הוביל בשנים האחרונות מהלכים מורכבים והיה שותף ליצירה ויישום תוכניות עבודה מוגדרות ומדידות.
עוסק בתחום השיווק מזה כשני עשורים; שימש כמשנה למנכ"ל מקאן ומנכ״ל גלר נסיס. כמו כן, הוביל תהליכי שיווק, מיתוג ופרסום במגוון חברות וארגונים בינונים וקטנים, ארגונים ציבוריים, עמותות וחממות לחברות סטארט-אפ.
האני מאמין שלו: אסטרטגיה שיווקית היא כלי להשגת היעדים העסקיים ואינה עומדת בפני עצמה.
שי ישמח לסייע לעסקים בתכנון מהלכים לשלב פוסט משבר הקורונה והיציאה ממנו. לדבריו, השנה הקרובה תתאפיין באי-ודאות כלכלית, מציאות עסקית של הכנסות משתנות אל מול הוצאות קבועות. סיטואציה שכזו מחייבת ארגונים ליישם תוכנית שיווק ומכירות יצירתית מבוססת תוצאות.
בוגר MBA במינהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן עם התמחות בניהול ומרצה לשיווק במוסדות אקדמיים ובארגונים שונים.