מותרות בחדשות

סוכן חדשות
 
מעצבת האופנה דונטלה ורסאצ'ה, ספטמבר 2018 / צילום: רויטרס
2 מיליארד ד': למה מייקל קורס משלם סכום מופרז על ורסאצ'ה?
מייקל קורס ישלם סכום שגודלו בערך פי שלושה ממכירות ורסאצ'ה, שרווחיה זעומים מאוד • המנכ"ל ג'ון איידול יצטרך לעבוד קשה כדי לשכנע את המשקיעים שהוא אינו מבזבז את כספם
  
 
Xhibitionist  סופר יאכטה, מיליארדרים / צילום: Gray Design
לאנשים שראו הכול בחיים: כזו יאכטה עוד לא ראיתם
מסעדה ל-350 סועדים, מסלול לתצוגות אופנה, מועדון לילה ומנחת מתקפל ל-3 מסוקים ■ כך נראית אחת היאכטות המפוארות ביותר בעולם שנבנית היום
  
 
מיליונרים עשירים עושר / צלם: רויטרס
10 שירותים ל"סופר עשירים" שאתם יכולים רק לחלום עליהם
החיים של המאיון העליון הרבה יותר נוחים וקלים - בואו לראות בדיוק עד כמה
  
 
אייפון 6 ואייפון 6 פלוס / צילום: יחצאבישי מתיה
אבישי מתיה
ולאייפון 6 יש לכם כסף?
סדרי העדיפויות הכלכליים של רוב הישראלים היו ונותרו הזויים
חבר יקר, אני מבין את הכאב שלך. אתה צודק בכל מילה, לא קל לחיות פה. המחירים גבוהים מאוד. פערי התיווך מטורפים. ההוצאות על הילדים - חי...המשך
  
 
תיק לואי ויטון
צניחה חדה במכירות מוצרי יוקרה ומותגים ברחבי העולם
הצמיחה המסחררת בתעשיית מוצרי המותרות נבלמת: "לצעירים יש פחות דחף לקנות מותגים, הם קצת עייפים מלהיראות אותו הדבר"
  
 
יאכטה נופש תירות ספינה / צלם: פוטוס טו גו
המיליארדרים חוזרים לשוט: מכירות יאכטות הפאר מזנקות
‎‎במחצית הראשונה של 2014 נמכרו 221 סופר-יאכטות - ספינות שיט תענוגות שאורכן עולה על 24 מטרים‏, הודות לעלייה בביקוש מצד טייקונים אמריקאים ורוסים
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
מתרבות שפע לתרבות צנע
שיא המשבר כבר מאחורינו, אך הצרכנים עדיין חשים רגשי אשם על צריכת מותרות
השינוי בהתנהגות הצרכנית בעולם המערבי, שהחל לפני כשנתיים עם תחילת המיתון וכיום ברור לרבים כי הוא רק הולך ומתבסס, מניע חוקרים ומומחי...המשך
  
 
אחרי 30 שנה: ורסצ'ה סוגרת את החנויות ביפן
המהלך משקף את היחלשות מעמדה של יפן כצרכנית מוצרי מותרות כגון שעונים משובצי יהלומים ותיקים מעור תנין
  
 
ד"ר רן קיבץ: "לצרכן קשה לפנק את עצמו, אלא אם מדובר בסוג של פרס"
ועידת ישראל האם יש לצרכנים רגשות אשם כשהם קונים מוצרי מותרות? ד"ר רן קיבץ, שמגיע לוועידת ישראל לעסקים, טוען שכן ; במחקר ייחודי הוא טוען כי לא מעט אנשים דוחים סיפוקים ומחליטים לגבי קניותיהם בצורה סגפנית
  
 
צרו איתנו קשר *5988