גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

פרייסל

אתר אינטרנט (www.pricesal.co.il) המתמחה בהשוואת רשתות

עוד כתבות

המחאה לא הביאה להוזלות: מוצרי המזון התייקרו 2% ממאי

בדיקת "גלובס": סל מוצרי המזון בסופר התייקר ב-23% ב-3 שנים - ונבלם בעקבות המחאה ■ התייקרויות בולטות ממאי האחרון: החלב, שוקולית, נס קפה עלית, שוקולד השחר, במבה ופתי בר ■ 45% מהישראלים: שינינו את הרגלי הצריכה

סנפרוסט של תנובה: ירקות קפואים יקרים פי שניים

גורמים בענף: "מאוד קל לתנובה לחתוך מחירים כתגובה למחאה, כשכל השנה מוכרים שם אפונה ב-18 שקל" ■ סנפרוסט בתגובה: "המוצרים שלנו איכותיים יותר"

בדיקת "גלובס": למה הדג הקפוא מצטמק אחרי ההפשרה?

אם נדמה לכם שאתם משלמים על ק"ג דג קפוא ובסוף מבשלים הרבה פחות מזה - אתם צודקים ■ בעזרת אתר "פרייסל" בדק "גלובס" מה באמת מסתתר מאחורי ההבטחה ל-80% דג ו-20% מים

בדיקת "גלובס": המותגים הפרטיים זולים בעשרות אחוזים

פסטה של אסם עולה 6 שקלים, ופסטה של מותג פרטי עולה מחצית מהסכום ■ בדיקת "גלובס" באמצעות "פרייסל" מגלה כי הפערים בין המחירים יכולים להגיע גם ל-100% ויותר

בדיקת "גלובס": מעדני החלב התייקרו ב-40% תוך 3 שנים

"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחיה בישראל ■ מינואר 2008 עד היום התייקר מעדן יופלה ב-40%, המילקי ב-35%, והחמאה כמעט ב-30% ■ תוך חצי שנה התייקרו רבים ממוצרי החלב ב-8.5% ■ החרם הצרכני הורחב אתמול גם למעדני חלב - עד להורדת המחיר ל-2.9 שקלים לגביע

בדיקת "גלובס": סל הקניות התייקר ב-8% תוך 3 חודשים

החל מעוף ועד שמפו - השוואת "פרייסל" עבור "גלובס" מגלה כי סל הקניות המשפחתי התייקר משמעותית מאז פברואר 2011, כאשר בהשוואה לפברואר 2010 מדובר בעלייה של 16%

חברות הסלולר מוכרות מכשירים במחירים גבוהים עד פי שניים

הצרכן הישראלי לא מודע לפערים בין מחירי המכשירים בחברות הסלולר למכשירים הנמכרים בחנויות הפרטיות, ולא הפנים את האפשרות לרכוש את המכשיר בנפרד ואת השיחות בנפרד

טירוף ההתייקרויות: סל הקניות זינק ב-11% מאז 2009

בדיקת "גלובס" מגלה כי בתוך שנתיים חלה התייקרות של יותר מ-10% כמעט בכל המוצרים בסל הצריכה ■ מוצרי המזון הבסיסיים עלו ב-60% ■ עיקר העלייה - בשנה האחרונה

בדיקת "גלובס": בתי העסק מיישמים את חוק ההחזר הכספי

חודש וחצי אחרי כניסת החוק לתוקף, כל הרשתות שנבדקו עבור "גלובס" ע"י פרייסל השיבו לקונים את כספם - ואפילו לא דרשו דמי ביטול ■ גם הצרכן, מסתבר, לא מנצל את כוחו לרעה

קניות לשבועות: הגבינות במעדנייה זולות משמעותית מגבינות ארוזות

הפער במחיר 200 גרם גבינת עמק של תנובה מגיע בממוצע ל-120% - כך עולה מבדיקת "פרייסל" עבור "גלובס" ■ את המחירים הנמוכים ביותר על רוב הגבינות גובה רמי לוי, ובין שופרסל דיל למגה בול המאבק נשאר צמוד

קונים מזון אורגני? הרשתות האורגניות יותר זולות מרשתות מזון רגילות

רשתות המזון גובות על מוצרים אורגניים 25% יותר מהרשתות האורגניות ■ מהשוואה שביצע אתר "פרייסל" עבור "גלובס" עולה כי לרוב המוצרים האורגניים יקרים מהמוצרים המקבילים על המדף בשיעור ממוצע של 17%

בדיקת "גלובס": מזון דיאטטי יקר ממזון רגיל ב-10% בממוצע

מוצרי מזון דיאטטיים, מופחתי שומן ונטולי סוכר יקרים יותר ממוצרים רגילים, כשהפער מגיע גם ל-30% ■ מבדיקת אתר "פרייסל" עבור "גלובס" עולה כי במשקאות ובמוצרי חלב ההבדלים נמוכים מאשר במוצרי המזון היבש

הגודל כן קובע: מתי משתלם לקנות אריזות חיסכון?

השוואת מחירי אריזות החיסכון בהשוואה לאריזות רגילות מראה כי לרוב משתלם לקנות אותן, במיוחד כשמדובר במוצרי מזון ■ עם זאת, מבדיקת אתר פרייסל עבור "גלובס" עולה כי לעתים אריזות החיסכון דווקא יקרות יותר

בדיקת "גלובס" ואתר פרייסל: מגה בעיר זולה משופרסל שלי ב-4%

השוואה בין שני הסופרמרקטים העירוניים שופרסל שלי ומגה בעיר ב-4 ערים מגלה פער קטן אך עקבי במחירו של סל מוצרים זהה ■ מגה בעיר עומדת בהבטחתה להיות זולה יותר, אך הפער בהשוואה לשנים קודמות הצטמצם

בדיקת "גלובס": סל הקניות השנה זול ב-8% מאשר בשנה שעברה

מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל

אתרי השוואת מחירים: לזאפ יש יותר מוצרים; האם "כמה" ידביק את הפער?

"גלובס" השווה בין שני האתרים וגילה כי הוותק של "זאפ" מקנה לו יתרון במגוון המוצרים, באמינות המחירים ובמבחר האפליקציות ■ לאתר "כמה" החדש יש עוד מה להדביק - אך הוא מבטיח לעשות זאת בקרוב

בדיקת "פרייסל" עבור "גלובס": סל המזון לחג זול יותר מבשנה שעברה

הסל הזול השנה נמצא אצל רמי לוי ומשקף ירידה של 13% לעומת הסל בשנה שעברה ■ גם במגה בול ובשופרסל דיל ירדו המחירים ■ חצי חינם היא היקרה בהשוואה, ובמחיריה לא חל שינוי ■ הפער בין הסל היקר לזול: 30%

נוחות יקרה: הבדלי מחיר משמעותיים בין חנויות הנוחות ורשתות המזון

עדיף "לתדלק" בבית: בדיקת אתר "פרייסל" עבור "גלובס" מגלה פער של עשרות אחוזים בין מחירים של יין, שוקולד ומשקאות קלים בחנויות הנוחות לעומת מחיריהם ברשתות המזון ■ מחירי הגבינה והחלב, לעומת זאת, דומים

השוואה: סל המוצרים ו"המותג הפרטי" הזול ביותר - ברמי לוי

שילוב "מותג פרטי" עשוי להוזיל את הקנייה בסופר ב-20% - כך עולה מהשוואה שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" ב-4 רשתות מזון מוזלות ■ מחיר סל: 76 שקל ברמי לוי, 90 שקל בשופרסל דיל

"גלובס" מציג: 10 אתרי אינטרנט שיעזרו לכם להשוות מחירים בלחיצת כפתור

הישראלים לא פראיירים: לפני רכישת כל מוצר - מטלוויזיית LCD ועד למוצצים לתינוק - הם נוהגים לבדוק איפה יוצע להם הדיל הכי טוב ■ "גלובס" בדק 10 אתרי השוואות מחירים - וחזר עם מסקנות