גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

דן שינמן

עורך דין וסניגור

עוד כתבות

דן שינמן / צילום: אמיר מאירי

"המחשבה שהמשפט יבער את הרע מקרבנו היא אבסורדית"

עו"ד דן שינמן: "הלכנו רחוק מדי בטשטוש הגבולות בין התקין לפלילי" ■ "אי-אפשר לצפות לצדק אלוהי ממערכת אנושית, אבל רוב השופטים חכמים, חרוצים וישרים"

עדינה ורמי לוי, פנינה רוזנבלום ורוני סימנוביץ' / צילום: סיון פרג'

רמי לוי מבלה במופע של קווין, עו"ד דן שינמן מקבל פרגון

וגם: מדוע הוזמן מנכ"ל נייס ברק עילם לפתוח את המסחר בנאסד"ק, ומי הגיע לתצוגת האופנה של רנואר?

דן שינמן: "אחת המחלות שלנו, עורכי הדין, היא יוהרה והתנפחות"

עו"ד דן שינמן: "כשאני מקבל לקוח אני מתחתן איתו למשך שנים, והסיוט הכי גדול הוא שהתחתנתי עם פסיכופט בעל אישיות בעייתית" ■ הרגע המאושר: "זיכוי פרופ' יעקב נאמן" ■ הרגע המאכזב: "בחור שנאסר על לא עוול בכפו"

"הפרקליטות רוצה לקבוע נורמות חדשות ומפרשת כל סיטואציה לרעה"

עו"ד נוית נגב, מבכירי הסנגורים בישראל, שחתומה על הזיכויים של יעקב וינרוט, אהוד אולמרט, משה מילר ואחרים: "בסיטואציה של חקירה, גם החשודים הבכירים ביותר מאבדים את הריכוז וחושבים רק על מה שיכתבו עליהם" ■ ראיון חג

"המזכה הלאומי": ראיון עם העו"ד של אולמרט, וינרוט וקלגסבלד

עד לפני כמה שנים זיכה עו"ד דן שינמן כמה משועי הארץ. עכשיו הוא מעוניין לעשות רק דבר אחד - לכתוב ספרים ■ חבלי הפרישה, התיקים הגדולים, המישפטיזציה בציבור והאתגר הגדול: להתמודד עם הביקורת על ספריו

השיחה: מדרימים לוועידת הקניונים

מי נסעו עד אילת בשביל לדבר על מצב הקניונים ורשתות השיווק? ■ מי הגיעו להשקת ספרו של עו"ד דן שינמן? ■ וגם: למה עלה יעקב טננבאום על סוס?

השופטת ברכה אופיר-תום על פרשת אולמרט-טלנסקי: "שחיתות"

השופטת בדימוס ברכה אופיר-תום, שהרשיעה את השר לשעבר הירשזון: "העליון אמר שעל מעטפות כסף שמקבל איש ציבור בסתר יש דגל אדום. למה אולמרט לא דיווח?" ■ עו"ד דן שיינמן, שמשרדו מייצג את אולמרט: "עוול נורא להגיד זאת"

"השופטים הם האחראים המרכזיים לתרבות הדיון בביהמ"ש"

כך אמר השופט יוסף אלון בפאנל על תרבות הדיון בכנס לשכת עוה"ד ■ השופט בדימוס יהודה זפט: "עורכי הדין לא מכבדים איש את זולתו, וכאן טמונה הבעיה"

BDI: משרד עו"ד ניר כהן-לשם - משרד הבוטיק הכי טוב

BDI סקרה ודירגה את משרדי הבוטיק הטובים בישראל ■ במקום הראשון: משרד ניר כהן ■ שני מומחי מס, זיו שרון ואודי ברזלי, קוטפים את המקום השני והשלישי

"וינרוט הוא שמשך בחוטים והתווה את האסטרטגיה במשפטו"

מאז זיכויו הדרמטי שרוי וינרוט באופוריה ■ הוא מרעיף תשבחות על עורכי הדין הצעירים שליוו אותו, אך בסביבתו מספרים כי גם במהלך משפטו הוא התקשה להסיר את כובע הסנגור

עו"ד שינמן: "לפוליטיקאים רבים יש טלנסקי - כי אין להם ברירה"

פרקליטו של אולמרט בכנס לשכת עורכי הדין אילת: "אנו שמים חסמים ביורקרטים ומפתחים את תרבות המאכערים - ואז בוכים שיש שוחד" ■ "רבים לא יודעים למה אולמרט פרש מראשות הממשלה חוץ מזה שהוא מושחת"

חיסיון לא גורף

שאלת היקפו של החיסיון בין עורך דין ללקוח מצויה בדיון מתמיד ומתמשך

היועץ המשפטי שהציבור רוצה

הציבור רוצה את עו"ד אליעד שרגא - ועדת האיתור מעדיפה מועמדים מהכפר המימסדי

סקר: הציבור רוצה כיועמ"ש אדם שהקים עמותה למלחמה בשחיתות

מסקר שערך מכון המחקר שילוב Millward Braun עולה כי 23% מהציבור היו רוצים לראות על כיסא היועמ"ש אדם שהקים עמותה התנדבותית למלחמה בשחיתות - כמו עו"ד אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון

עו"ד נבות תל-צור: "עו"ד וינרוט מקבל תיקים רבים עקב פניות רבנים; גם בתיק הירשזון פנה רב ידוע"

בתקווה להיחלץ מאימת הכלא, נוטים נאשמי צמרת להתחמש בפרקליטי צמרת נוצצים, המשלשלים אל כיסם שכר-טרחה של מאות אלפי דולרים ■ הרשעותיהם המהדהדות של אברהם הירשזון, ישראל פרי ואחרים מעלות את השאלה: האם זה שווה את הכסף?

עו"ד גיורא ארדינסט: "עורכי דין לא אמורים להיות מלשנים"

אמר בכנס לשכת עוה"ד באילת: "ההצעה שעוה"ד יהיו נציגי הרשויות היא בעייתית. אנו צריכים להיות במצב שבו לא יעמידו אותנו בניגוד עניינים - אחרת ניתן עצה שלא תמיד תהיה נכונה, כי נחשוב על עצמנו ולא על הלקוח"

עו"ד דן שינמן בראיון חג ל"גלובס": "אנחנו לא בסדום; להגיד שאנחנו מושחתים זו קלישאה לא רצינית"

כולם היו לקוחותיו - מיעקב נאמן ועד חיים רמון, מעמרי שרון ועד אביגדור קלגסבלד ; בראיון מיוחד ל"גלובס" קורא שינמן להפסיק את ה"עליהום" על המדינה "הצעירה והמוצלחת" ואת הסיסמאות על שחיתות וריקבון

עו"ד דן שינמן נגד שיקול-הדעת של רשות ני"ע והפרקליטות: "כולם בשוק ההון עבריינים?"

שינמן, מהסניגורים המובילים בתחום הצווארון: "הכול פרוץ היום, הכול פתוח ואין ודאות בשום דבר. עכשיו, כשהתפיסה של השוק החופשי מתמוטטת לנגד עינינו, האם לא כדאי לחשוב במחשבה רעננה מה הפיתרון?"