הקפה והשירות באילן'ס זוכים לדירוג הגבוה ביותר בסקר "גלובס", שנערך בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד ■ את המקום השני חולקות אספרסו בר, קפה הלל וקפנטו
סקר החברות המובילות של "גלובס" יוצא לדרך - ובודק מה חושבים הלקוחות על החברות והגופים המובילים במשק ■ מבין הבנקים הגדולים הלקוחות מעדיפים את הבינלאומי, אך בסך-הכל הציונים נמוכים למדי
בזק מובילה על HOT בכל מרכיבי השירות - כך עולה מסקר מובילי השירות של "גלובס" באמצעות מכון שריד ■ בסעיף המחירים, לעומת זאת, דווקא HOT היא שמביסה את בזק
זאת בפעם השלישית ברציפות ■ עם זאת, הקרב על השירות בענף רשתות החשמל צמוד, כשא.ל.מ ושקם אלקטריק משיגות ציונים קרובים - וגם מחסני חשמל ובסט ביי אינן מפגרות בהרבה מאחור
כל קופות-החולים שיפרו בשנה האחרונה את השירות שהן מעניקות למבוטחים ■ מבוטחי הכללית הכי פחות מרוצים מהשירות, וגם מבוטחי לאומית סבורים כי יש מקום לשיפור
דווקא הרשת שמצהירה כי השירות המינימליסטי מאפשר מחירים נמוכים מנצחת בסקר השירות של "גלובס", בחסות פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", בתחום רשתות "עשה זאת בעצמך" ■ הום סנטר מדורגת שנייה, ACE אחרונה
כניסת המשביר לצרכן לרשת ניו-פארם הפיחה בה רוח גבית, עד שהשנה היא צמצמה כמעט לחלוטין את הפער מסופר-פארם ■ עם זאת, בתחום שביעות-הרצון מהמחירים יש לשתי הרשתות עדיין הרבה עבודה
סקר השירות של "גלובס" מצא כי HOT ו-yes מציגות שתיהן שיפור בשביעות-רצון לקוחותיהן, אך חברת הלוויין מובילה על חברת הכבלים בכל הפרמטרים ■ למי שבכל זאת שוקל לנטוש - "גלובס" בדק את כל האופציות
למרות שבארומה ההגשה היא עצמית, השירות זוכה בציונים הגבוהים ברוב הפרמטרים ■ בקפה קפה, קופי בין ואספרסו בר עולה בעיה במקצועיות, והשירות המהיר ברשת אילן'ס לא מנע את דירוגה בתחתית הטבלה
בזק בינלאומי זוכה לציונים הטובים ביותר בכל הפרמטרים, מה שמציב אותה מעל שתי מתחרותיה 012 סמייל ונטוויז'ן 013, אך הן לא הרחק מאחור ■ בשורה התחתונה: המיזוגים והתחרות הגוברת הטיבו עם הצרכנים
מסקר השירות של "גלובס" אפשר ללמוד כי יתרון הגודל עשוי להפוך למכשול: זארה שמנהלת רצפות מכירה גדולות ורשת פוקס זכו שתיהן לציונים נמוכים - בעוד שקרייזי ליין ותמנון הצעירה מפתיעות לטובה
בסקר, שנערך בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", רשת מגה הסתפקה בציון הנמוך ביותר בין הרשתות הפרטיות - מיסטר זול מובילה וטיב טעם מדורגת הכי נמוך רמי לוי מוביל בשביעות-הרצון מרמת המחירים
לקוחות הבנקים הקטנים, ובראשם לקוחות בנק יהב, מרוצים יותר מהשירות מאשר לקוחות הבנקים הגדולים
השירות בענפים שונים משתנה אמנם בהתאם לאופי הענף, אבל מבחן התוצאה הוא אחד: האם הלקוחות מרוצים "גלובס" בודק אילו ענפים ואילו חברות בלטו לטובה בסקר מובילי השירות בשנה החולפת, ובאילו דרוש בדק בית. הוניגמן וטרקלין חשמל הן היחידות שמשיגות ציון העולה על 8, ובמקומות האחרונים בנק הפועלים, ברגר קינג ואיקאה
בסקר מובילי השירות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", הלקוחות מדרגים את איקאה אחרונה כמעט בכל הסעיפים - אך מעניקים לה את הציון הגבוה ביותר כשהם נשאלים אם ימליצו עליה לחברים
בענף עם תחרות צמודה על המחירים - מגלה סקר מובילי השירות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", גם תחרות צמודה על השירות הרשת הבולטת היא טרקלין חשמל, שלקוחותיה מרוצים מכל סעיף שנבדק
לא במקרה הצטערו רבים לשמוע על הקשיים הכלכליים של בורגראנץ': התור בה קצר יותר והמוכרים אדיבים יותר מאשר בברגר קינג ובמקדונלד'ס - כך עולה מסקר מובילי השירות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד