שימש בעברו כאיש אסטרטגיה (סמנכ"ל אסטרטגיה במקאן אריקסון), כאיש שיווק (סמנכ"ל שיווק ב-Natural Intelligence) וכמנכ"ל של סוכנות השיווק הדיגיטלי, K Logic.
מביא עימו ראייה אסטרטגית ייחודית שמשלבת הבנת עומק בצד העסקי, יכולות שיווק רחבות מעולם בניית המותגים ועד עולם הפרפורמנס, והבנה לעומק של הספירה הדיגיטלית.
הוא מאמין בגישה פרקטית ויישומית, ובניית אסטרטגיה מלמעלה ומלמטה. לא ניתן לדבריו להתוות דרך בלי לשים את הידיים עמוק בבוץ. התשוקה שלו היא להיכנס, ללמוד, להסתכל למציאות מורכבת בעיניים ולדלות מתוכה את הכיוון הנכון והבהיר.
בוגר תואר ראשון במשפטים וניהול, ותואר שני במנהל עסקים (MBA), כולם באוניברסיטת תל אביב.