בעל 25 שנות ניסיון בעולמות השיווק, הפרסום והתקשורת השיווקית; הוביל תהליכי שיווק, מיתוג ופרסום במגוון חברות עסקיות בתחומי תקשורת, קמעונאות ומוצרי צריכה; אחראי לתהליכי אסטרטגיות תקשורתיות במשרדי פרסום מהגדולים בענף.
כמו כן, שימש כמנהל שיווק ותקשורת שיווקית בניופאן ו-013 ברק. במסגרת תפקידיו היה אחראי על פיתוח תוכניות אסטרטגיות ושיווקיות לטובת הגברת המכירות, חיזוק המותגים ומנועי צמיחה חדשים.
בשנים האחרונות משמש כיועץ אסטרטגי לשיווק ותקשורת שיווקית בקבוצת הייעוץ הניהולי של BDO. במסגרת תפקידו מלווה ויועץ לעשרות חברות וארגונים בינוניים וקטנים בתחומים של אסטרטגיה שיווקית ומיתוגית, שיווק, דיגיטל ותקשורת שיווקית.
בוגר תואר בשיווק ותקשורת שיווקית במכללה למנהל.