החל את דרכו בתחום התקשורת כעורך בקבוצת "הארץ". לפני כ-30 שנה הקים את פרומרקט.
החברה מתמחה בשירותי שיווק חוויתי, תכנון מערכי שיווק קמעונאיים ובהפקת כנסים ואירועים עסקיים. בין היתר מלווה קבוצת פרומרקט חברות כגון פרוקטור אנד גמבל, תנובה , פיליפ מוריס, נייקי, מאסטר קארד ועוד. החברה מתמחה במתן שירותים לארגונים יהודיים בינלאומיים ומעורבת בפרויקטים שונים של גיוס תורמים.
בנוסף, שימש סער בעשורים החולפים כיועץ לתחומי השיווק ומערכי המכירות לחברות רבות ביניהן סלקום, יס, מפעל הפיס, כללית שירותי בריאות, קוקה קולה, בנק הפועלים ועוד. בין תחומי התמחותו: חוויית הקניה בעולם הקמעונאי, קידום מכירות ומערכי שיווק ישיר וכן עולם הבידור והתרבות.
ידוע גם כמי שפיתח את תחום הפסטיבלים המסחריים בישראל, ביניהם כפר המוזיקה ניצנים, ווליום ערד. פעיל כמשקיע בתחומי הנדל"ן ושוק ההון.