשחרר את הרוח ההרואית בעסקים"). הספר שיצא בשנת 2013, כיכב ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס והוול סטריט ג'רנל. ספרו Firms of Endearment: How World Class Companies Profit from Passion and Purpose (בשיתוף עם דייוויד וולף וג'גדיש נ' שת, בהוצאת בית הספר וורטון, 2007), תורגם לשש שפות וכונה אחד מספרי העסקים הטובים ביותר לשנת 2007 על ידי מספר ארגונים, לרבות חברת אמזון.
ספרו The Rule of Three: How Competition Shapes Markets ("חוק השלוש: כיצד תחרות מעצבת את השווקים"), שאותו כתב עם ג'גדיש נ' שת, פורסם על ידי Free Press בשנת 2002 ותורגם לגרמנית, איטלקית, פולנית, יפאנית וסינית. רשת הטלוויזיה CNBC אסיה ביססה על הספר סדרה בת שבעה פרקים, ואילו הספר עצמו היה מועמד סופי לפרס "ספר השיווק הטוב ביותר לשנת 2004" מטעם איגוד השיווק האמריקני. ספרים נוספים שכתב כוללים את The 4As of Marketing: Creating Value for Customers, Companies and Society ("יצירת ערך ללקוחות, חברות והחברה"), שיצא לאור בשנת 2011; Tectonic Shift: The Geoeconomic Realignment of Globalizing Markets ("תזוזה טקטונית: ההתאמה הגיאו-כלכלית של השווקים בעידן הגלובליזציה"), שיצא לאור בשנת 2006; Does Marketing Need Reform? ("האם יש צורך ברפורמה בשיווק?"), שיצא לאור בשנת 2006.
כיום שוקד סיסודיה על השלמתם של שלושה ספרים: Truly Human Leadership ("מנהיגות אנושית של ממש"), העומד לצאת לאור השנה. Shakti Leadership ("מנהיגות שאקטי"), העתיד לצאת לאור בשנת 2016 וכן The Journey to Conscious Capitalism ("המסע לקפיטליזם קשוב"), שייצא לאור בשנת 2016.
בשנת 2003 זכה סיסודיה לתואר "אחד מ-50 מהוגי השיווק המובילים" וצורף ל"גלריית הגורואים" של ה-Chartered Institute of Marketing. אוניברסיטת בנטלי העניקה לו את פרס המצוינות במחקר בשנת 2007 וכן את פרס החדשנות בהוראה לשנת 2008. הוא זכה לתואר אחד מ"עשרת פורצי הדרך הבולטים לשנת 2010" על ידי הארגון Good Business International ואחד מ-100 ההוגים המובילים בנושא התנהגות עסקית אמינה על ידי Trust Across America לשנים 2010 ו-2011.
ד"ר סיסודיה שימש כמייסד המשותף וכיו"ר של adAlive, Inc ממסצ'וסטס. הוא שימש כיועץ לארגונים וחברות בתחומי ההיי טק, התקשורת, החשמל, הנדל"ן, הבריאות והשירותים הפיננסיים בארצות הברית, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, סין, הולנד, גרמניה, צ'ילה, ארגנטינה, צרפת, בלגיה, דובאי, סינגפור, דרום אמריקה, דרום קוריאה, הונג קונג, הודו ואנגליה. סיסודיה משמש כחבר דירקטוריון של שתי חברות ציבוריות: The Container Store וכן Mastek, ספקית של פתרונות טכנולוגיים.