בעלת 25 שנות ניסיון בעולמות השיווק עם התמחות בחברות במגזר הפיננסים והתקשורת; הובילה תהליכי אסטרטגיה, מחקר, שיווק ופרסום במגוון חברות בתחומים הללו בשווקים רוויים, תחרותיים ומוטי רגולציה.
שימשה כסמנכ"ל השיווק ב-013 נטוויז'ן, במסגרת תפקידה הובילה את המהלך השיווקי והמיתוגי של איחוד נטוויז'ן ו-013 ברק, ואת חיזוק מעמדה התחרותי של החברה הממוזגת ופיתוח מנועי הצמיחה העתידיים של החברה.
בשנים האחרונות משמשת כיועצת אסטרטגית לשיווק ותקשורת שיווקית בקבוצת הייעוץ הניהולי של BDO; במסגרת תפקידה מלווה ויועצת לעשרות חברות וארגונים בינוניים וקטנים בתחומים של אסטרטגיה שיווקית
ומיתוגית, דיגיטל ותקשורת שיווקית.
בוגרת בהצטיינות תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטת בר אילן.