נוירו-מרקטינג

מערכת נוירו-פוקוס
טכניקת שיווק הבוחנת את השפעת הפרסומות על אזורים שונים במוח כדי למקסם את פעילותן

כתבות אחרונות

 
קמפיין הרגשות של מקדונלד'ס / צילום: צילום מסך

מה אפשר ללמוד עליכם רק מתנועות העיניים

מקדונלד'ס, לקסוס, יונדאי, דייסון וגם אמזון - כל אלה ואחרים עושים שימוש בנוירומרקטינג, ענף המשלב עקרונות של מדעי המוח והשיווק במטרה לייצר אסטרטגיות פרסום אפקטיביות יותר • הבינה המלאכותית מאיצה את התחום, אך בישראל הוא עדיין בחיתוליו

גלית חתן 09.07.2025

נוירו-פוקוס, חברה למחקרי נוירו-מרקטינג, נכנסת לישראל

בין השותפים בחברה: ליעד כהן, מנכ"ל אייס, ואיציק עמיחי, המשנה למנכ"ל "מעריב" ■ תתחרה בפעילות שהשיקה באחרונה חברת Marketwatch של אבינועם ברוג

חגית ברונסקי 11.07.2010