וגם על מיליארדי השקלים הרדומים שמזינים את חברות הביטוח ובתי ההשקעות, בלי דורש
העובדה שגופים רבים אחראיים למצב הקשה, מטילה ספק באפשרות שמשהו ישתנה ללא זעזוע
מהרכבת של כ"ץ ועד החשדות נגד ליברמן: דוגמאות לשעון הסודי של ממשלת ישראל
ברגעים אלה ממש יושב ג'וזף קבילה, הנשיא הנבחר של קונגו, ומחכה בקוצר רוח לביקורו של שר החוץ הישראלי
כנראה שב-2012 תהיה פעילות הממשלה תוססת ו"יעילה" לא פחות מבשנה שחלפה
עם חוק זה לא היינו יודעים את פרטי המקרים של דרעי, אולמרט, הירשזון, קצב, בניזרי וליברמן
מיליונים בלי פיקוח: רשות שדות התעופה, רשות השידור, מד"א והמועצה להסדר הימורים
שוקי ויטה לא פגע באינטרס הציבורי, אבל הפרשה הקרויה על שמו פגעה
אימרת מנחם בגין "יש שופטים בירושלים" לא נטמעה בקרב המתיימרים להמשיך בדרכו
מה הזיקה בין חוק לשון הרע החדש לתחקירים לגבי רה"מ ובכירים בממשל ובסקטור ההוני?
אם ימשיכו הממשלה והכנסת בקידום הצעות אלה, יהיה שוב בית-המשפט העליון המעוז האחרון לשמירה על זכויותינו
ירוסלב האשק, שאינו יהודי, לא נזקק לוועדות ופנה ישירות להוד רוממות שר האוצר באוסטריה
לפי חוק החברות, תנובה אינה ציבורית פחות ממבטח-שמיר המעניינת רק ציבור מסויים
איבוד העשתונות הזמני של נתניהו סביר - 3 הרהורים בשולי מחאת האוהלים
לא הביורקרטיה עוצרת בניה, זו הצטברות המלאי בחברות נדל"ן המצפות לעליית מחירים
אם יצליחו היוזמות של השר יעקב נאמן וחבריו - יצומצם גם כוחה של מערכת המשפט
בישראל אוהבים את מי שהצליח, לא אוהבים את מי שמשתמש בכספו כדי לנקר עיניים
כמיטב מסורת הגילדות, לשכת עוה"ד מנסה להקשות על חברים חדשים להצטרף אליה
האוויר מריח בחירות בישראל: הנה קווים לדמות השערוריה הבאה שתעסיק אותנו
טועה נשיא המדינה באמרו שאין כיום כללים ברורים בעניין טיסות נבחרי ציבור. דווקא יש
על ההנחיה של רשות החברות כי אין לחרוג מתנאי סף מסוימים מערערים גורמים באוצר
ה-OECD דורש כי חברות בינל' יישמו תוכניות למניעת שוחד. נקווה שגם אצלנו יעשו כך
ועדת נאמן לא עשתה זאת. קשה לומר מה מביך יותר - ההמלצות או ההנמקות להן.
אף שעלו תהיות בתחום טוהר המידות, ועדת טירקל לא זימנה איש שהיתה לו נגיעה לנושא
מדי יום שוחררו לרחוב אנסים, רוצחים, מתעללים בנשים, נהגים שיכורים שפצעו והרגו
כדאי ללמוד לקח מהמינוי המוזר של יהודה נסרדישי לרשות המסים - ולתקן במינוי הבא
בחברות הנפט והגז, בחברות הדלק, בקבוצת בטר פלייס - ורק לא בציבור
הנזק הכלכלי והאקולוגי ומספר התאונות בהם כה גדולים, והם נובעים רק ממחדלי תשתית
משום מה לא טרחו מחברי המסמך ממשרד האוצר להתייעץ בגורמי ממשלה אחרים