סאני אלקטרוניקה
, יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג, משיקה בישראל קו של נגני MP3 מתוצרת סמסונג.
הנגנים ישווקו בישראל באמצעות רשת החנויות דינמיקה, וכן באתרי מסחר אלקטרוני. קו הנגנים מכיל שישה מוצרים המיועדים לקהלים שונים.
להערכת אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סאני, שוק נגני ה-MP3 בישראל מגלגל כ-20 מיליון שקל, וכולל כחצי מיליון משתמשים, מרביתם בגילאים 15-30.
לדבריו, סאני תשאף להשיג נתח שוק של כ-10% בתוך שנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.