בעל כ-20 שנות ניסיון בתחום האסטרטגיה השיווקית. החל את דרכו המקצועית בגיתם BBDO לפני כ-20 שנה. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד מקאן אריקסון. בסה"כ בילה 8 שנים בקבוצה.
בשנת 2013 יצא לדרך עצמאית והקים את חברת האסטרטגיה פרה כחולה. החברה מלווה לקוחות גדולים וקטנים בניהם: בנק הפועלים, חברת שפיר הנדסה, אמדוקס, תדיראן, גלובס, כרטיסי אשראי לישראל (CAL), אשטרום ועוד
בין המהלכים השיווקיים האחרונים שהובילה פרה כחולה: השקה מחדש של המותג תדיראן (שולטים במזג האוויר); השקת בצוותא, השכונה השיתופית הראשונה בישראל; השקת האסטרטגיה החדשה של הרשות לבטיחות בדרכים ("אבא תעצור", "אם זה דחוף מתקשרים"); בניית קבוצת זאפ (לשעבר דפי זהב) ועוד.