מתחת לרדאר פועל בישראל Pipl - "מנוע החיפוש לאנשים" שיודע לגלות את מה שגוגל לא מספר ■ המייסד מאת'יו הרץ מספר ל"גלובס" למה מי שמבקשים פרטיות עלולים לשלם על זה מחיר
לרבים מאיתנו נראה שהמאבק על שמירת הפרטיות אבו בעידן מהפכת המידע ■ לימור שמרלינג-מגזניק, מנהלת תחום קשרי ציבור וממשל ברשות להגנת הפרטיות, דווקא אופטימית
המעקב אחר היסטוריית הגלישה שלנו נהיה עניין שבשגרה
לשכת עוה"ד: נפעל ליישום מדיניותו של השופט זכריה ימיני בעניין החיסיון בכל בתי המשפט
פרופ' קרין נהון, נשיאת איגוד האינטרנט, מציגה תמונה מטרידה של העוצמה שנמצאת בידי שומרי הסף החדשים ■ "התאגידים האלה חיים על כך שהשירות שלהם ניתן בחינם - ואנחנו המוצר"
ענקית החיפוש תמשיך לבצע התאמה אישית של פרסומות שתתבסס על פעילויות המשתמשים בשירותים אחרים של גוגל - אבל לא בג'ימייל
גוגל חתמה על שיתוף-פעולה עם חברות האוספות מידע על 70% מעסקאות סליקת כרטיסי האשראי שנעשות בארה"ב ■ ענקית החיפוש תשלוט מעתה לא רק במה שעשיתם ברשת אלא גם במה שמחוצה לה, והיא לא מסתירה את התוכניות שלה ■ מדריך סליקה באינטרנט
פייסבוק מתנהלת כמי שמנהל את העולם. ראוי שהמדינות הנאורות יתאחדו נגדה
מתי בפעם האחרונה עצרתם לחשוב עד כמה אנחנו חשופים ופגיעים כשאנחנו משתמשים בשירותים של גוגל ופייסבוק? ■ תמר ברזוזה בן דרור מזהירה מפני מעוזי הכוח של העולם החדש. ראיון
המסמכים הפנימיים של ה-CIA שהודלפו בוויקיליקס בשבוע שעבר מבהירים עד כמה מופרכת היא המחשבה שיש מכשירים או תוכנות שיכולים להגן על הפרטיות
בשבועות האחרונים הפך תיק עיזבונו של עו"ד יורם יוסיפוף למאבק משפטי בין גוגל העולמית למנהלי עיזבונו סביב שאלה עקרונית: האם מותר לחשוף את חשבון הגוגל של אדם אחרי מותו?
בבקשה לייצוגית בהיקף חצי מיליארד שקל נטען כי פייסבוק פוגעת בפרטיות הציבור ע"י פרסום תמונות של אנשים ללא הסכמתם ■ "הלכה למעשה פייסבוק היא מערכת השודדת לאור היום את המידע הפרטי של כל המשתמשים בה כדי לעשות בו שימוש מסחרי"
העדכון האחרון באפליקציה של אתר הקניות מאפשר לכל אחד לגלות את פרטיהם של המשתמשים - למרות שחלקם היו בוודאי מעדיפים שלא יידעו מה הם רוכשים ■ עליבאבא: "מכירים בחשיבות הפרטיות, בוחנים את התקלה"
פייסבוק חולשת גם על המידע האישי שלנו בוואטסאפ - והחוק בישראל שותק
החוק נגד מי שמפיץ תמונות אינטימיות ברור לגמרי, אבל יישומו קשה מנשוא
כולם פוחדים מאובדן הפרטיות ומהמידע שגוגל ופייסבוק אוספות על הגולשים, אולם סקר שנערך לאחרונה בארץ מגלה כי למרות החשש, רובנו מוכנים לוותר על פרטיותנו בתמורה להטבות ולפרסום מותאמים אישית
WhatsApp (וואטסאפ)אבטחת סייבראפליקציותגוגלהגנת הפרטיותמסחר מקווןסייברפגיעה בפרטיותפייסבוקרשתות חברתיות