בעלת 25 שנות ניסיון בתפקידי ניהול, שימשה בין השאר: סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת אוסם נסטלה, מנכ"לית מקס ברנר, מנהלת חטיבת השוקולד בעלית, מנכ"לית Consulting BBDO, סמנכ"לית שיווק סלקום.
ניהלה P&L בהיקף גדולים והובילה תהליכים אסטרטגיים ופריצות דרך שיווקיות במגוון תחומים בעולם מוצרי הצריכה.
ב-4 השנים האחרונות משמשת מנכ"לית חטיבת התה בויסוצקי, באחריותה P&N, פיתוח מוצרים וחדשנויות והפעילות השיווקית במותג ויסוצקי.
בעלת תואר ראשון באוניברסיטת תל אביב ותואר שני בתקשורת מהאוניברסיטה העברית.
מתנדבת כיועצת לחברות בתחומי שיווק וניהול.