PVR הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

סמנכ"ל שיווק HOT, דינה נבות: "לא רק התוכן חשוב - אלא גם איפה, מתי ואיך צורכים אותו"

אחרי שביססו את ה"טריפל", עוברים ב-HOT לאסטרטגיה חדשה עם דגש על שירותי ה-VOD, ה-START OVER והמג'יק, במה שמכונה "דיאלוג אינטראקטיבי בין הצופה למסך"

יעל גאוני 22/05/2009

שינויים בהרגלי הצפייה: דור חדש של צופים מחזיק ממירים מקליטים ומוריד באופן דרסטי את הצפייה בפרסומות

התפשטות הממירים המקליטים (DVR) הפכה את הפרסומות לפחות ופחות נצפות ; בעולם מפתחים מודלים חדשים של רווח לטלוויזיה, אך בישראל הטלוויזיה המסחרית מעדיפה להיאבק במגמה במקום להתאים עצמה אליה

שמחה סיגן 06/04/2009
צרו איתנו קשר *5988