עמי אלוש הוספה למעקב

פרסומאי

כתבות אחרונות

 
 המבורגר סופגניה ברגר קינג  / צילום: יח"צ

נחשף המוח שמאחורי המבורגר הסופגנייה של ברגר קינג

משרד הפרסום ליאו ברנט הוא זה שעומד מאחורי הרעיון של שילוב של סופגנייה עם וופר שמציעה רשת ברגר קינג ■ "דיילי מייל", "סאן", "טיים", "קוסמופולטן" ואמצעי תקשורת בינלאומיים נוספים מגלים עניין בהמבורגר החדש

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2016
אדם פולצ'ק / צלם: איל יצהר
ברגר קינג | לפני כולם

הישג לפולצ'ק: תקציב ברגר קינג עובר לליאו ברנט

עמי אלוש, כיום מספר 2 במשרד, עמד מאחורי השקת המותג בישראל בעת שטופל במקאן

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2016
עמי אלוש, סמנכל דיגיטל במקאן תל אביב / צילום: יחצ
מינוי בכירים | לפני כולם

עמי אלוש מונה למספר 2 במשרד הפרסום ליאו ברנט

אלוש, מהבולטים בדור הצעיר של הקריאייטיב דיגיטל, מכהן היום כסמנכ"ל דיגיטל במקאן ת"א

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2016
צרו איתנו קשר *5988